Fitness Seller

Hard! - Body en Fitshop Nutrition

Ik heb enorm zitten twijfelen tussen hard! en noxipro, omdat de sample van noxipro echt als een harddrugs voelde en ik van 4 tot 10 uur 's avonds energie had voor 10 en een crash als een gek heb ik voor hard! gekozen.. Ben benieuwd of ik wat merk, aangezien noxipro eigelijk de eerste pre-workout supp was waar ik enorm veel van merkte!

Ik kan niet wachten tot ik de pot binnen heb, hopelijk morgen al!

Ik heb Hard! vandaag gebruikt. Weliswaar 1 dosering maar merkte echt helemaal niets. En ik had echt een nuchtere maag (alhoewel ik daar wel op tegen ben). Omdat ik dus vrij weinig in mn maag had zitten ging de training niet lekker... Best jammer. Maar ja ik heb veel pre-workouts geprobeerd. De enige producten welke ik goed merkte waren Noxipro en Black Cats.

@body en fitshop

Ik begrijp dat dit met 1,3 dimethylamylamine is?

Is het vergelijkbaar met Noxipro?

Ik merkte ook niks van 1 schepje. 2 ging lekker.

Dank je, voor de bestelling! Met maximaal 1 scoopje beginnen als je er geen/weinig ervaring mee hebt:)

heb 1 geprobeerd, voelde pomp wel beetje maar niet echt veel extra als normaal. Ook ging de training wat slechter als normaal, dus kan ook gewoon offday zijn. Probeer volgende training weer 1 scoop en betekend het als het zelfde werking heeft dat ik 1,5 of 2 moet proberen? Lijkt mij logisch, maar omdat ik nooit eerder gehad heb vraag ik toch maar even :)

1 van de dagen ook maar eens een potje hard & noxipro bestellen denk ik :D

Ik heb enorm zitten twijfelen tussen hard! en noxipro, omdat de sample van noxipro echt als een harddrugs voelde en ik van 4 tot 10 uur 's avonds energie had voor 10 en een crash als een gek heb ik voor hard! gekozen.. Ben benieuwd of ik wat merk, aangezien noxipro eigelijk de eerste pre-workout supp was waar ik enorm veel van merkte!

Ik kan niet wachten tot ik de pot binnen heb, hopelijk morgen al!

Hard! is voor veel mensen echt DE Pre-Workout nu. Waanzinnige energie (2 scoops), veel sterkere pomps als met Noxipro of Jack3d en een enorm voordeel, geen crash. Check de reviews maar even:)

---------- Post toegevoegd Tue 29 Nov 2011 om 09:34 ----------

@body en fitshop

Ik begrijp dat dit met 1,3 dimethylamylamine is?

Is het vergelijkbaar met Noxipro?

Ja, 2 scoops is qua energie en focus vergelijkbaar met Noxipro. De pomps zijn enorm veel sterker met Hard!, dat is een voordeel en echt een groot verschil melden enorm veel gebruikers. Nog groter voordeel van Hard! tov Noxipro is dat je geen crash hebt achteraf.

Hard! - voor de beste training van je leven.
De ultieme cocktail voor spiergroei, pomp en prestaties!

---------- Post toegevoegd Tue 29 Nov 2011 om 09:35 ----------

heb 1 geprobeerd, voelde pomp wel beetje maar niet echt veel extra als normaal. Ook ging de training wat slechter als normaal, dus kan ook gewoon offday zijn. Probeer volgende training weer 1 scoop en betekend het als het zelfde werking heeft dat ik 1,5 of 2 moet proberen? Lijkt mij logisch, maar omdat ik nooit eerder gehad heb vraag ik toch maar even :)

Met 2 scoops is Hard! voor echt bijna iedereen beter en sterker als Noxipro en Jack3D.:) De spierpomps zijn echt opmerkelijk!:cool:

Laatst bewerkt:
ben benieuwd! Gister besteld, helaas vandaag nog niks binnen gekregen. TNT bezorgt bijna nooit meteen dezelfde dag, misschien vanwege de afstand van heereveen tot rotterdam, ik weet het niet:P Hopelijk morgen wel binnen, hij is in ieder geval gesorteerd en hopelijk komt die nog binnen voordat ik de sportschool in duik. Kan ik ook mijn review posten:)

