XXL Nutrition

gyno

heb eerste 2 weken ook op 10mg nolva gezeten, ben toen geswicht naar 10mg aro. In die tussen periode is het gekomen, denk dat ik het niet lang genoeg heb laten overlappen / pech. Nolva heb ik bijna niet meer liggen(had net me bestelling weer gedaan en toen kwam de gyno. vandaar de keuze voor clomid ipv nolva ---------- Toegevoegd om 23:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:43 ---------- K hoef ook nog maar 4/5 weekjes. Dan cruise en daarna cut, wou sust+para +npp maar moet dst nog ff aan kijken hoe het met de gyno dan is.
heb je geen AI liggen dan?
reden dat ik altijd mast laat meelopen ^^

mij is aangeraden om nolva preventief te nemen met de kuur die ik nu bezig ben test e 1gram 400 deca 200 mast en 300 npp ew kickstart.
neem 20mg nolva ED als ik jeukende tepels krijg up ik naar 40mg ed en daarna een AI als het nodigs is mast helpt ook wel wat natuurlijk

Nooit preventief nemen ;)

---------- Toegevoegd om 15:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:28 ----------

Jawel, heb nog een beetje aromasin liggen, nog wat aroFixen en morgen komt nieuwe aro binnen!

Heb ook nog wat mast prop liggen

Als je je androgeen-oetrogeen ratio aanpast kan je het probleem aanpakken zonder een AI of serm.

• Topic Starter Topic Starter
Nooit preventief nemen ;)

---------- Toegevoegd om 15:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:28 ----------

Als je je androgeen-oetrogeen ratio aanpast kan je het probleem aanpakken zonder een AI of serm.

Hoe moet ik dat aanpakken dan? Zit op 1150 test E , moet ik er al een gram mast bij pakken en dat lijkt me nog schadelijker

Normaal gezien test verlagen en vervangen door mast. 750 test - 350 mast kan je eens proberen.

Probleem is een beetje dat hoewel ik niet extreem gyno gevoelig ben ik wel oestrogeen gevoelig ben, ( vochtkop op 375 test E +800tren E om maar voorbeeld te noemen) denk dat ik minimaal 1 op 1 moet nemen dan, en heb doelbewust voor no nonsene gekozen deze keer.

Normaal gezien test verlagen en vervangen door mast. 750 test - 350 mast kan je eens proberen.

Je weet nooit wat de juiste androgeen-oetrogeen ratio is.... iedereen reageert anders. En tegen dat je het misschien hebt gevonden kan je al een operatie gaan vastleggen om de gyno te laten weghalen ;)

Je laatste zin vind ik zelf helemaal om te huilen. 750 test - 350 mast kan je eens proberen

kan? en als dat niet helpt wat dan? dan KAN je misschien een andere verhouding proberen? even serieus blijven he.....

Je weet nooit wat de juiste androgeen-oetrogeen ratio is.... iedereen reageert anders. En tegen dat je het misschien hebt gevonden kan je al een operatie gaan vastleggen om de gyno te laten weghalen ;) Je laatste zin vind ik zelf helemaal om te huilen. 750 test - 350 mast kan je eens proberen kan? en als dat niet helpt wat dan? dan KAN je misschien een andere verhouding proberen? even serieus blijven he.....
Dit gebruik waar je bijna zeker bent wat werkt en niet zitten kloten zodat hey erger word of blijvend is

Mijn bron heeft iets meer ervaring hierin Cools no offense je hebt me al een
Aantal keer geholpen ;)

Probleem is een beetje dat hoewel ik niet extreem gyno gevoelig ben ik wel oestrogeen gevoelig ben, ( vochtkop op 375 test E +800tren E om maar voorbeeld te noemen) denk dat ik minimaal 1 op 1 moet nemen dan, en heb doelbewust voor no nonsene gekozen deze keer.

No no nonsense is uit makkelijkheid. Altijd een deel niet aromatiserende middelen gebruiken. Dus primo of mast. De verhouding is persoonsafhankelijk, dus even uitzoeken.

Tren is geen goed voorbeeld omdat er een interactie is met glucocortocoide, progesteron en mogelijk oestrogeenreceptor. Met als gevolg toch een verhoogde oestrogene werking, zeker icm test.

