Misaa
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.350
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Thanks voor het delen van jouw ervaringen! Ik zat al te denken om wellicht hipcircles met band in het opwarmregime te gooien maar ben nog te lam geweest om zo'n band te kopen.Wat mij enorm heeft geholpen met rug problemen is heel veel glutes trainen. In het begin juist bruut licht (bodyweight of machine only). Veel fitchick shit (bands tussen je benen bij leg oefeningen, super high rep glute bridges, lichte kb swings met extreme focus op glutes). Wat betreft de reversed hyper; dit doe je al, maar doe hem vooral NA je main werk. Bij mij zorgt de reversed hyper na mijn lifts voor recovery en relief, maar als ik hem bij de warming up doe juist voor pijn. Hyperextentions maken bij mij de boel alleen maar erger trouwens. Hele stricte goodmornings/sldl met focus op hams en glutes maken het juist beter.
Qua reverse hypers, is precies de reden waarom ik hem licht gewicht aan einde van de training plaats....Louie S. Adviseerde voor rehab 25%van je max Squat....
Goodmornings komen bij sheiko ook veel voor. De Klokov hyperextension is wel iets waar de gewichtheffen bij zweren, zo hoorde ik van Jaap. Met name de Russen en Chinezen. Die oefening doet geen pijn bij me en is in principe een strikte goodmorning variant
Laatst bewerkt: