AndroidHealthClinic

Hardcore Gym Beginnen

Je openingstijden zijn wel k*t bro.
Pas om 16:00 weer opengaan is niet chill.

30 euro :roflol:

Voor 16 euro de maand train je bij een van de grote centra met sauna, zonnebank en de andere zooi EN je kunt ook nog eens in alle vestigingen die er in Nederland zijn trainen.

Om rendabel te zijn moet je je richten op de huisvrouwen en de zumba cursussen.

Ts wil een sportschool beginnen waar je fatsoenlijk kunt trainen. Geen helcentrum waar het om de inrichting van de kleedkamers draait.

de openingstijden zijn een beetje vervelend? veel mensen vinden het ook fijn om in de middag te trainen?

Kansloze werklozen en studententuig trainen maar ergens anders.

Je zou ook een pasjessysteem kunnen overwegen. Dat is hier in winschoten ook, dan kun je 24u per dag open en hoeft er niet constant iemand aanwezig te zijn.

Je zou ook een pasjessysteem kunnen overwegen. Dat is hier in winschoten ook, dan kun je 24u per dag open en hoeft er niet constant iemand aanwezig te zijn.

Dan zal je sowieso een goed beveiliging moeten hebben? Anders is zo heel je gym leeg lijkt me:o

Bedankt voor je reactie! Dit is echter allemaal al gedaan, nu willen we kijken of het dus haalbaar is om rond de 100 leden te halen. Dus zou je willen trainen in een hardcore gym voor * 25-30 per maand bij jou in de buurt?

Als er begeleiding is die ook de wat nieuwere hardcore bodybuilders kan begeleiden met tips en trucs enzo is het zeker het overwegen waard.

Ik woon ook in omgeving Adam... dus ik heb er wel oor naar.

Ben benieuwd.

Waar in Amsterdam zou je je vestigen?

of je legt 1x 1000-1200 euro neer en je hebt zelf een home gym voor de rest van je leven(dumbbels, bank,powercage,barbell,schijven)

kwam er in men buurt maar zo een hardcore gym
In Nederland lijkt me het nog een stuk beter gesteld in de sportscholen dan hier in Belgie

inb4 leroy K

leuk idee. Maar je spreekt slechts een zeer kleine niche aan.

Zoals jullie het nu hebben ingedeeld moet ik me bij bovenstaande aansluiten.
Echter kunnen jullie bijvoorbeeld ook als personal trainers gaan fungeren, waarbij je dus mensen helpt met workouts/eetschema's en ook als stimulans. Een beetje zo'n "I used to be fat" idee van MTV. Dan trekken jullie al gelijk een héél wat grotere cliëntele en verdien je stukken meer geld per klant. ;)

Er zijn zat 16-29 jarige die maar al te graag een bruut fysiek willen opbouwen maar geen idee hebben waar ze moeten beginnen. Die lopen niet uit zichzelf een sportschool in, maar zodra ze goed ontwikkelde trainers zien die de sportschool draaien, zullen ze stukken meer geneigd zijn om voor Personal coaching te vragen.

En je kan (mits je er goed bekend mee bent) AAS info/coaching doen (al dan niet onder de radar).

En als laatste alternatief kan je bijvoorbeeld squat/deadlift/bench press techniek groeplessen geven enzo.
Er zijn denk ik erg veel mensen die maar al te graag (basis)hulp bij de grote 3 krijgen.

Je openingstijden zijn wel k*t bro.
Pas om 16:00 weer opengaan is niet chill.

Dit, als je een goede hardcore gym wilt opzetten zul je lang open moeten zijn, ook op feestdagen.

Verder zou ik de prijs zoals gezegd wat lager houden. Ik zou zeker komen maar woon niet in dr buurt.

Hallo allemaal,

Ik ben samen met 3 vrienden bezig met het opzetten van een sportschool. Dit zal geen 'normale' sportschool worden zoals de fitness centers van tegenwoordig. Wij hebben al jaren de droom om een Sportschool te hebben zoals in de jaren 70. Toen jongens zoals Arnold en Franco de baas waren in de gym. De iconische Bodybuild wereld. De serieuze, no-nonsense workout. De belofte om altijd een echte Gym te zijn, geen resort. Een plek waar het beste fysiek een authentieke passie is. Een plek waar je onder je vrienden bent. Waar iedereen de ster is en waar je de kracht hebt om jezelf naar perfectie te brengen. Dat is onze ideale Gym.

Wij zijn het helemaal zat om 600-700 euro per jaar te betalen voor een sportschool waar ze muziek draaien zoals in een strandtent en de schijven op zijn wanneer er drie grote jongens gaan squaten, deadliften of benchen.
Wij zijn het zat om ons te houden aan regeltjes die zijn opgesteld zodat de mensen, met alle respect, die 2x in de week komen en 4x een dumbell in beweging brengen en vervolgens gaan ouwehoeren over hoeveel hun levenspartner nu weer aan het zeuren is te houden. Wij zijn het zat. Wij vinden het tijd voor een echte gym. een 'hok' met heel veel ijzer, mannen en vrouwen die zichzelf kapot maken en heel veel gains.

wij willen bijvoorbeeld: 3 bankddrukken, 3 powerracks, een squatrack, hammerstrenght legpress, dumbells tot 80 kilo (om te beginnen ), 3000 kilo gietijzeren schijven enzovoort. Wij willen de perfecte sportschool voor weinig.

