Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zie nog niet echt verschil qua fysiek, maar dat komt denk ik ook omdat ik mezelf natuurlijk elke dag zie. Trainingen doe ik met een trainingspartner en kosten me 35-45 minuten. Dat bevalt me ook juist wel aan dit schema, lekker kort en explosief wat erg goed voor mijn motivatie is. 

Fysiek merk ik trouwens toch wel wat vooruit gaan; mn broeken zitten strakker bij mn bovenbenen 
. Vond het stiekem ook best gaaf toen ik in de kleedkamer mn shirt uittrok en zag hoe opgepomt ik was, nog nooit zo gezien 

Anyway, Starting Strength is zeker een aanrader om eens te lezen. Gaat precies goed vooruit hier
Je chins zijn wel zot in vergelijking met je andere stats vind ik. Ofwel zijn de mijne zwak
Een opmerking omtrent powercleans & pendlay rows:
Ik dacht dat in de laatste versie van Starting Strength (Rippetoe zn boek) staat dat power cleans best kunnen vervangen worden door rows. Echter wel geen gewone barbell rows maar zeer explosieve rows met je rug bijna evenwijdig met de grond waarbij je na elke rep deload.
In het boek worden powercleans trouwens zeer goed omschreven en met die info kun je het jezelf wel aanleren, bovendien kan je trainingspartner je vorm checken.
Ik heb ze vandaag voor de tweede keer gedaan en het lukt me al vrij goed vind ikAnyway, Starting Strength is zeker een aanrader om eens te lezen.
Btw, hoeveel rust pak je ongeveer tussen sets?

Workout A
Squat
3x5x90kg (+2.5kg, pr)
Bench press
1x5x67.5kg (+2.5kg, maar ik vond dat ik mn spotter te vee nodig had de laatste 2 reps)
2x5x65kg (nu alleen bij de allerlaatste rep ff een vinger van mn spotter nodig)
Deadlift
1x5x82.5kg (+2.5kg, pr)
Dippen
1x10xBW
1x8xBW
Ging wel lekker vandaag, alleen mn BP ging minder dan ik gehoopt had zodat ik toch maar weer de 65kg pakte... Dippen wilde ik met gewicht doen, maar kon geen riem ervoor vinden. Ik moet nog ff uitzoeken hoe ik dat ga aanpakken.