Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha dat is ook te verwachten. Heb zelf helaas geen tijd gehad om het te maken. Ben wel bang dat het van binnen ook zo wordt dan heb je wel al die waardevolle eiwitjes verloren...![]()
, mijne is nu 2x in elkaar gestort hehe en de binnenkant is nog beetje nattig maar is dan net spekkoek wat ook lekker is dus tja
, mij hoor je niet klagen! Maar een echte droge cake cake krijg ik ook niet nee.... Maar is goed te doen:Tuurlijk niet, VRETEN MOET JE!!! Niet zeiken maar gewoon opeten al is hij niet helemaal mooi, mijne is nu 2x in elkaar gestort hehe en de binnenkant is nog beetje nattig maar is dan net spekkoek wat ook lekker is dus tja
, mij hoor je niet klagen! Maar een echte droge cake cake krijg ik ook niet nee.... Maar is goed te doen:
200 gram brinta
halve liter melk
3 handen noten
4 handen rozijnen
kaneel
5 eitjes waarvan 2 hele
jum jum

, hoe lang ik hem ook in de oven laat zitten.... Ik doe 160 graden en dan 70min of zo... Dan is hij nog steeds niet hard van binnen of buiten, misschien dan toch meer melk toevoegen? Of maybe meer eieren? Aangezien jullie er 10 inknallen en ik maar 5.... Wat zegt de meester bakker g-men
?ok net ook even geprobeerd
-4hele eieren
-200ml halfvolle melk
-schep vanille whey
-handvol rozijnen
-kaneel
-85gr havermout
Resultaat : smaakt ok, maar is zeer droog (vooral de korst), lijkt op brood.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vult goed haha