XXL Nutrition

HCG, hoe en wat ?

Wat een teringklusje dat HCG. Eerste vial met water brak ik open, versplinterde dus die kon weg.
Daarna met een IM naald het water opzuigen, bij het poeder erbij, en vervolgens waren m'n slin spuitjes te kort
om onderin de vial te komen. Alles op een ontsmette lepel gespoten met weer een IM naald en vervolgens opgenomen.

En loop ook nogsteeds met een pijnlijk been rond van de injectie woensdag.

was het geen heroine :trollface:

verder zijn de stappen heel simpel :

breek de ampul poeder
breek de ampul steriel water
pak een insuline spuit van 1 ml
houdt de ampul steriel water schuin zodat je alles netjes op kan nemen (er zit precies 1 ml in, wanneer je dit met een normale spuit + naaild opneemt gaat er sowieso wat verloren in de naald (die vaak lang is) en in het spuitmondje)
zodra je alles hebt opgenomen spuit je rustig het steriel water in de ampul poeder
even 30 sec laten staan
verdelen over 10 spuitjes door de ampul schuin te houden

En dan de spuiten in de koelkast bewaren.

• Topic Starter Topic Starter
haha ja i know ik zat de eerste keer ook te k*tten, maar het handigste vind ik regel een lege steriele vial
en wat bac water, breek dat poeder flesje doe daarbij die 1ml bacwater zuig het daarna op en spuit het
in die lege vial en van daaruit alle spuitjes vullen.die vial kan dan nl gewoon op zn kop gehouden worden en je kan alles eruit krijgen

lekker he die pijn virgin muscle hehe

waar bestel/koop jij die vials?

Haha afschuwelijk, tis sinds vandaag aan het wegtrekken. Net alsof ik keihard op me been getrapt ben. Wou eigenlijk elke week prikken van been wisselen, maar dan heb ik 't volgende week weer.

---------- Toegevoegd om 16:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:21 ----------

was het geen heroine :trollface:

verder zijn de stappen heel simpel :

breek de ampul poeder
breek de ampul steriel water
pak een insuline spuit van 1 ml
houdt de ampul steriel water schuin zodat je alles netjes op kan nemen (er zit precies 1 ml in, wanneer je dit met een normale spuit + naaild opneemt gaat er sowieso wat verloren in de naald (die vaak lang is) en in het spuitmondje)
zodra je alles hebt opgenomen spuit je rustig het steriel water in de ampul poeder
even 30 sec laten staan
verdelen over 10 spuitjes door de ampul schuin te houden

Thanks. Ja ''t ging lastig de eerst keer. Ik wou het zo snel mogelijk m'n spuitjes in hebbenen toen waren die naalden dus te kort haha. :p Toen in paniek en snel die lepel gepakt.

Verschil tussen proviron en masteron

Verkeerd post

nee precies niet dacht een paar dagen in de koelkast?! misschien dat er meer zijn die dit weten....

omdat het dan denk ik niet de bedoeling is dit lang te bewaren;)
in de bijsluiter staat:

''Het poeder voor injectie moet worden opgelost met de vloeistof uit de andere ampul (het
oplosmiddel). Deze oplossing moet direct daar
na worden gebruikt.''

er staat verder ook niks over hoe te bewaren als het opgelost is

ze zullen er heus niet afvallen maar ik neem aan dat je gezond verstand ook wel weet dat het niet slim is. de kans op ontsteking wordt gewoon zwaar vergroot.

je kan ook elke dag achter het station je kontje verkopen zonder condoom, gaat paar keer goed maar gaat vanzelf een keer fout.

Klinkt als een leuke theorie idd. Probeer 't maar, doe 't al een tijd en heb nergens last van. Zeg ook niet voor niks dat je de naald moet ontsmetten. Maar als je idd 2 keer per week alleen je HCG zet zou ik denk ik ook elke keer gewoon een nieuwe spuit pakken, dat loopt niet in de kosten. Ik zit straks op Slin/HGH, dat zijn 4 shots per dag en op trainingsdagen nog Suspension, zit je op 5/6 shots :P Dan wordt 't een duur geintje, zeker als het prima te ontsmetten is.

