XXL Nutrition

Hallo kan iemand mij helpen

OstynYannick

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
95kg
hallo ik ben yannick en ik ben van lichaam redelijk breed en heb namelijk ook het nadeel van wat teveel lichaamsvet te hebben ik ben geen dik persoon mer het zel een laagje vet liggen mijn armen niet maar vooral aan mijn borst en klein buikje en bekken nu heb ik animal cut besteld dat lichaamsvet verbrand en zorgt dat er geen lichaamsvet meer aankomt maar nu kom ik net te weten dat je er een speciaal iets moet bij eten soort van dieet anders helpt dat niet ik zo graag die overtollige kilotjes kwijt willen kan iemand mij een eet schema opmaken zodat ik rapper slaag in mijn doel tydens het nemen ga ik ook beginnen trainen ;) en hoop redelijk snel resultaat te hebben kan iemand mij daar bij helpen ??

Heb je de sticky's al gelezen staat veel info in.

pfff ga eens stickys enzo lezen man

• Topic Starter Topic Starter
maar ik ben nog maar beginner srry als dat verkeerd over komt he mijn exuses

---------- Toegevoegd om 23:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:04 ----------

kheb het gevonden merci he mensen ;)

geen probleem veel succes

Sticky's lezen -> schema maken -> schema laten controleren -> schema volgen

En komma's leren gebruiken.

maar nu kom ik net te weten dat je er een speciaal iets moet bij eten soort van dieet anders helpt dat niet [\QUOTE]

Je zult inderdaad goed moeten trainen, cardio doen, en wil je zo min mogelijk spiermassa verliezen, moet je ook zorgen dat je genoeg proteine en vitamines binnen krijgt.

Ik heb zelf de lean pack wel eens gehad. dan heb je de animal cuts (vetverbrander) en animal pak (vitamines) en max protein (shake).

"even" wat vet afvallen is er niet bij.

• Topic Starter Topic Starter
maar nu kom ik net te weten dat je er een speciaal iets moet bij eten soort van dieet anders helpt dat niet [\QUOTE]