Wij zijn al een ver gevorderd stadium. Wij hebben een pand waar alleen nog een handtekening op hoeft, vergunning is bijvoorbeeld binnen. Wij zijn bij een fiscalist geweest. de afspraak bij de notaris staat in de agenda. De leveranciers hoeven alleen te wachten op een final go.

Wij willen 1 september van dit jaar open. De sportschool zal zich in regio Amsterdam bevinden.

openingstijden:
ma - vrij : 07.00-11.00 en 16.00 - 00.00
za - zo: 08.00 - 00.00

Wij beginnen deze sportschool niet vanuit een commercieel oogpunt. wij beginnen deze sportschool omdat wij een droom hebben en die willen wij verwezenlijken. Wij zullen met zijn vieren 'directie' zijn. Wij zijn geen leiding die alleen via de info box te bereiken is. wij zullen ons bevinden tussen de leden en goed luisteren naar de leden. als een groot aantal leden een nieuwe machine of een paar zwaardere dumbells willen dan zullen wij er alles aan doen om dat voor elkaar te krijgen. daarnaast nemen wij klachten erg serieus en proberen wij deze te verhelpen.

abonnementskosten zullen maximaal 30 euro per maand zijn.

Ik wil graag van jullie allen weten of jullie hier wat in zien. zouden jullie bij ons komen trainen??:D

Omgeving Amsterdam klinkt goed maar waar precies dan? Je moet wel hele dagen open zijn tegenwoordig, dit kan echt niet meer.

Leuk idee (als het nog staat). Maar echter grote gaten in je plan;

- Met 30e per maand moet je absurd veel leden binnen halen wil je überhaupt break-even komen te staan. Reken er maar op dat je minimaal 2 jaar nodig hebt om een beetje naambekendheid te krijgen. Als er een bank is die jullie geld leent dan zal die zeker willen zijn dat hun investering terugbetaald kan worden. Marktonderzoek dus zeker weten nodig en ik schat dat die niet al te best zal uitvallen; de doelgroep is gewoon te klein..

- Wie van jullie gaat er balie staan? Heb je salariskosten gebudgetteerd? Wat als er iemand ziek is?

- Er zit al menig hardcore gym in die regio

Al met al zou ik me er niet aan wagen

30 euro :roflol:

Voor 16 euro de maand train je bij een van de grote centra met sauna, zonnebank en de andere zooi EN je kunt ook nog eens in alle vestigingen die er in Nederland zijn trainen.

Om rendabel te zijn moet je je richten op de huisvrouwen en de zumba cursussen.

Hoe gierig ben je als je op 14euro per maand kijkt voor iets waar je elke dag bent

Het met succes runnen van een Gym als deze staat of valt met de personen die in de Gym de mensen begeleiden. Er moet een bepaalde sfeer en band ontstaan. Dat maakt het verschil met de grote ketens die zijn allemaal heel onpersoonlijk. Ik zou altijd ook zorgen voor een gezellig bar gedeelte met goede koffie ;)

30 euro is ook helemaal niet veel. Je moet helemaal niet gaan concurreren met die ketens, maar het inderdaad vanuit een heel andere hoek aanpakken.

Zorg dat je goede begeleiding kan bieden voor diëten etc daar kan je ook gewoon extra voor rekenen.

Ik weet zeker dat een Gym als deze, mits goed aangepakt succes van slagen heeft. Ook dit zou mijn eigen voorkeur hebben. Misschien open ik ook nog wel een keer een XXL Gym :wl:, niet omdat het moet of hoeft maar omdat ik het leuk vind :). Zo ben ik ook met XXL begonnen, het hoefde niet maar ik vind het leuk om te doen. En dat doe ik nog steeds.

Dat is ook wel de beste manier (vind ik) om iets te beginnen, niet puur uit winstoogmerk maar omdat je het leuk vind.

Succes !

Hey Beau, klinkt als een leuke uitdaging. Laat je niet ontmoedigen door de "experts" hier.

Succes :).

In de omgeving Amsterdam klinkt goed, maar nog erg vaag. Is het ín Amsterdam? Of ten noorden, zuiden of bijvoorbeeld ten westen van Amsterdam? Dat scheelt behoorlijk.

Wat misschien ook wel een goed idee is, is om losse trainingen erg aantrekkelijk te maken, zodat mensen (van hier bijvoorbeeld) het aantrekkelijk vinden om te meeten bij jou in de sportschool. Daar zou ik zelf namelijk wel wat in zien.

Nogmaals 'omgeving Amsterdam' is mij wat te vaag en ik wil mijn sportschool binnen 10 minuten bereiken op de fiets.

Succes!

P.S. ik zie nu de openingstijden met tussen de middag dicht. Dat kan ECHT niet. Mijn vorige gym had dat (ook een hardcore gym en de eigenaar wilde dan zelf sporten) en dat is een van de redenen dat ik daar weg ben gegaan.

Terug
Naar boven