AndroidHealthClinic

Hardcore Gym Beginnen

Is (voor zover ik weet) niks echt 'HC' in Amsterdam, wel een paar waar je best goed kunt trainen maar dat terzijde.

Je zit heel vaak met te weinig db's, squatrack enzo.

Heb van horen zeggen dat er vroeger een degelijke HC gym zat (op een boerderij of zolder ofzo) op een weg tussen Amsterdam en Zwanenburg maar die is er niet meer.

Ik denk dat je rond de 20-25 euro moet zitten, dan heb je en een goede gym en een goede prijs. Voor 30 kun je best bij een aantal terecht waar je best hard kunt trainen en dan weegt het waarschijnlijk net niet op maar dat ligt ook aan de locatie. (persoonlijk in ieder geval)

Ik ben het wel met xxl eens. Ik ben van gym geswitched naar een kleinere gym waar ik meer betaal en ik denk dat het de beste keus in gym is geweest de afgelopen 2 jaar. Voldoende hardcore grote gasten en iedereen kent elkaar en wissel tips uit. De eigenaar zit gewoon mensen te helpen tijdens de presses... Zie ik niet zo 1 2 3 bij de andere gyms gebeuren waar ik ben geweest. Al met al als je een gym hebt waar mensen serieus zijn trekt het van zelf wel serieuze mensen aan... Iig leuke plan denk niet dat ik lid wordt want woon namelijk op een redelijke afstand van Amsterdam. Succes

Ik zou er zeker wel oren naar hebben. Prijs is prima, laat je niet anders vertellen hoor.

Alleen die openingstijden zijn k*t, en je zal daardoor een deel van je doelgroep mislopen.

Uit eigen ervaring weet ik dat mensen die aan de deur staan of in de horeca werken juist graag trainen van 12:00 tot 16:00. En die mensen behoren zeker wel tot jouw doelgroep.

Bedankt voor je reactie! Dit is echter allemaal al gedaan, nu willen we kijken of het dus haalbaar is om rond de 100 leden te halen. Dus zou je willen trainen in een hardcore gym voor * 25-30 per maand bij jou in de buurt?

heb niet alles gelezen alleen ik zou niet weten hoe je rond wilt komen dan?

100 leden x 30 euro ( maximale abbonements kosten) = 3000 euro

en je bent al met 3 jongens.. dat is 1000 euro per maand PP , heb ik de huur/vaste lasten/ incidentiele lasten nog niet eens bekeken.

30 euro :roflol:

Voor 16 euro de maand train je bij een van de grote centra met sauna, zonnebank en de andere zooi EN je kunt ook nog eens in alle vestigingen die er in Nederland zijn trainen.

Om rendabel te zijn moet je je richten op de huisvrouwen en de zumba cursussen.

En elke machine bezet om 6 uur.
En 1 squat rek, benchpress en geen deadlift platform.

Ja dat is echt ideaal. Misschien snap je het concept van een hardcore gym niet helemaal. Daar ga je heen om keihard te trainen.. niet om in de sauna te gaan of je tan bij te werken.

Zou met plezier 3x meer betalen dan ik nu doe (17/maand) voor een Gym zoals hij beschrijft in de regio Rotterdam. Daarnaast motiveert het je ook als iedereen om je heen serieus bezig is met trainen en er niet een paar halvezolen zijn die met zijn 3en een machine voor 30 min bezet houden en dan nog meer kletsen dan trainen.

Mensen die niet eens 30 euro per maand over hebben voor een sportschool zijn sowieso niet serieus met hun training bezig. Zou ook niet lager gaan zitten.. Wat een stel clowns hier zeg.
Er zijn veel sportscholen die gewoon belachelijk slecht zijn met slechte/weinig apparatuur die ook gewoon 30-50 euro vragen en dat zijn er behoorlijk wat.

Laatst bewerkt:
Als je over 2,5 maand open gaat heb je vast het adres al.

Waar bevindt het zich precies?

het met succes runnen van een gym als deze staat of valt met de personen die in de gym de mensen begeleiden. Er moet een bepaalde sfeer en band ontstaan. Dat maakt het verschil met de grote ketens die zijn allemaal heel onpersoonlijk. Ik zou altijd ook zorgen voor een gezellig bar gedeelte met goede koffie ;)

30 euro is ook helemaal niet veel. Je moet helemaal niet gaan concurreren met die ketens, maar het inderdaad vanuit een heel andere hoek aanpakken.

Zorg dat je goede begeleiding kan bieden voor diëten etc daar kan je ook gewoon extra voor rekenen.

Ik weet zeker dat een gym als deze, mits goed aangepakt succes van slagen heeft. Ook dit zou mijn eigen voorkeur hebben. Misschien open ik ook nog wel een keer een xxl gym :wl:, niet omdat het moet of hoeft maar omdat ik het leuk vind :). Zo ben ik ook met xxl begonnen, het hoefde niet maar ik vind het leuk om te doen. En dat doe ik nog steeds.

Dat is ook wel de beste manier (vind ik) om iets te beginnen, niet puur uit winstoogmerk maar omdat je het leuk vind.

Succes !

+1

• Topic Starter Topic Starter
Beste DBB´ers

Het is inmiddels een lange tijd geleden dat ik wat heb laten horen ivm de gym, excuus daarvoor.

Er is in de tussentijd veel gebeurd voor de gym, waaronder een hele hoop tegenslagen. Maar wij denken dan eindelijk licht te zien aan het einde van de tunnel..

Volgende week meer hierover!

Beste DBB´ers

Het is inmiddels een lange tijd geleden dat ik wat heb laten horen ivm de gym, excuus daarvoor.

Er is in de tussentijd veel gebeurd voor de gym, waaronder een hele hoop tegenslagen. Maar wij denken dan eindelijk licht te zien aan het einde van de tunnel..

Volgende week meer hierover!

Ik dacht gister dat ik hem langs zag komen op facebook, grote oude fabriekshal in amsterdam toch?

Ben benieuwd!

Beste DBB´ers Het is inmiddels een lange tijd geleden dat ik wat heb laten horen ivm de gym, excuus daarvoor. Er is in de tussentijd veel gebeurd voor de gym, waaronder een hele hoop tegenslagen. Maar wij denken dan eindelijk licht te zien aan het einde van de tunnel.. Volgende week meer hierover!

Is er al een locatie bekend dan? Welke buurt is het in Adam?

Terug
Naar boven