MuscleMeat

Havermout Whey Pannenkoek

Post aangepast, pas jij de jouwe ook maar aan dan

• Topic Starter Topic Starter
Ik hout het gewoon bij een havermout pannenkoek.

Vloeibaar eiwit 500g 50ml soja melk, en 100g havermout

Shepje whey zal ik wel opdrinken met wat melk. Want dat maakt je pannenkoek echt niet lekkerder.

Zeker wel dat het je Pannenkoek lekkerder maakt! Tenzij je naturel hebt lijkt me;)

---------- Post added 2 August 2012 at 22:02 ----------

Ik ga ze morgenochtend is even maken ziet er lekker uit :)

Zo willen we het horen!:) laat ons weten hoe het ging!

heb ze deze ochtend gemaakt lekker :)

Zeker wel dat het je Pannenkoek lekkerder maakt! Tenzij je naturel hebt lijkt me;)

---------- Post added 2 August 2012 at 22:02 ----------

Zo willen we het horen!:) laat ons weten hoe het ging!

Morgen gaat ik weer bakken en krijg je field report, al vrees ik het ergste :p

Eerste is zwaar mislukt :p ben m wel aan het oppeuselen want de smaak is goddelijk lekker wel met bananasmaak hmm hoop dat de 2de lukt die maakt me moeder nu hihi :)

Eerste is zwaar mislukt :p ben m wel aan het oppeuselen want de smaak is goddelijk lekker wel met bananasmaak hmm hoop dat de 2de lukt die maakt me moeder nu hihi :)

Tip: maak 2a3 pannenkoeken van het bakken ze fijner en minder kans op 'breken'

Zet de link maar op het forum :P

Haha voor uit dan, Live and Cooking :) zal wel wat knutselen:)

Cooking and karma zul je bedoelen :p

Gehehe :p ik doe mijn best verwacht geen 'Lean Body Life Style' filmpje want film met mijn telefoon haha:)

Prima, misschien dat ik mijn resultaat dan ook gaat opnemen, als je nog eens een komedie wilt zien haha :p

Haha :p doen wie weet post er nog meer filmpjes zou toff zijn :)

Ik ben al z'n best aan het filmen:-p dus als jullie geluk hebben kun je canavond anders morgen kijken, upload hem well op youtube dan.

Vanaf nu maak jij elke week een recept uit de selectie hier en post het in je eigen yt channel :D

De tweede is trouwens wel goed gelukt ala mi mama :) vond m super word denk ik me standaard ontbijtje :):):) nomnomnommm

---------- Post toegevoegd Fri 3 Aug 2012 om 22:08 ----------

Vanaf nu maak jij elke week een recept uit de selectie hier en post het in je eigen yt channel :D

Ik ben voor!

haha ik vind het goed, maar eerst eens zien of het filmpje goed is en zeg wat er dan beter aan moet! hij is hem aan het opslaan en dan upload ik hem dus asap staat de link er!

De tweede is trouwens wel goed gelukt ala mi mama :) vond m super word denk ik me standaard ontbijtje :):):) nomnomnommm

Heerlijk ontbijt is het ja! Eet ook lekker weg:), ik gebruik het ook al een tijdje want dat receptuur zo wegdrinken als ontbijt:barf: nee dank u.
Fijn om te horen dat het nu wel goed ging en nog belangrijker dat het lekker was!

---------- Post toegevoegd Fri 3 Aug 2012 om 22:56 ----------

Ik zal hem morgen well uploaden.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven