XXL Nutrition

Hallo ik ben 15 jaar hoeveel kilo mag ik max benchen?

n:ANd9GcTTlIlkwFoEB7FYfEoKLz5nOq9nIOHIIZZ4a5HcSAdmF5WCXcY&t=1&usg=__z51-zRLMTFX3Y0UUQscr1g4EC9Q=.png

Volg deze formule CORRECT op, anders zou je wel eens problemen kunnen krijgen met de groei, enz.
X = Je gewicht
Y = Je lengte in centimeters

Je moet niet geloven wat zij hier allemaal zeggen, ze lullen maar wat :rolleyes:
Veel succes :D

5 keer het kwadraat van je moeders rechtertiet.

n:ANd9GcTTlIlkwFoEB7FYfEoKLz5nOq9nIOHIIZZ4a5HcSAdmF5WCXcY&t=1&usg=__z51-zRLMTFX3Y0UUQscr1g4EC9Q=.png

Volg deze formule CORRECT op, anders zou je wel eens problemen kunnen krijgen met de groei, enz.
X = Je gewicht
Y = Je lengte in centimeters

Je moet niet geloven wat zij hier allemaal zeggen, ze lullen maar wat :rolleyes:
Veel succes :D

Formule is incompleet er is geen rekening gehouden met luchtdruk en zwaartekracht.

Vergeet de draaiing van de aarde niet.

Heel belangrijk is ook in hoeveel seconden de zwarte beer naar de Oevers van Vetrivius kan fietsen en terug! Dat bepaald alles :)

69,59 kilo, niet meer.
Mocht je ouder zijn dan precies 15, dan moet je de formule van mc headshot gebruiken

Benchen? wat is dat... Ik ken alleen bankdrukker.

De vuistregel luidt: Als je niet meer kan bankdrukker zonder de gewichten te laten bonksen, dan heb je het maximale bereikt.

48.693 kilogram
Tenzij het dinsdag is want dan is de stand van de maan ten opzichte van mercurius anders.

On-topic: Wat denk je te bereiken met deze vraag? Hangt van je fysieke ontwikkeling, hoe ver je gevorderd bent in krachttraining, etc af

Hoeveel kan je nu max benchen?

Ligt eraan, omdat je 15 bent, en er 365 dagen zijn in een jaar zijn, kan dit van 50 tot 137.14 kg zijn.
Sinds het vandaag vrijdag is, en er 5 werkdagen zijn, is het algemeen dat het rekensommetje 4-1=3 hier van toepassing wordt gemaakt.
Sint Pieterssen is een kg in het kwadraat op Planeet 3 waarmee je uitkomt, dat je 5*3 in het kwadraat, delen door 24 +365 doet, het antwoord hieruit is dan ook teveel voor jou om te bankdrukkert

Zoveel als je kan !! ;)

---------- Toegevoegd om 22:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:57 ----------

Ligt eraan, omdat je 15 bent, en er 365 dagen zijn in een jaar zijn, kan dit van 50 tot 137.14 kg zijn.
Sinds het vandaag vrijdag is, en er 5 werkdagen zijn, is het algemeen dat het rekensommetje 4-1=3 hier van toepassing wordt gemaakt.
Sint Pieterssen is een kg in het kwadraat op Planeet 3 waarmee je uitkomt, dat je 5*3 in het kwadraat, delen door 24 +365 doet, het antwoord hieruit is dan ook teveel voor jou om te bankdrukkert

:D:D:D:D:D, mooi.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol: Geweldige reacties weer ^^

ik ben 15 jaar hoeveel kilo mag ik max benchen?

Zoveel als je correct kunt uitvoeren. Al kun je 700 kg benchen, good for you! Dan vestig je een wereldrecord en ben je een beest.

Let iig op je uitvoering en ga niet zoveel mogelijk gewicht pakken om vervolgens de helft van de beweging te maken. Leer goed benchen en pak dan zoveel gewicht als je kunt!

50-70 kg max anders pietje ga niet me groeie :p

Terug
Naar boven