XXL Nutrition

Gymshark vs Bodyengineers

Bezoekers in dit topic

Anoniem4102017

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
11 aug 2013
Berichten
1.034
Waardering
99
Lengte
1m88
Massa
83kg
Iets wat ik me opeens afvroeg;)

Stel dat je je kledingkast kan inrichten met spullen van Gymshark of BE waar zou je dan voor gaan? of specifiek alleen broeken van BE en stringer en shirts van Gymshark enz enz? Als geld geen enkele rol zou spelen

Ik vindt het zelf allebei mooi kleding, ik ben benieuwd naar de reacties:cool:
 
Gewoon kiezen voor wat JIJ het mooiste vind.
 
Beide niet, doe mij maar musclebrand en fitcapital.
 
Beide niet, doe mij maar musclebrand en fitcapital.
Musclebrand stem ik zeker mee in, heerlijke pasvorm en goede service! Fitcapital geen ervaring mee
 
geen van beide.
 
Gymshark, ik heb van beide niets maar als ik dan zou moeten kiezen.. Bodyengineers staat me gewoon niet aan op de een of andere manier
 
Voor mij NIETS anders meer dan de shirts van Doyoueven. De stof, de pasvorm, het model...alles zit perfect.

De stof is een odile katoen blend. Het is zacht, strechy en het "ademd" waardoor het zweet makkelijk verdampt.
De shirts zijn getailleerd. Onder sluiten ze mooi aan op de heupen en ze hebben wat meer ruimte voor borst/rug omvang.
De mouwen zijn lekker lang zodat ze niet je oksel in kruipen als je je armen traint.

Als je besteld, loont het om wat meer te bestellen als je het snel in huis wilt.
Met express shipping heb je het binnen een week binnen. Anders kan het een maand duren.
 
DoYouEven inderdaad goede kwaliteit. Daarnaast ook zeer tevreden over shirts van Under Armour, met name de Sportstyle series.
 
Aliexpress ftw
 
Geen ervaring met beide. Maar heb een long tee shirt van myprotein. En die zit echt geweldig, goeie stretch en kwaliteit.

Aliexpress ftw
tips qua alie? max in pm.
 
ik weet niet precies waarom maar ik stoor me mateloos aan mensen die er niet eens uitzien alsof ze trainen die in full myprotein of bodyengineers of whatever kloffie lopen
 
ik weet niet precies waarom maar ik stoor me mateloos aan mensen die er niet eens uitzien alsof ze trainen die in full myprotein of bodyengineers of whatever kloffie lopen
myprotein valt toch in het zelfde rijtje als een xxl/b&f/w/e shirt? bodyengineers of gymshark snap ik nog enigszins.
 
myprotein valt toch in het zelfde rijtje als een xxl/b&f/w/e shirt? bodyengineers of gymshark snap ik nog enigszins.

ja eigenlijk wel inderdaad, myprotein was een betje een slecht voorbeeld. tis meer gymshark en bodyengineers etc

ik wil er eigenlijk ook helemaal geen probleem mee hebben want iedereen moet gewoon lekker dragen waar ze blij van worden of waar ze zich comfortabel in voelen for whatever reason, maar toch vind ik t kut :roflol:
 
ja eigenlijk wel inderdaad, myprotein was een betje een slecht voorbeeld. tis meer gymshark en bodyengineers etc

ik wil er eigenlijk ook helemaal geen probleem mee hebben want iedereen moet gewoon lekker dragen waar ze blij van worden of waar ze zich comfortabel in voelen for whatever reason, maar toch vind ik t kut :roflol:

Waarom is het erg als men gymshark/bodyengineers draagt, en wanneer ze myprotein/ XXL/b&f/w/e dragen is het ineens niet erg?
In de meeste gevallen zien die "paupermerken" er iig een stuk beter uit dan die van de "goede merken", en qua kwaliteit heb ik goede ervaringen met beide kanten.
(Het is een oprechte vraag, geen aanval, ik vraag het me gewoon af ;))
 
Waarom is het erg als men gymshark/bodyengineers draagt, en wanneer ze myprotein/ XXL/b&f/w/e dragen is het ineens niet erg?
In de meeste gevallen zien die "paupermerken" er iig een stuk beter uit dan die van de "goede merken", en qua kwaliteit heb ik goede ervaringen met beide kanten.
(Het is een oprechte vraag, geen aanval, ik vraag het me gewoon af ;))
Ik gok door de status. Als je op een festival bent zie je een bepaald type mensen Bodyengineers dragen. Daar doelt Pleur op gok ik (Niet dat hij naar festivals gaat volgens mij
emo.gif
)
 
Ik gok door de status. Als je op een festival bent zie je een bepaald type mensen Bodyengineers dragen. Daar doelt Pleur op gok ik (Niet dat hij naar festivals gaat volgens mij
emo.gif
)

Serieus mensen die in z'n trainingstanktop naar festivals gaan?
 
Back
Naar boven