- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha, enne kwark in de pannenkoeken kan wel
Maar niet als enige ingredient. Kwark wil niet zo stollen.

)

Heb het net eventjes gemaakt, heb het volgende gebruikt :
100gram havermout
0.5l melk
10 eieren waarvan ik denk 4 met eigeel enal
en een flinke scheut honing.
na 15 min heb ik er wat stukje appel ingedaan.
na zon 25 min in de magnetron heb ik hem er uitgehaald, hij is niet zou bruin als hier boven maar het ziet er best ok uit, ik ga de volgende keer erop letten om iets meer op de hoeveelheden te letten, verder is het een super recept dankje!
ps : mijne heeft wel een vreemde smaak gekregen ; ei met de zoete smaak van honing met havermout![]()

ok net ook even geprobeerd
-4hele eieren
-200ml halfvolle melk
-schep vanille whey
-handvol rozijnen
-kaneel
-85gr havermout
Resultaat : smaakt ok, maar is zeer droog (vooral de korst), lijkt op brood.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
misschien dat ie daarom een beetje droog wasis dit ook te doen met water ipv melk en kwark??Ik vandaag mijn beste cake tot nu toe gemaakt.
150gram brinta
350gram halfvolle melk
half zakkie rozijnen
500gram magere kwark
4 scheppen chocolade whey
10 eiwit
1 eigeel
3 eetlepels kaneel
zoetstof op smaak
Zooi in de blender voor 2 minuten.. goed met dat ding heen en weer beuken.
25 minuten in de magnetron hoogste stand (weet niet hoeveel watt dat ding heeft hij is iig pas 2 maanden oud.)
Daarna niet in de ijskast zetten maar op een plateau of bord rustig een nachtje laten afkoelen.
Yeah buddy!!!!
Zit alles wat je nodig hebt in dat ding. Misschien de volgende keer wat lijnzaad/olijfolie toevoegen dan issie helemaal compleet![]()

Hmmm..heb precies hetzelfde gedaan als Gijs.
Bij mij is het alleen behoorlijk klef. Koelkast in knallen? Gewoon even laten staan?