XXL Nutrition

HCG, hoe en wat ?

mark30049

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
115
Hallo.

Ik ga binnekort beginnen met m'n eerste kuur, en heb een vraagje over HCG. Als ik HCG koop bij de dealer, wat krijg ik dan precies van hem? Een poeder in zakjes? Een poeder en lege ampullen? Voorgemixte HCG? Moet ik zelf bacterievrij water en lege vials aanschaffen, en dit zelf mengen? Hoe gaat dit?

http://forum.dutchbodybuilding.com/aas/ en
http://wiki.dutchbodybuilding.com/HCG
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

gaven niet echt voldoende aanwijzingen.

Alvast bedankt

je krijgt als het goed is gewoon een ampul met 5000 iu HCG, dat is poeder die je zelf nog moet oplossen met of BAC water wat je zelf koopt of met het steriel water wat 9/10 keer wordt meegeleverd.

je hebt ook ampullen en vials van 2000 iu maar deze zijn niet gebruikelijk.

• Topic Starter Topic Starter
je krijgt als het goed is gewoon een ampul met 5000 iu HCG, dat is poeder die je zelf nog moet oplossen met of BAC water wat je zelf koopt of met het steriel water wat 9/10 keer wordt meegeleverd.

je hebt ook ampullen en vials van 2000 iu maar deze zijn niet gebruikelijk.

Thanks. In 't ampul zit dus 't poeder, het bacteriele water/steriele water gooi je erbij in diezelfde ampul als dat het poeder zit? En hoe bewaar je dit (aangezien 't niet meer dicht kan)?

Ik lees altijd over invriezen of het bewaren in de ijskast van HCG. Wat als dit niet mogelijk is? Maw je kan het enkel bewaren op kamertemperatuur.. Dan gewoon kuren zonder HCG?!

Thanks. In 't ampul zit dus 't poeder, het bacteriele water/steriele water gooi je erbij in diezelfde ampul als dat het poeder zit? En hoe bewaar je dit (aangezien 't niet meer dicht kan)?
Ik doe er zelf 1ml bac water bij, neem de ml op en doe het in een steriele vial.

Ik lees altijd over invriezen of het bewaren in de ijskast van HCG. Wat als dit niet mogelijk is? Maw je kan het enkel bewaren op kamertemperatuur.. Dan gewoon kuren zonder HCG?!
Bewaar het in de koelkast, zo moeilijk is dat toch niet?

Bac water wordt er volgens mij sowieso niet bij geleverd, wel steriel water.

je breekt bij beide ampulles de breekrand af, dan pak je een insuline spuit van 1 ML en zuig je de 1 ML bijgeleverd steriel water op.

pak dan de ampul met de poeder, spuit RUSTIG het steriel water erbij en laat het rustig oplossen.

Pak dan de aantal insuline spuitjes die je wilt vullen en zuig dan steeds het deel op wat je nodig hebt.

er van uit gaand dat je 5000 iu met 1 ml steriel water mengt :

1 ml = 5000 iu
0.5 ml = 2500 iu
0.05 ml = 250 iu ( voor 2 x per week in totaal per week dus 500 iu)
0.1 ml = 500 iu (voor 2 x per week bij tren oid.)

zoals hierboven verteld wordt kan je het ook in een vial doen, ik zou het direct opnemen in insuline spuitjes en in de vriezer doen en 10 min voor het zetten eruit halen.

je kan het ook in de koelkast leggen maar dan is de houdbaarheid aanzienlijk korter, vooral bij steriel water.

Bedankt zeror en buffert, karma jullie kant op :)

op kamertemperatuur is het maar heel kort houdbaar, ik woon zelf ook nog thuis en ik deed toen ik nog 2000 iu vials kreeg gewoon met bac water mengen in een vial en dan die vial in een zakje en dan in een bak kwark en die weer netjes dicht doen.

tegenwoordig doe ik het invriezen omdat ik alleen nog maar aan de 5000iu kan komen dus maak ik de spuitjes klaar en doe ik ze onderin een bak rijst.
wel de rijst even in een zak doen zodat de spuitjes niet onder de rijst komen maar het werkt prima.

en over het dan maar geen HCG, ik vind persoonlijk HCG het slimste wat je kan doen dus dat zou voor mij geen optie zijn.

Ik ga ook pas binnenkort het huis uit, staat een vial MT2 en hCG gewoon achter in de koelkast.
Je hebt toch altijd wel dingen in de koelkast staan die bijna nooit gebruikt worden?

Bac water wordt er volgens mij sowieso niet bij geleverd, wel steriel water.

je breekt bij beide ampulles de breekrand af, dan pak je een insuline spuit van 1 ML en zuig je de 1 ML bijgeleverd steriel water op.

pak dan de ampul met de poeder, spuit RUSTIG het steriel water erbij en laat het rustig oplossen.