Wat een teringklusje dat HCG. Eerste vial met water brak ik open, versplinterde dus die kon weg.
Daarna met een IM naald het water opzuigen, bij het poeder erbij, en vervolgens waren m'n slin spuitjes te kort
om onderin de vial te komen. Alles op een ontsmette lepel gespoten met weer een IM naald en vervolgens opgenomen.

En loop ook nogsteeds met een pijnlijk been rond van de injectie woensdag.

Een ampul openmaken kan heel simpel. Zorg dat je een dop van een pen hebt, de mijne past precies over de top van de ampul. De onderkant hou je zacht vast, niet in knijpen en dan breek je de top van de ampul er heel easy af. Key is volgens mij wel om niet te knijpen, als je uit 'stress' dat ding al vasthoudt alsof je leven er van afhangt kan ie vrij makkelijk breken lijkt me.

Schijnt dat je ook een vijl kan gebruiken maar lijkt me dat je dan kleine stukjes in je vial krijgt, lijkt me geen succes persoonlijk.

Zeror is meer van de theorie als de praktijk zo te zien :)

Ik maak mijn ampul open met een lege pennen huls.
Zelfde idee en gaat perfect!
Volgens mij kwam ik ook door mike op t idee hiervoor.
Had t eens eerder gelezen.

Ik spuit de gemengde hCG in een dopje die je van de achterkant van een slin spuitje af trekt. Vandaar uit trek ik de vloeistof op met slin spuitjes.

Klinkt als een leuke theorie idd. Probeer 't maar, doe 't al een tijd en heb nergens last van. Zeg ook niet voor niks dat je de naald moet ontsmetten. Maar als je idd 2 keer per week alleen je HCG zet zou ik denk ik ook elke keer gewoon een nieuwe spuit pakken, dat loopt niet in de kosten. Ik zit straks op Slin/HGH, dat zijn 4 shots per dag en op trainingsdagen nog Suspension, zit je op 5/6 shots :P Dan wordt 't een duur geintje, zeker als het prima te ontsmetten is.

Een ampul openmaken kan heel simpel. Zorg dat je een dop van een pen hebt, de mijne past precies over de top van de ampul. De onderkant hou je zacht vast, niet in knijpen en dan breek je de top van de ampul er heel easy af. Key is volgens mij wel om niet te knijpen, als je uit 'stress' dat ding al vasthoudt alsof je leven er van afhangt kan ie vrij makkelijk breken lijkt me.

Schijnt dat je ook een vijl kan gebruiken maar lijkt me dat je dan kleine stukjes in je vial krijgt, lijkt me geen succes persoonlijk.

OKczaCU.jpg

Zeror is meer van de theorie als de praktijk zo te zien :)

OKczaCU.jpg

begrijp het kostenverhaal wel hoor alleen wanneer iemand een leek is neemt die nogal graag dingen over van de meer ervaren gebruikers en wanneer je HCG 2/3 x in de week zet dan is het beter ze gewoon steeds nieuwe spuitjes te laten gebruiken.

nieuw is gewoon beter dan hergebruiken.

Laatst bewerkt:
Is hCG eigenlijk overal zo prijzig?

€ 100 voor 15.000 is het goedkoopste dat ik kan vinden, terwijl er in het (gedateerde) marktprijzen richtlijn topic € 30 voor 7.500 staat?

Is hCG eigenlijk overal zo prijzig?

€ 100 voor 15.000 is het goedkoopste dat ik kan vinden, terwijl er in het (gedateerde) marktprijzen richtlijn topic € 30 voor 7.500 staat?

dat is een normale straatwaarde.

ik betaal helaas meer.

Terug
Naar boven