Fitness Seller

HCG, hoe en wat ?

GetXXL raadt zelf volgens mij 250IU e3d aan bij eerste kuur.
Dus dat wil zeggen maandag, dinsdag niet, woensdag niet, donderdag weer.

GetXXL raadde 250IU eod aan (875IU ew), dan zit je een paar procent onder baseline testosteron maar in principe voldoende om je testes aan de gang te houden.

Bump.

Wil voor de HCG insulinespuitjes gaan gebruiken voor SC injecteren, geen zin om 4 x per week een naald in m'n spier te hebben.

Kon er op t forum verder niet veel over vinden, welke van deze moet ik hebben? Ik injecteer in bovenbeen ook.

Kan je ook optrekken met deze dunne naaldjes? En zo nee, kan je dan gewoon andere naalden op zon spuitje zetten (zijn alle spuitjes/naalden universeel?

http://www.daxtrio.nl/injectiemateriaal/insulinespuiten.html

HCG is geen olie en kan met dunne insulinespuitjes opgezogen worden en wordt niet in de spier maar in de buik gezet.

• Topic Starter Topic Starter
HCG is geen olie en kan met dunne insulinespuitjes opgezogen worden en wordt niet in de spier maar in de buik gezet.

Dankje. Ja SC kon volgensmij zowel in de buikhuid als beenhuid gezet worden. Toen ik nog zelf SC medicijnen moest toedienen deed ik t in mn been.

Bump, maar geen nut nieuw topic hiervoor te openen.

Heb dus http://www.farmaline.nl/drogisterij/bestellen/terumo-wegwerpspuit-2ml-23g-blauwe-naald-1/
aangeschaft, 06x25mm naald. Hoe diep moet ik die duwen eer dat ik diep genoeg in de spier zit? Quads zijn zelf 61 cm in omtrek.

Verder heb ik ook http://www.farmaline.nl/drogisterij/bestellen/bd-microfine-insuline-spuit-1ml-29g-127mm-10-stuks/
aangeschaft voor de HCG, maar deze naalden zijn niet te verwijderen. Kan je hiermee gewoon optrekken, dopje erop, tegen die tijd uit de koelkast halen en injecteren met dezelfde naald?

Alvast bedankt!

Bump, maar geen nut nieuw topic hiervoor te openen.

Heb dus http://www.farmaline.nl/drogisterij/bestellen/terumo-wegwerpspuit-2ml-23g-blauwe-naald-1/
aangeschaft, 06x25mm naald. Hoe diep moet ik die duwen eer dat ik diep genoeg in de spier zit? Quads zijn zelf 61 cm in omtrek.

Verder heb ik ook http://www.farmaline.nl/drogisterij/bestellen/bd-microfine-insuline-spuit-1ml-29g-127mm-10-stuks/
aangeschaft voor de HCG, maar deze naalden zijn niet te verwijderen. Kan je hiermee gewoon optrekken, dopje erop, tegen die tijd uit de koelkast halen en injecteren met dezelfde naald?

Alvast bedankt!

En waar heb jij je bac water en empty vial kunnen kopen of kreeg je dat bijgeleverd?

Blauw kan er rustig helemaal in, ik druk 'm in m'n schouder zo diep als ie gaat en heb in quads eerst altijd een 08x40 helemaal gebruikt :P

Je slinspuitjes kun je idd vaker mee injecteren, wel ff cleanen met een alcohol doekje. Gebruik de mijne soms wel 6 keer IM

En waar heb jij je bac water en empty vial kunnen kopen of kreeg je dat bijgeleverd?

Bac water zat erbij, per HCG doosje van 5000 IU kreeg ik 1 grotere vial met poeder, en 1 vial met bac water. Openbreken, bac water opnemen met een spuit, overspuiten in de vial met poeder, laten oplossen, en dan verdelen in de spuitjes.

Bac water zat erbij, per HCG doosje van 5000 IU kreeg ik 1 grotere vial met poeder, en 1 vial met bac water. Openbreken, bac water opnemen met een spuit, overspuiten in de vial met poeder, laten oplossen, en dan verdelen in de spuitjes.

