XXL Nutrition

Hard! - Body en Fitshop Nutrition (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

lees wat maakte jouw dag goed reactie vandaag om 20:20 van mij B&F!! Quote maar ff hier
 
  • Like
Waarderingen: B&F
okee mooi hoop niet dat hetzelfde smaakje eraan zit anders kan het gelijk bij het afval :)

Heb de twee (noxi en hard!) getest en ik kan u zeggen dat de smaak van hard! veel minder hard! is. :) Is een zachte smaak waar ik, in tegenstelling tot noxi, geen oprispingen van krijg.
 
Heb de twee (noxi en hard!) getest en ik kan u zeggen dat de smaak van hard! veel minder hard! is. :) Is een zachte smaak waar ik, in tegenstelling tot noxi, geen oprispingen van krijg.

Ja, de smaak van Hard! is echt lekker. Niet te sterk, gewoon lekker fris:)

---------- Post toegevoegd Fri 25 Nov 2011 om 21:42 ----------

lees wat maakte jouw dag goed reactie vandaag om 20:20 van mij B&F!! Quote maar ff hier

Training met Hard!:D

[/QUOTE]
HEB NET EEN VAN DE BESTE TRAININGEN OOIT GEHAD WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF HEERLIJJJKK!!!! op alles pr gezet, dumbbell rows met 46kg **** THE WAT??

grootste pomp ooit gehad LOL!!!
 
Ga hem vandaag met 2 schepjes proberen. Es kijken wat het brengt.
 
Gisteren op lege maag 2 schepjes genomen.
45 min voor het trainen.
Pomp was zeker wel aanwezig maar niet echt WOW.
Echt meer energie kreeg ik er ook niet van..
Voor mij precies hetzelfde als jack3d.

Iemand geweest die al meer dan 2 schepjes genomen heeft?
 
Ik vond Noxipro voor energie ook iets beter. Best vreemd aangezien Jack3D en Noxipro elkaar niet veel ontlopen en Hard ongeveer hetzelfde bevat. Maar in Noxi zit blijkbaar iets wat elke keer weer pakt. Wat betreft pomp geef ik de voorkeur aan Hard! en het smaakt ook beter. Potje even afmaken en kijken hoe het gaat. Als de prijs echter weer omhoog gaat naar 45 denk ik dat het vrij gauw af valt.
 
Ik vond Noxipro voor energie ook iets beter. Best vreemd aangezien Jack3D en Noxipro elkaar niet veel ontlopen en Hard ongeveer hetzelfde bevat. Maar in Noxi zit blijkbaar iets wat elke keer weer pakt. Wat betreft pomp geef ik de voorkeur aan Hard! en het smaakt ook beter. Potje even afmaken en kijken hoe het gaat. Als de prijs echter weer omhoog gaat naar 45 denk ik dat het vrij gauw af valt.

Hard! blijft op veler verzoek 19,90 euro!!:) Qua energie inderdaad ongeveer gelijk aan Jack3d. Hard! is eigenlijk een combinatie van Jack3D, Yok3D + COP:cool: Qua pomp is Hard! daardoor veel sterker als de concurrentie.
 
Hoeveel caffeïne krijg je per schepje eigenlijk binnen?
 
Hoeveel caffeïne krijg je per schepje eigenlijk binnen?

We kunnen niet de exacte formule weggeven zoals je zult begrijpen. Maar ga uit van 100mg per scoop.
 
Hard! nieuwe smaken:

Vanwege de enorme populariteit van Hard!:) hebben we zoals vorige week reeds aangegeven door mij, besloten direct 2 nieuwe smaken erbij te bestellen. De keuze is gevallen op Watermelon (voor de hand liggend) en Lemon Bubblegum (ook werkelijk fantastisch!). De Fruit Punch smaak is nu al heerlijk maar zal ook nog een stukje beter worden:zuip:

Nog even op een rijtje. Hard! is dan straks beschikbaar in de volgende smaken:
-Fruit Punch (nog lekkerder
-Watermelon
-Lemon Bubblegum.
 
dan is er toch iets met mijn lemon gedaan haha, leuk om te horen dan ideeën van de consument in de producten verwerkt worden. Ben wel echt benieuwd naar die lemon bubblegum, lijkt me echt een lekkere aparte smaak!
 
dan is er toch iets met mijn lemon gedaan haha, leuk om te horen dan ideeën van de consument in de producten verwerkt worden. Ben wel echt benieuwd naar die lemon bubblegum, lijkt me echt een lekkere aparte smaak!

Is het ook! Heerlijk fris, het heeft wel iets weg van 7up maar dan iets sterker. :) Jullie mening is heel belangrijk voor ons, daarnaast vinden we het leuk om jullie voorkeuren (in dit geval voor smaak) mee te nemen en er ook daadwerkelijk iets mee te doen:)
 
goeie actie weer B&F ;)
 
Wat een supergoede actie weer, heerlijke smaken zie ik er alweer tussen zitten. Bijna Hard! Perfection :D.. Geweldig
 
Wat een supergoede actie weer, heerlijke smaken zie ik er alweer tussen zitten. Bijna Hard! Perfection :D.. Geweldig

Dank je!:) De waardering voor onze nieuwe Pre-Workout Hard! is enorm.:) De positieve reacties zijn voor ons een geweldige stimulans om nog een beetje extra ons best te doen om snel de nieuwe smaken voor elkaar te maken voor jullie!!

Hard! Perfection:D

Hard! - voor de beste training van je leven.
De ultieme cocktail voor spiergroei, pomp en prestaties!
 
omdat jullie het zo ophemelen, gelijk besteld :D
hoop niet dat ik vocht vast ga houden, das butt
hoeveel dagen achter elkaar kan je het gebruiken?
 
We kunnen niet de exacte formule weggeven zoals je zult begrijpen. Maar ga uit van 100mg per scoop.

Ik begrijp het, maar het is wel iets totaal anders dan het credo dat samen ging met julie pre workout power: "Niks geen proprietary blend waar je niet weet hoeveel er van iets in zit, maar alles duidelijk op de verpakking".
Toch iets teveel last van buren die over de schutting kijken?

Is de smaak van die lemon hetzelfde als van jullie 7 creatines in 1?
 
We kunnen niet de exacte formule weggeven zoals je zult begrijpen. Maar ga uit van 100mg per scoop.

Ik begrijp het, maar het is wel iets totaal anders dan het credo dat samen ging met julie pre workout power: "Niks geen proprietary blend waar je niet weet hoeveel er van iets in zit, maar alles duidelijk op de verpakking".
Toch iets teveel last van buren die over de schutting kijken?

Zo dacht ik dus ook, op PWP staat alles exact en dat vind ik juist het goede van jullie. :) Wel jammer dat je hier dan ook weer zo'n ra ra hocus pocus samenstelling hebt...
 
vandaag wat uitgeschoten met me schepjes zie > 3! Ik had 30 minuten een onwijze rush daarna was ik helemaal uitgeput en een beetje misselijk volgende keer gewoon weer netjes 2 schepjes! :)
 
Back
Naar boven