Fitness Seller

Harde bultjes op vingers en handpalm...

M@rsel

Huge Freak
Waardering
12
Hallo,

Gisteren zag ik op mn vingers en in mn handpalm kleine, harde bultjes heb zitten. Dit heb ik volgens mij nog niet eerder gezien of gehad. Als ik eroverheen wrijf doen ze geen pijn, maar het voelt wel hard aan en er zit een grijs puntje in.

Een paar weken geleden had ik al zo'n bultje op mn grote teen en toen ik die open krabbelde kwam er behoorlijk wat bloed en een beetje vocht uit. Heb nog nooit wratjes op mn handen ofzo gehad en dat kan het ook niet zijn lijkt me, omdat het er best veel zijn en ze zijn hard.

Ik heb al met Google gezocht en kwam uit bij een allergieforum maar daar werd ik ook niet wijzer van... Voor zover ik weet heb ik ook geen allergie. Heb ook niet (overmatig) in de zon gezeten oid.

Heeft iemand van jullie dit weleens gehad of weet wat dit is? Anders ga ik deze week nog even naar de dokter. Ik heb er geen last van maar het zijn wel rare dingen...

Doei

Ik dacht even aan eelt... maar grijze puntjes .... hmmmm...

misschien een fototje ?

Bij grijze puntjes denk ik toch aan wratjes (sommigen zijn net witte mini-bloemkooltjes, andere zijn grijzig en sommige zien er weer anders uit). Zeker omdat er ook een op je teen zat. Ga er anders mee naar de huisarts.

gewoon naar de dokter gaan, maybe valt alles mee

• Topic Starter Topic Starter
Ze lijken een beetje op de bultjes die je krijgt wanneer je bent gestoken door brandnetel.

Foto'tje maken zal een beetje lastig worden, het is denk ik niet goed te zien.

Geen eelt omdat het aan de zijkanten en op de bovenkant van mn vingers zit. Een paar in mn handpalm.

Op mn ringvinger heb ik op het laatste kootje, dus die van mn nagel, een soort harde blaar lijkt het wel, maar het is wss een kudde van die bultjes naast elkaar :S

Morgen even langs de dokter, laat het jullie nog wel even weten.

• Topic Starter Topic Starter
Goed nieuws, het zijn geen wratjes!

De dokter denkt dat het een allergische reactie is op een onkruidbestrijdingsmiddel dat ik soms gebruik op mn werk :D Had dit nog nooit eerder gehad na het onkruid spuiten, maar volgens hem kan je huid er wel een tijdje tegen maar kan de irritatie van het middel op een gegeven moment niet meer goed aan. Dus volgende keren handschoenen aan :)

Het is nu bijna weg getrokken.

Goed nieuws, het zijn geen wratjes!

De dokter denkt dat het een allergische reactie is op een onkruidbestrijdingsmiddel dat ik soms gebruik op mn werk :D Had dit nog nooit eerder gehad na het onkruid spuiten, maar volgens hem kan je huid er wel een tijdje tegen maar kan de irritatie van het middel op een gegeven moment niet meer goed aan. Dus volgende keren handschoenen aan :)

Het is nu bijna weg getrokken.

wel melden bij je leidinggevende he??

gelukkig maar :)

Een familielid van me heeft hetzelfde, om welk product gaat het hier?
Ze heeft het gekregen tijdens het besproeien van haar braambos.

Terug
Naar boven