Ik heb idd ook een vial met bac water of steriel water? meegekregen maar dit is maar 1 ml. Is dit niet te weinig om te verdelen over 10 spuitjes? dus dat wordt dan 0.05 ml per spuitje?

Ik heb idd ook een vial met bac water of steriel water? meegekregen maar dit is maar 1 ml. Is dit niet te weinig om te verdelen over 10 spuitjes? dus dat wordt dan 0.05 ml per spuitje?

Lees even de post van Zeror eerste pagina.

0.05 ml is idd 250 IU

Blauw kan er rustig helemaal in, ik druk 'm in m'n schouder zo diep als ie gaat en heb in quads eerst altijd een 08x40 helemaal gebruikt :P

Je slinspuitjes kun je idd vaker mee injecteren, wel ff cleanen met een alcohol doekje. Gebruik de mijne soms wel 6 keer IM

wat een advies zeg.

Leg eens uit waarom het niet zou kunnen dan? :) Ik leer graag bij, straks vallen m'n armen eraf ofzo.

ze zullen er heus niet afvallen maar ik neem aan dat je gezond verstand ook wel weet dat het niet slim is. de kans op ontsteking wordt gewoon zwaar vergroot.

je kan ook elke dag achter het station je kontje verkopen zonder condoom, gaat paar keer goed maar gaat vanzelf een keer fout.

Dat is geen bac water wat je in je doosje hcg erbij krijgt!!!

En 1ml delen door 10 is 0,1ml

Dat is geen bac water wat je in je doosje hcg erbij krijgt!!!

En 1ml delen door 10 is 0,1ml

dus what the hell kan je dan met dat water wat je bijgeleverd krijgt?

Ik ga bacterieel water bestellen via sterielwater.nl zit niks anders op I'm guessing.

*edit...zie nu de rekenfout ...ik moet 2 x per week 500 iu.. idd. ( dus 2 maal 0.1 ml en niet 2 maal 0.05ml)
Thanks. XD (hele nacht met spss lopen k*tten en dan zo een stomme fout over het hoofd zien)

dus what the hell kan je dan met dat water wat je bijgeleverd krijgt?

Ik ga bacterieel water bestellen via sterielwater.nl zit niks anders op I'm guessing.

*edit...zie nu de rekenfout ...ik moet 2 x per week 500 iu.. idd. ( dus 2 maal 0.1 ml en niet 2 maal 0.05ml)
Thanks. XD (hele nacht met spss lopen k*tten en dan zo een stomme fout over het hoofd zien)

steriel water dan haha. kan je gewoon mengen met het poeder, het zit niet voor niets samen in 1 doosje.

---------- Toegevoegd om 17:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:40 ----------

ze zullen er heus niet afvallen maar ik neem aan dat je gezond verstand ook wel weet dat het niet slim is. de kans op ontsteking wordt gewoon zwaar vergroot.

je kan ook elke dag achter het station je kontje verkopen zonder condoom, gaat paar keer goed maar gaat vanzelf een keer fout.

heb jij slinspuitjes waar je de naalden eraf kan halen? waar bestel je die?

Dat is niet zo lang houdbaar als bacwater dat is de hele clou;)

Wat een teringklusje dat HCG. Eerste vial met water brak ik open, versplinterde dus die kon weg.
Daarna met een IM naald het water opzuigen, bij het poeder erbij, en vervolgens waren m'n slin spuitjes te kort
om onderin de vial te komen. Alles op een ontsmette lepel gespoten met weer een IM naald en vervolgens opgenomen.

En loop ook nogsteeds met een pijnlijk been rond van de injectie woensdag.

haha ja i know ik zat de eerste keer ook te k*tten, maar het handigste vind ik regel een lege steriele vial
en wat bac water, breek dat poeder flesje doe daarbij die 1ml bacwater zuig het daarna op en spuit het
in die lege vial en van daaruit alle spuitjes vullen.die vial kan dan nl gewoon op zn kop gehouden worden en je kan alles eruit krijgen

lekker he die pijn virgin muscle hehe

Terug
Naar boven