- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, daar waag ik me niet aan. Zie geen mogelijkheden om daar de juiste techniek voor te leren, dus houd het liever bij de BOR die ik ook heel vaak in Rippetoe schema's van mensen tegenkom.
.
). Denk dat ik dit gewicht, hoewel het goed ging, nog een keer pak, maar dan dieper dan parallel ga. Kan nooit kwaad om wat dieper te gaan lijkt me.

Jammer dat er weer een cursus was en de enige beschikbare bench daardoor constant bezet was, maar DB press voelde ook wel lekker.
Weet niet echt waarom die chins op hetzelfde niveau blijven. Ik moet wel zeggen dat elke oefening echt het uiterste van me vroeg, dus ik zit nu te twijfelen of ik alles de volgende keer weer met 2,5kg verhoog of dat ik deze gewichten nog een keer pak. Wat is het beste denken jullie?Gister redelijk doorgezakt en mn trainingspartner kon vandaag niet, dus ik had er een hard hoofd in toen ik naar het sportcentrum ging, maar....
Workout B
Squat
3x5x75kg (+2.5kg, pr)
Military Press
3x5x37,5kg (+2,5kg, pr)
BOR
3x5x50kg (+2,5kg, pr)
Chins
1x6xBW
1x4xBW
...Overal (behalve bij chins) weer pr's!Weet niet echt waarom die chins op hetzelfde niveau blijven. Ik moet wel zeggen dat elke oefening echt het uiterste van me vroeg, dus ik zit nu te twijfelen of ik alles de volgende keer weer met 2,5kg verhoog of dat ik deze gewichten nog een keer pak. Wat is het beste denken jullie?