Fierce
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 188
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik zit zelf nu ook met het dilemma of HBO of WO.
Heb al een aantal jaar gewerkt, maar wel gemerkt dat ik toch een diploma zal moeten hebben om verder te kunnen komen.
Ik denk toch voor WO te gaan omdat HBO naar mijn mening niet meer veel voorstelt. Praktisch iedereen die ik ken kan wel een HBO opleiding, het stelt echt niks voor. De mensen die ik op de basisschool de 'dommere mensen' vond slaan zich er ook met gemak doorheen. En ze kunnen geen van allen spellen of rekenen.
HBO alleen doen als je denkt dat je WO niet aan kan vind ik.
Niet helemaal mee eens, maar wel deels, zijn ook zat mensen (like me) die eigenlijk wel slim genoeg zijn voor WO maar gewoonweg niet de dicipline hebben voor school. Dan liever gewoon 20-30u les per week, houd je veel makkelijker op de baan.
Mooie uiteenzettingStel dat je willekeurig een van onderstaande antwoorden kiest, wat is dan de kans dat je het juiste antwoord kiest?
A) 25%
B) 50%
C) 0%
D) 25%
Is het niet gewoon 1/3e?
Er zijn 3 keuzemogelijkheden die allen een kans van 1/3e hebben om waar te zijn. Je hebt 50% kans om 25% te kiezen als die correct is (1/3e). 25% kans om 50% te kiezen als die correct is (1/3e) en 25% kans om 0% te kiezen als die correct is (ook 1/3e).
Dus je hebt ((1/2x1/3)+((1/4x1/3)x2))=1/3
Het is verwarrend omdat je percentages in de antwoorden hebt staan maar die hoeven volgens de vraagstelling niet te slaan op de vraag die we hier op proberen te lossen. Je vraag ook: wat is de kans? Een kans druk je niet uit in een letter A, B, C of D. Dus lijkt me niet dat je hier 1 van de opties moet kiezen, maar gewoon een kansberekening maakt die je uitdrukt in p. En ik denk p = 1/3
Als ik het goed heb dan wil ik bij deze beweren dat je beter WO kan doen. Als ik het mis heb kan je maar beter zo snel mogelijk gaan werken![]()

Als je niet de discipline hebt om WO te doen, kun je het gewoon niet aan. Dat is een beetje hetzelfde als dat dikke mensen zeggen dat ze makkelijk af kunnen vallen als ze het zouden willen.
Ik zou ziezo doorstuderen. Dat is mijn advies.
heb zelf een Hbo-diploma,in sept. ga ik mijn master doen op de uni.
Na je Uni.Heb je later ook een hoger start salaris/meer kans een baan/persoonlijke ontwikkeling en nog veel meer. Is gelul over dat daar niet naar gekeken wordt hbo of uni. Tegenwoordig kan iedereen Hbo doen, er zijn te veel mensen die hbo doen. Als ik zie wat er bij mij op school allemaal rondliep :S
succes
---------- Post toegevoegd Fri 17 Feb 2012 om 06:27 ----------
Stel dat je willekeurig een van onderstaande antwoorden kiest, wat is dan de kans dat je het juiste antwoord kiest?
A) 25%
B) 50%
C) 0%
D) 25%
PARADOX
Stel dat je willekeurig een van onderstaande antwoorden kiest, wat is dan de kans dat je het juiste antwoord kiest?
A) 25%
B) 50%
C) 0%
D) 25%
Is het niet gewoon 1/3e?
Er zijn 3 keuzemogelijkheden die allen een kans van 1/3e hebben om waar te zijn. Je hebt 50% kans om 25% te kiezen als die correct is (1/3e). 25% kans om 50% te kiezen als die correct is (1/3e) en 25% kans om 0% te kiezen als die correct is (ook 1/3e).
Dus je hebt ((1/2x1/3)+((1/4x1/3)x2))=1/3
Het is verwarrend omdat je percentages in de antwoorden hebt staan maar die hoeven volgens de vraagstelling niet te slaan op de vraag die we hier op proberen te lossen. Je vraag ook: wat is de kans? Een kans druk je niet uit in een letter A, B, C of D. Dus lijkt me niet dat je hier 1 van de opties moet kiezen, maar gewoon een kansberekening maakt die je uitdrukt in p. En ik denk p = 1/3
Als ik het goed heb dan wil ik bij deze beweren dat je beter WO kan doen. Als ik het mis heb kan je maar beter zo snel mogelijk gaan werken![]()