Ik gebruik Hard! nu pas 1,5 week en vind het eigenlijk iets te vroeg om al een review te schrijven, maar na het lezen van alle positieve verhalen kon ik de verleiding niet weerstaan om toch even mijn eigen bevindingen tot nu toe te delen. Ik heb het gevoel dat Hard! mij toch een heel klein beetje tegenvalt, maar dit ligt ik verderop nader toe. Ik heb de afgelopen trainingen Hard! afwisselend gebruikt/getest met Noxipro. Ik heb alle trainingsdagen de PWO's gecombineerd met 6 caps Agmatine en Citrupure zo'n 30 min voor de training op halfvolle maag. Het is wel zeer duidelijk dat beide PWO enorm verschillen in het wat voor effect ze geven.

Noxipro
Ik heb ooit wel eens een review gepost van Noxipro, dit is ook al de 5e of 6e pot die ik gebruik sinds het product is geïntroduceerd. Dus daar ga ik niet al teveel op in, maar ik vergelijk Noxipro met Hard! omdat ik deze beide op dit moment afwissel.

De vergelijking van Noxipro met harddrugs kan ik wel enigszins beamen. Het fysieke invloed lijkt me duidelijk. Prima pomp, focus en genoeg energie. Ik merk dat het mentale effect vooral afhankelijk is van hoe je je training in gaat. Ben je voor inname een beetje boos of geirriteerd, dan ben je dit tijdens de training ook en dit effect wordt na de training versterkt door de crash, waardoor je dus om de kleinste dingen al geïrriteerd raakt (luide gesprekken/tv bijvoorbeeld). Loop je voor de training met je hoofd in de wolken, dan voel je je ook lekker tijdens het trainen (focus, energie etc.) en na de training merk je amper wat van de crash en zit je juist in een lekkere roes en kan je coïtus drive iets hoger zijn :p

Noxipro heeft dus zo zijn positieve als negatieve aspecten, in hoeverre je meer van het ene of andere merkt hangt denk ik dus van de dosering af en de gebruiker. Wat dat betreft blijft Noxipro toch wel een van de betere PWO's op dit moment.

Hard!
Hard! geeft mij bij 1, 2 of 2,5 scoops amper een energyboost, in ieder geval niet zoals Noxipro wel al geeft bij 1 of 1,5 scoop. Bij 3 scoops merkte ik wel dat het uithoudingsvermogen toch wat hoger was, maar nog steeds minder als Noxi. Dat neemt niet weg dat de training goed verloopt, alleen is de kans op een P.R. veel lager. Is dit dan een negatief punt? Voor mij eigenlijk niet, ik train vooral in de avonduren (tussen 18-22 uur globaal) en als het bedtijd is val ik veel sneller in slaap na de trainingen met Hard! en heb dus geen energie over, wat bij Noxi veel vaker wel het geval is. Hard! is dus eigenlijk wel goed gedoseerd wat dat betreft! De pomp is (mede dankzij Agmatine) duidelijk aanwezig, bij Hard! (2,5 scoop) iets meer als bij Noxipro.

Oordeel
Ik ben nu denk ik op 1/4 van de inhoud van de pot Hard!, ik hoop dat ik als deze leeg is meer bevindingen kan posten. Het komt er vind ik op neer dat Hard! op zijn eigen manier wel een prima product is, maar het vergelijken met Noxipro vind ik een beetje oneerlijk. Door het afwisselen met Noxi raak je gewend (verwend) aan/door alle krachtige ingrediënten en effecten van dat product, en dan voelt een PWO als Hard! met prima ingrediënten misschien iets milder aan. Als je veel energie wilt haal je Noxipro, Maximize of de Pre-workout Powerpill, als je gewoon lekker wilt trainen voor de afwisseling (zonder gekke bijeffecten als crash of slapeloosheid) haal je Hard!, Pre-Workout Power of een andere vergelijkbare PWO! Als je twijfelt zou ik gewoon een pot Hard! aanschaffen en zelf kijken hoe je het ervaart, voor de prijs is het ook zeker het proberen waard!! :thumb:

Laatst bewerkt:
Ik gebruik Hard! nu pas 1,5 week en vind het eigenlijk iets te vroeg om al een review te schrijven, maar na het lezen van alle positieve verhalen kon ik de verleiding niet weerstaan om toch even mijn eigen bevindingen tot nu toe te delen. Ik heb het gevoel dat Hard! mij toch een heel klein beetje tegenvalt, maar dit ligt ik verderop nader toe. Ik heb de afgelopen trainingen Hard! afwisselend gebruikt/getest met Noxipro. Ik heb alle trainingsdagen de PWO's gecombineerd met 6 caps Agmatine en Citrupure zo'n 30 min voor de training op halfvolle maag. Het is wel zeer duidelijk dat beide PWO enorm verschillen in het wat voor effect ze geven.

Noxipro
Ik heb ooit wel eens een review gepost van Noxipro, dit is ook al de 5e of 6e pot die ik gebruik sinds het product is geïntroduceerd. Dus daar ga ik niet al teveel op in, maar ik vergelijk Noxipro met Hard! omdat ik deze beide op dit moment afwissel.

De vergelijking van Noxipro met harddrugs kan ik wel enigszins beamen. Het fysieke invloed lijkt me duidelijk. Prima pomp, focus en genoeg energie. Ik merk dat het mentale effect vooral afhankelijk is van hoe je je training in gaat. Ben je voor inname een beetje boos of geirriteerd, dan ben je dit tijdens de training ook en dit effect wordt na de training versterkt door de crash, waardoor je dus om de kleinste dingen al geïrriteerd raakt (luide gesprekken/tv bijvoorbeeld). Loop je voor de training met je hoofd in de wolken, dan voel je je ook lekker tijdens het trainen (focus, energie etc.) en na de training merk je amper wat van de crash en zit je juist in een lekkere roes en kan je coïtus drive iets hoger zijn :p

Noxipro heeft dus zo zijn positieve als negatieve aspecten, in hoeverre je meer van het ene of andere merkt hangt denk ik dus van de dosering af en de gebruiker. Wat dat betreft blijft Noxipro toch wel een van de betere PWO's op dit moment.

Hard!
Hard! geeft mij bij 1, 2 of 2,5 scoops amper een energyboost, in ieder geval niet zoals Noxipro wel al geeft bij 1 of 1,5 scoop. Bij 3 scoops merkte ik wel dat het uithoudingsvermogen toch wat hoger was, maar nog steeds minder als Noxi. Dat neemt niet weg dat de training goed verloopt, alleen is de kans op een P.R. veel lager. Is dit dan een negatief punt? Voor mij eigenlijk niet, ik train vooral in de avonduren (tussen 18-22 uur globaal) en als het bedtijd is val ik veel sneller in slaap na de trainingen met Hard! en heb dus geen energie over, wat bij Noxi veel vaker wel het geval is. Hard! is dus eigenlijk wel goed gedoseerd wat dat betreft! De pomp is (mede dankzij Agmatine) duidelijk aanwezig, bij Hard! (2,5 scoop) iets meer als bij Noxipro.

Oordeel
Ik ben nu denk ik op 1/4 van de inhoud van de pot Hard!, ik hoop dat ik als deze leeg is meer bevindingen kan posten. Het komt er vind ik op neer dat Hard! op zijn eigen manier wel een prima product is, maar het vergelijken met Noxipro vind ik een beetje oneerlijk. Door het afwisselen met Noxi raak je gewend (verwend) aan/door alle krachtige ingrediënten en effecten van dat product, en dan voelt een PWO als Hard! met prima ingrediënten misschien iets milder aan. Als je veel energie wilt haal je Noxipro, Maximize of de Pre-workout Powerpill, als je gewoon lekker wilt trainen voor de afwisseling (zonder gekke bijeffecten als crash of slapeloosheid) haal je Hard!, Pre-Workout Power of een andere vergelijkbare PWO! Als je twijfelt zou ik gewoon een pot Hard! aanschaffen en zelf kijken hoe je het ervaart, voor de prijs is het ook zeker het proberen waard!! :thumb:

Bedankt voor je review! Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik nog niemand heb gehoord welke de PreWorkout Power Pill sterker vind dan de Hard! :D

Mooie review! :) :thumbs:

-Leon

Kleine moeite Leon! Dat verschil zit hem in de dosering en de gebruiksmomenten. In het verleden gebruikte ik PWO Power Pill voor de training (2 caps). Dat geeft een lekkere energieboost, ik zweet me ook kapot tijdens de training, maar dat kan niet op tegen een compleet PWO product als Hard! of TMS. Tegenwoordig gebruik ik PWO Power Pill af en toe alleen voor wat extra energie buiten het trainen om (1 cap) of tijdens het uitgaan (2 of 3 caps).

