AndroidHealthClinic

H87 Log

• Topic Starter Topic Starter
In Rice&Protein hangt nog zo'n halve bak korrels - want dat lost niet op... ben ik niet gek op.

Is wel zo dat dr wat achterblijft in de shakebeker ja, maar die korrels opzich vind ik niet erg zal niet zo heel veel afdoen aan de voedingswaarde hoop ik, zo wel dan volgende keer laagje water erin doen opnieuw shaken en opdrinken

K*t dag verder vandaag, slecht gegeten, geen kracht om te trainen, kan pas vrijdag weer trainen ivm tentamens, maja iig hopen dat t me lukt 2500-3000 kcal te pakken.

Is wel zo dat dr wat achterblijft in de shakebeker ja, maar die korrels opzich vind ik niet erg zal niet zo heel veel afdoen aan de voedingswaarde hoop ik, zo wel dan volgende keer laagje water erin doen opnieuw shaken en opdrinken
Blijf je houden....
K*t dag verder vandaag, slecht gegeten, geen kracht om te trainen, kan pas vrijdag weer trainen ivm tentamens, maja iig hopen dat t me lukt 2500-3000 kcal te pakken.

HOPEN?!
Gooi er een extra bak gainer in, en niet zeuren. Vreten kreng!

Hoppa eindelijk gedeadlift en gesquad. Squatten nog zonder gewichtten helaas en deadlift maar met 2x10 erbij. Mag pas verhogen als alles automatisch gaat. pak de DL wel vanaf een verhooginkje ten hoogte van de helft van mn schenen. Bent Over Row is nog teveel van het goede voor me helaas dus dat past er niet in

Goedzo, is belangrijk dat je techniek goed krijgt. En nu is het tijd voor gainen:D!

Zal binnenkort ff een update eruit gooien had ook een periode niet getraind maar pak nu voor mijn doen zwaarder dan ooit

Bump :P

Bump, trainingen?:)

Die gast die me vorige keer heeft opgemeten werkt amper dus moet wachten tot hij er een keer is en tijd heeft. Zal binnenkort ff wat ik doe in een schema zetten

training van vandaag:

DB shoulder press 12x12 8x14 3x16
miltitary press (voor en achter om en om) stang+10 kilo 3x12
cable side raise 9 kilo 3x12
liggende schouderoefening met kabel waarvan ik de naam niet weet 23kg 3x12

beetje onderarmen getraind en daarna abcrunches 50 kilo 60 kilo en 70 kilo telkens tot ik niet meer kon

Waarom doe je side raises niet met dumbbells? Doe je op cablemachine bentover raises voor je achterkant schouder...

Liggende upright rows misschien? met ez bar?

Hij lijkt er wel op maar t is m niet want ik trek mezelf niet naar voren ik hou mn armen gestrekt en til de rechte stang over mn hoofd heen ik doe m met kabels omdat ik m met kabels gewend ben eigenlijk hehe

Laatst bewerkt:
Onthou 1 ding, nothing beats the good old dumbbells bro!

Wat dacht je, daar heb ik wel wat ruimte over dus daar prop ik mn shirt maar bij? :p

Zit vandaag te denken aan borst/triceps zou dan zo iets worden:

Benchpress
incline dumbbell bench press
Dumbbell Fly
En dan nog ff de kabels een oefening voor de borst pakken waarvan ik de naam niet kan vinden op ercx

dips proberen anders dipmachine
Dumbbell overhead extension
Oefening met een kabel mijn arm sterken

suggesties zijn welkom

beetje gedeadlift verder k*ttraining maar wel kaarten voor sensation white binnen !

Terug
Naar boven