---------- Toegevoegd om 19:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:19 ----------

Je weet nooit wat de juiste androgeen-oetrogeen ratio is.... iedereen reageert anders. En tegen dat je het misschien hebt gevonden kan je al een operatie gaan vastleggen om de gyno te laten weghalen ;)

Je laatste zin vind ik zelf helemaal om te huilen. 750 test - 350 mast kan je eens proberen

kan? en als dat niet helpt wat dan? dan KAN je misschien een andere verhouding proberen? even serieus blijven he.....

Dat heb je heel snel gevonden als je een beetje moeite doet. Wekelijks aanpassen als je dit opmerkt. Als je al weet dat je gevoelig bent maak je op voorhand al de nodige aanpassingen en kijk je weer week tot week aan.

Dus enigste optie is proberen, wat moeite doen en aanpassen. Dit ipv zitten te klooien met anti-oestrogenen die negatief zijn voor je cellen en de anabole werking van je aas.

---------- Toegevoegd om 19:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:21 ----------

Dit gebruik waar je bijna zeker bent wat werkt en niet zitten kloten zodat hey erger word of blijvend is

Mijn bron heeft iets meer ervaring hierin Cools no offense je hebt me al een
Aantal keer geholpen ;)

Je bron geeft de algemene, makkelijke, maar toch moeilijke en niet al te gezonde raad. Het kan dus veel eenvoudiger en gezonder als je een beetje moeite doet, maar toch minder dan zitten klooien met AI's en serms.

No no nonsense is uit makkelijkheid. Altijd een deel niet aromatiserende middelen gebruiken. Dus primo of mast. De verhouding is persoonsafhankelijk, dus even uitzoeken. Tren is geen goed voorbeeld omdat er een interactie is met glucocortocoide, progesteron en mogelijk oestrogeenreceptor. Met als gevolg toch een verhoogde oestrogene werking, zeker icm test. ---------- Toegevoegd om 19:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:19 ---------- Dat heb je heel snel gevonden als je een beetje moeite doet. Wekelijks aanpassen als je dit opmerkt. Als je al weet dat je gevoelig bent maak je op voorhand al de nodige aanpassingen en kijk je weer week tot week aan. Dus enigste optie is proberen, wat moeite doen en aanpassen. Dit ipv zitten te klooien met anti-oestrogenen die negatief zijn voor je cellen en de anabole werking van je aas. ---------- Toegevoegd om 19:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:21 ---------- Je bron geeft de algemene, makkelijke, maar toch moeilijke en niet al te gezonde raad. Het kan dus veel eenvoudiger en gezonder als je een beetje moeite doet, maar toch minder dan zitten klooien met AI's en serms.
Hij gebruikt zelf geen ai of serms op voorhand enkel als het nodig is enige reden dat ik het neem is voor te kijken hoe het gaat met de deca en een gram test uiteindelijk hangt het Af van de persoon en leeftijd heeft hier ook een invloed op

Hij gebruikt zelf geen ai of serms op voorhand enkel als het nodig is enige reden dat ik het neem is voor te kijken hoe het gaat met de deca en een gram test uiteindelijk hangt het Af van de persoon en leeftijd heeft hier ook een invloed op

Een deel van de anabole activiteit van deca en test komt van de oestrogene activiteit. Dus dan ga je een deel teniet doen, alsook is het heel moeilijk te bepalen wat de juiste dosis is gezien de a:e ratio.

Te weinig oestrogeen is niet al te gezond voor verschillende functies. Bij een serm zit je dan weer met een te hoog gehalte aan vrij oestrogeen, want die metabolisatie blijft gewoon verdergaan. En bij een AI is het gokken gezien de werking ook persoonsafhankelijk is.

Dus het makkelijkste en veiligste is een goede a:e balans te creëren met je kuur, dus de oorzaak aan te pakken.

Een deel van de anabole activiteit van deca en test komt van de oestrogene activiteit. Dus dan ga je een deel teniet doen, alsook is het heel moeilijk te bepalen wat de juiste dosis is gezien de a:e ratio.

Te weinig oestrogeen is niet al te gezond voor verschillende functies. Bij een serm zit je dan weer met een te hoog gehalte aan vrij oestrogeen, want die metabolisatie blijft gewoon verdergaan. En bij een AI is het gokken gezien de werking ook persoonsafhankelijk is.

Dus het makkelijkste en veiligste is een goede a:e balans te creëren met je kuur, dus de oorzaak aan te pakken.