Dus het is niet zo dat ik de Power Pill sterker vind als Hard! Als je 3 caps (dus net iets over de aanbevolen dosering) hebt ingenomen loop je wel lekker te stuiteren. Waarschijnlijk zit er dus in verhouding meer cafeïne in 2 of 3 caps Power Pill (100mg per cap) als in 1 dosering Hard! Powerblend? Maar dan moet je je afvragen of je liever zo'n hoge energieboost (cafeïne) wilt tijdens je training, of dat je gewoon lekker wilt trainen op basis van een compleet product (zie de ingrediënten van de Hard!) :thumb:

Besteld. :thumb: :thumb: voor de prijs ''hard/noxipro''

Ik vind hem ook tegenvallen helaas. Ik denk dat er best nog even aan de formule gesleuteld kan worden om het een en ander te optimaliseren. Vandaag weer 2 scoops genomen, ook met citrupure 10gram.

Je merkt na 20-30 minuten inderdaad dat er iets is wat je meer drive geeft, maar ik moet er echt even bij stil staan en voelen: ja er is iets. Maat van me had ik ook 2 schepjes gedaan en hij voelde het ook, maar vergeleken met noxipro een stuk zwakker. Noxipro komt ook echt veel later opzetten (40-45 minuten na inname), maar dan knalt het ook echt en blijf je gaan. Tis alleen jammer dat het zo goor is (vind ik dan) dat ik het niet meer wil nemen.

Persoonlijk vind ik dat Hard! wel wat harder mag zijn. Iets waar je echt lekker energie van krijgt en op blijft gaan. Nu is het een 10% duwtje in de rug.

Het zou me trouwens niet verbazen als in Noxipro echt iets van harddrugs zitten en het binnen korte tijd verboden is.

Misschien de dosis cafeïne iets hoger voor nog iets meer energie? Of eventueel Guarana toevoegen. Merk zelf hier goede energie van zonder crash alleen word je dat wel snel gewoon vind ik.

Energie merkte ik ook niet zo veel van, bij 2 en 3 schepjes.
Pomp was bij 3 wel enorm en aangezien ik nog nooit een PWO gebruikt had bevalt dat me wel.

Volgende keer noxipro eens proberen om te kijken wat die doet.

Ingredient van Hard! o.a 1,3 dimethylamylamine. Is dit een (op termijn?) schadelijke stof?
(vanwaar deze vraag? staat op de dopinglijst en vroeg me af waarom)

Niet noemenswaardig schadelijk voor je gezondheid, zolang je niet meer dan 100mg per dag gebruikt. Gemiddelde scoop concentrated pre workout =20-30mg

Staat op dopinglijst omdat het wel degelijk je uithoudingsvermogen vergroot in dermate dat het een oneerlijk voordeel opleverd bij prof wedstrijden.

Ingredient van Hard! o.a 1,3 dimethylamylamine. Is dit een (op termijn?) schadelijke stof?
(vanwaar deze vraag? staat op de dopinglijst en vroeg me af waarom)

Niet binnen de veilige marges van de voorgeschreven doseringen. Het vergroot inderdaad het uithoudingsvermogen en geeft je een diepe focus. Maar zoals elk product moet je het niet overdoseren voor een langere periode. :)

-Leon

heb nu Hard besteld, is uitproberen volgende keer Noxipro en dan vergelijken?
Eerder kan ik het niet zeggen :)

heb nu Hard besteld, is uitproberen volgende keer Noxipro en dan vergelijken?
Eerder kan ik het niet zeggen :)

2 scoops Hard! is qua energie en focus gelijk aan Noxipro. De pomp is eigenlijk voor iedereen verbazingwekkend veel sterker. Groot voordeel van Hard! tov Noxipro is ook dat je er geen/veel minder crash bij ervaart merken we uit veel reviews.:)

Hard! - voor de beste training van je leven.
De ultieme cocktail voor spiergroei, pomp en prestaties!

Terug
Naar boven