- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
30 euro
Voor 16 euro de maand train je bij een van de grote centra met sauna, zonnebank en de andere zooi EN je kunt ook nog eens in alle vestigingen die er in Nederland zijn trainen.
Om rendabel te zijn moet je je richten op de huisvrouwen en de zumba cursussen.
de openingstijden zijn een beetje vervelend? veel mensen vinden het ook fijn om in de middag te trainen?
Je zou ook een pasjessysteem kunnen overwegen. Dat is hier in winschoten ook, dan kun je 24u per dag open en hoeft er niet constant iemand aanwezig te zijn.

Bedankt voor je reactie! Dit is echter allemaal al gedaan, nu willen we kijken of het dus haalbaar is om rond de 100 leden te halen. Dus zou je willen trainen in een hardcore gym voor * 25-30 per maand bij jou in de buurt?
inb4 leroy K
leuk idee. Maar je spreekt slechts een zeer kleine niche aan.

Je openingstijden zijn wel k*t bro.
Pas om 16:00 weer opengaan is niet chill.
Hallo allemaal,
Ik ben samen met 3 vrienden bezig met het opzetten van een sportschool. Dit zal geen 'normale' sportschool worden zoals de fitness centers van tegenwoordig. Wij hebben al jaren de droom om een Sportschool te hebben zoals in de jaren 70. Toen jongens zoals Arnold en Franco de baas waren in de gym. De iconische Bodybuild wereld. De serieuze, no-nonsense workout. De belofte om altijd een echte Gym te zijn, geen resort. Een plek waar het beste fysiek een authentieke passie is. Een plek waar je onder je vrienden bent. Waar iedereen de ster is en waar je de kracht hebt om jezelf naar perfectie te brengen. Dat is onze ideale Gym.
Wij zijn het helemaal zat om 600-700 euro per jaar te betalen voor een sportschool waar ze muziek draaien zoals in een strandtent en de schijven op zijn wanneer er drie grote jongens gaan squaten, deadliften of benchen.
Wij zijn het zat om ons te houden aan regeltjes die zijn opgesteld zodat de mensen, met alle respect, die 2x in de week komen en 4x een dumbell in beweging brengen en vervolgens gaan ouwehoeren over hoeveel hun levenspartner nu weer aan het zeuren is te houden. Wij zijn het zat. Wij vinden het tijd voor een echte gym. een 'hok' met heel veel ijzer, mannen en vrouwen die zichzelf kapot maken en heel veel gains.
wij willen bijvoorbeeld: 3 bankddrukken, 3 powerracks, een squatrack, hammerstrenght legpress, dumbells tot 80 kilo (om te beginnen ), 3000 kilo gietijzeren schijven enzovoort. Wij willen de perfecte sportschool voor weinig.
Wij zijn al een ver gevorderd stadium. Wij hebben een pand waar alleen nog een handtekening op hoeft, vergunning is bijvoorbeeld binnen. Wij zijn bij een fiscalist geweest. de afspraak bij de notaris staat in de agenda. De leveranciers hoeven alleen te wachten op een final go.
Wij willen 1 september van dit jaar open. De sportschool zal zich in regio Amsterdam bevinden.
openingstijden:
ma - vrij : 07.00-11.00 en 16.00 - 00.00
za - zo: 08.00 - 00.00
Wij beginnen deze sportschool niet vanuit een commercieel oogpunt. wij beginnen deze sportschool omdat wij een droom hebben en die willen wij verwezenlijken. Wij zullen met zijn vieren 'directie' zijn. Wij zijn geen leiding die alleen via de info box te bereiken is. wij zullen ons bevinden tussen de leden en goed luisteren naar de leden. als een groot aantal leden een nieuwe machine of een paar zwaardere dumbells willen dan zullen wij er alles aan doen om dat voor elkaar te krijgen. daarnaast nemen wij klachten erg serieus en proberen wij deze te verhelpen.
abonnementskosten zullen maximaal 30 euro per maand zijn.
Ik wil graag van jullie allen weten of jullie hier wat in zien. zouden jullie bij ons komen trainen??![]()
30 euro
Voor 16 euro de maand train je bij een van de grote centra met sauna, zonnebank en de andere zooi EN je kunt ook nog eens in alle vestigingen die er in Nederland zijn trainen.
Om rendabel te zijn moet je je richten op de huisvrouwen en de zumba cursussen.

, niet omdat het moet of hoeft maar omdat ik het leuk vind
. Zo ben ik ook met XXL begonnen, het hoefde niet maar ik vind het leuk om te doen. En dat doe ik nog steeds. Er zit er een bij Zwangenburg volgens mij en een in Amsterdam.