Dat klopt wel wat je zegt. Daar heb ik eens wat pm met BigCat over gewisseld. Die adviseerde mij toen ook me te focussen op de A:E ratio. De juiste verhouding is ff zoeken maar wanneer je je middelen goed in balans hebt blijft de gyno stabiel (als je die al hebt dan).

Om te checken of je meer of minder androgeen nodig hebt pak ik meestal een oral; winny, tbol oid ..in ieder geval een oral die niet aromatiseert natuurlijk ;)
Mocht het dan verbeteren met het toevoegen van een oral, dan weet ik dat ik mn primo, mast - of whatever ik cycle - moet verhogen. Of de test verlagen is ook een manier om de juiste balans te krijgen.

Mooi dat topic op gang komt want wil graag zoveel mogelijk leren maar dat van die a e ratio vinden word nu toch te kort dag, moet nog 4 weken voordat men cruise begint, daarna ga ik wel weer stacken en neem dit mee wat jullie zeggen.

Een deel van de anabole activiteit van deca en test komt van de oestrogene activiteit. Dus dan ga je een deel teniet doen, alsook is het heel moeilijk te bepalen wat de juiste dosis is gezien de a:e ratio. Te weinig oestrogeen is niet al te gezond voor verschillende functies. Bij een serm zit je dan weer met een te hoog gehalte aan vrij oestrogeen, want die metabolisatie blijft gewoon verdergaan. En bij een AI is het gokken gezien de werking ook persoonsafhankelijk is. Dus het makkelijkste en veiligste is een goede a:e balans te creëren met je kuur, dus de oorzaak aan te pakken.
Het enige wat er gebeurt is dat je minder gewicht bijkomt door vocht tijdens een ai genoeg gebruikers die altijd ai nemen zelf heb ik in men vorige kuur 1mg adex ED genomen werd er wel slecht gezind van met
Nolva is het beter

Het enige wat er gebeurt is dat je minder gewicht bijkomt door vocht tijdens een ai genoeg gebruikers die altijd ai nemen zelf heb ik in men vorige kuur 1mg adex ED genomen werd er wel slecht gezind van met
Nolva is het beter

Dat klopt niet. Oestrogeen ondersteund de anabole werking van androgenen. Het heeft op zichzelf zelfs een lichte anabole werking.

Daarom dan niet aromatiserende aas op zichzelf minder resultaat geven.

Dat klopt niet. Oestrogeen ondersteund de anabole werking van androgenen. Het heeft op zichzelf zelfs een lichte anabole werking.

Daarom dan niet aromatiserende aas op zichzelf minder resultaat geven.

Dit dacht ik zelf ook altijd idd.

Als je test en deca samen neemt, dan zou je er dan altijd een androgeen naast moeten nemen? om het E gehalte van de test en deca in Balans te brengen met het A gehalte van een androgeen?

Bijv 250 test + 200 deca + 200 mast?

Test en deca samen is toch erg hoog in oestrogeen en erg laag in androgeen?

Vond gyno toch weer wat gevoelig worden, zit dus ff op 25mg clomid en 20mg aro totdat het iig niet zo gevoelig is. Ben nu toch al 7.9 kg aangekomen in 4.5 week tijd dus vdit gaat me even voor.

Als je test en deca samen neemt, dan zou je er dan altijd een androgeen naast moeten nemen? om het E gehalte van de test en deca in Balans te brengen met het A gehalte van een androgeen?

Bijv 250 test + 200 deca + 200 mast?

Test en deca samen is toch erg hoog in oestrogeen en erg laag in androgeen?

Bij 250 test - 200 deca is dat bij de meeste mensen net niet nodig.

Bij gevoeligere personen (actiever aromatase en/of gevoeligere oestrogeenreceptor) kan je er bv 100mg mast bij zetten.

Bij 250 test - 200 deca is dat bij de meeste mensen net niet nodig.

Bij gevoeligere personen (actiever aromatase en/of gevoeligere oestrogeenreceptor) kan je er bv 100mg mast bij zetten.

Ik ben zelf niet gevoelig voor gyno denk ik. Maar naast 250 test en 200 deca zou ik 200 mast wel een goed idee vinden. Voor wat hardheid en vocht tegen te gaan. Klinkt dat aannemelijk?

Terug
Naar boven