Pak dan de aantal insuline spuitjes die je wilt vullen en zuig dan steeds het deel op wat je nodig hebt.

er van uit gaand dat je 5000 iu met 1 ml steriel water mengt :

1 ml = 5000 iu
0.5 ml = 2500 iu
0.05 ml = 250 iu ( voor 2 x per week in totaal per week dus 500 iu)
0.1 ml = 500 iu (voor 2 x per week bij tren oid.)

zoals hierboven verteld wordt kan je het ook in een vial doen, ik zou het direct opnemen in insuline spuitjes en in de vriezer doen en 10 min voor het zetten eruit halen.

je kan het ook in de koelkast leggen maar dan is de houdbaarheid aanzienlijk korter, vooral bij steriel water.

Verhoudingen zijn goed behalve dat je gewoon ALTIJD 2x500IU hCG neemt ongeacht de compounds.

Bump.

Wil voor de HCG insulinespuitjes gaan gebruiken voor SC injecteren, geen zin om 4 x per week een naald in m'n spier te hebben.

Kon er op t forum verder niet veel over vinden, welke van deze moet ik hebben? Ik injecteer in bovenbeen ook.

Kan je ook optrekken met deze dunne naaldjes? En zo nee, kan je dan gewoon andere naalden op zon spuitje zetten (zijn alle spuitjes/naalden universeel?

http://www.daxtrio.nl/injectiemateriaal/insulinespuiten.html

Bump.

Wil voor de HCG insulinespuitjes gaan gebruiken voor SC injecteren, geen zin om 4 x per week een naald in m'n spier te hebben.

Kon er op t forum verder niet veel over vinden, welke van deze moet ik hebben? Ik injecteer in bovenbeen ook.

http://www.daxtrio.nl/injectiemateriaal/insulinespuiten.html

Deze, stuk goedkoper dan daxtrio.
http://www.farmaline.nl/drogisterij/bestellen/bd-microfine-insuline-spuit-1ml-29g-127mm-10-stuks/

Ik ga ook pas binnenkort het huis uit, staat een vial MT2 en hCG gewoon achter in de koelkast.
Je hebt toch altijd wel dingen in de koelkast staan die bijna nooit gebruikt worden?

Verhoudingen zijn goed behalve dat je gewoon ALTIJD 2x500IU hCG neemt ongeacht de compounds.

goed, daar zijn de meningen over verdeeld.

Thanks. Koop je hier ook zelf je IM spullen? Ik had zelf net

http://www.daxtrio.nl/injectiemater...njectiespuit-plastipak-2ml-06x25mm-naald.html

gevonden die ik wou gaan halen

Ja, heb mijn 0,6x25 ook daar gekocht.
http://www.farmaline.nl/drogisterij/bestellen/terumo-wegwerpspuit-2ml-23g-blauwe-naald-1/

goed, daar zijn de meningen over verdeeld.

Niet echt, beter gezegd echt niet.
Tenzij je het hebt over de personen die niet de studies hebben gelezen waar deze informatie uit voort komt.
Het enige verschil met bepaalde compounds/hoger gedoseerde is dat het relatief sneller onderdrukt, that's it.

op kamertemperatuur is het maar heel kort houdbaar, ik woon zelf ook nog thuis en ik deed toen ik nog 2000 iu vials kreeg gewoon met bac water mengen in een vial en dan die vial in een zakje en dan in een bak kwark en die weer netjes dicht doen.

tegenwoordig doe ik het invriezen omdat ik alleen nog maar aan de 5000iu kan komen dus maak ik de spuitjes klaar en doe ik ze onderin een bak rijst.
wel de rijst even in een zak doen zodat de spuitjes niet onder de rijst komen maar het werkt prima.

en over het dan maar geen HCG, ik vind persoonlijk HCG het slimste wat je kan doen dus dat zou voor mij geen optie zijn.

Volgens mij staat er toch duidelijk met flinke letters:
NIET IN DE VRIEZER BEWAREN

Ja, heb mijn 0,6x25 ook daar gekocht.
http://www.farmaline.nl/drogisterij/bestellen/terumo-wegwerpspuit-2ml-23g-blauwe-naald-1/

Niet echt, beter gezegd echt niet.
Tenzij je het hebt over de personen die niet de studies hebben gelezen waar deze informatie uit voort komt.
Het enige verschil met bepaalde compounds/hoger gedoseerde is dat het relatief sneller onderdrukt, that's it.

Thanks man, nog goedkoper ook. Als ik je nogmeer karma kon geven had ik 't gedaan!

Terug
Naar boven