XXL Nutrition

havermout en brinta-probleem

RS099

Cool Novice
Waardering
0
beste mense,

ik ga in de voormiddag 3x naar groot toilet, dus ik kan blijkbaar mijn voeding moeilijk ophouden. in de namiddag of avond ga ik nog 1x

er raadde mij iemand aan even te kijken naar de stoelgang, en blijkbaar zag ik de havermout tussen stoelgang en water drijven...

is hier oplossing voor? ik heb mij similase besteld bij apotheek voor betere vertering en opname van de voeding.

zou het nu aan de brinta of havermout liggen? of aan de whey die ik erbij doe?
ik maak het wel niet warm, ik mix het met staafmixer en drink het zo op...

wie heeft hier nog problemen mee gehad? welke oplossing?

maak je de havermout ook niet warm?

dan kan het daar aan liggen

HM is nogal vezelrijk en is best taai, je moet het wel verwarmen anders verteerd het niet goed.

• Topic Starter Topic Starter
Muis zei:
maak je de havermout ook niet warm?

dan kan het daar aan liggen

HM is nogal vezelrijk en is best taai, je moet het wel verwarmen anders verteerd het niet goed.

ik weet dat het tegen dbb is :) omdat ze zeggen vreten man :) maar ik krijg 100gr niet binnen warm. daarom verkoos ik ervoor het te mixen, zoals sommige mensen hier, maar blijkbaar kan ik dit niet ophouden :mad:

bben laat je meer schijten, doe je niets tegen

mss krijg je een teveel aan eiwitten of een teveel aan koolhydraten binnen ? kijk ff naar je voedingsschemaof post het hier een keertje , misschien zien we onmiddelijk wat er fout is ( als het aan je voeding ligt natuurlijk ) maar eigenlijk kan het geen kwaad hoor als je veel naar de 'grote' wc moet gaan. blijf nog ff dooreten en als je gewicht omhoog gaat ( ook al schijt je zoveel ) dan is er toch nix te vrezen ;)

BodyGainer zei:
mss krijg je een teveel aan eiwitten of een teveel aan koolhydraten binnen ? kijk ff naar je voedingsschemaof post het hier een keertje , misschien zien we onmiddelijk wat er fout is ( als het aan je voeding ligt natuurlijk ) maar eigenlijk kan het geen kwaad hoor als je veel naar de 'grote' wc moet gaan. blijf nog ff dooreten en als je gewicht omhoog gaat ( ook al schijt je zoveel ) dan is er toch nix te vrezen ;)

ik vermoed dat het door mijn ontbijt komt hoor dat ik het eruit schijt :)
50gr havermout / soms 100gr (geminderd om te zien of het daaraan lag)
500ml halfvolle melk
15gr whey/30gr whey bij 100gr
25cl fruitsap
1 banaan
100g druiven

dus hiervan moet ik direct naar het toilet...

Havermout moet je idd verwarmen, bij brinta hoeft dat niet. Anders doe je extra veel havermout bij je melk en laat je het daarna afkoelen. Heb je je eigengemaakte havermoutkoek. Heerlijk. :meal: :D

beste mensen,

probleem opgelost

SIMILASE

hmm.. btw, druiven kunne behoorlijk lacserende werking hebbe,
dus mocht je nog last hebbe, skip de druive. aangezien je al een
ectomorf bent heb je van jezelf al een snelle stofwisseling..

gr.

Xplode zei:
hmm.. btw, druiven kunne behoorlijk lacserende werking hebbe,
dus mocht je nog last hebbe, skip de druive. aangezien je al een
ectomorf bent heb je van jezelf al een snelle stofwisseling..

gr.

druiven heb ik er inderdaad uitgegooid
thanks

Terug
Naar boven