Fitness Seller

Heb ik weer, pheiffer en zware keelonsteking

Bezoekers in dit topic

kerel dat is ****ed up! Ik heb ook pfeiffer( gehad)
Het begon half 2005 en geloof me of niet.. ik heb er nu nog last van!

wanneer pfeiffer is geconstateerd meteen rust nemen! NIET werken NIET trainen! RUST! Doe je dat niet, dan zul je er enkel langer mee rondlopen. Die keelontsteking gaat meestal gepaard in het begin van je pfeiffer '''periode'', dat moet toch wel in een aantal dagen verbeteren. Zo niet haal een antibiotica kuurtje! Wat bij mij hielp; Veel vitamine C ! Ik heb een artikel gelezen over pfeiffer en in Amerika word pfeiffer behandelt met een overdosis vit c, tot maar liefst 5000mg per dag! Drink in deze periode geen alcohol, je lever heeft nu al genoeg te verduren. Ik heb er dus nu nog steeds last van dus heb ik een aantal maanden geleden vitamine b12 gehaald, om de dag geinjecteerd en ik voelde me heel wat beter!

Ik hoop dat je er snel van af bent of dat je het iig niet in erge maten hebt! IK vond altijd dat die mensen watjes waren.. wat nou moe, niet zeiken etc! Maar ik meen het echt.. ik breek liever alle 2 mijn benen dan nog eens die pfeiffer!

beterschap.


Dit is gedeeltelijk achterhaald,

Dat je rust moet houden ok das waar je leverfuncties zijn ontregeld dus hou even rust maar maanden op bed liggen en uit de roulatie zijn wat je vroeger hoorde is ook geen optie.Mijn huisarts en doktoren in het ziekenhuis vertelde mij dat ik na 3 weken weer rustig mocht gaan trainen en werken als mijn leverfunctie tekenen van verbetering gaven.Ik wil niet zaligmakend zijn over huisartsen maar deze man was pas daarvoor uitgeroepen tot beste huisarts van NL wat ook wat zegt.Na 2 maanden was ik weer back on track.Dit is nu anderhalf jaar geleden en heb er eigenlijk geen last meer van.Soms een uurtje of 2 dat ik echt ontregelt ben en moet slapen.Dit is overigens 1x in de 2 a 3 maanden.De nasleur kan soms lang duren en het verschilt per persoon hoe hevig het virus is.
Succes ik weet hoe klote het is ;)
 
allereerst veel sterkte toegewenst
ik heb het vorig jaar gehad rond deze tijd,ik kon gwn enkele dagen niets eten/drinken,gewoon afzien,snachts tijdens het slapen kon ik niet slikken ofzo.
dat is echt afzien
veel sterkte
 
Keel angina en pfeiffer gaan helaas altijd samen (mits je je amandelen er nog in hebt zitten). Is geen pretje nee. Je hebt wel anti biotica gekregen? Dan zou je er na een week toch wel vanaf moeten zijn eigenlijk. Verder proberen veel vloeibaar voedsel te nuttigen. Schaf weightgainer aan! Neem geen zuivel, want dat geeft veel slijmvorming (jammer, want het is wel voedzaam). Blend veel fruit (geen banaan!!) en probeer dit te drinken. Verder veel groente shakes maken om aan te sterken. Maak je niet druk om de calorieen. Je ligt waarschijnlijk veel op bed, dus je verbrand ook weinig. Brinta krijg je met veel pijn en moeite wel weg (trust me, heb ondertussen 6 keer angina in ernstige vorm gehad en heb vorig jaar mijn amandelen laten weghalen).
 
Dit is gedeeltelijk achterhaald,

Dat je rust moet houden ok das waar je leverfuncties zijn ontregeld dus hou even rust maar maanden op bed liggen en uit de roulatie zijn wat je vroeger hoorde is ook geen optie.Mijn huisarts en doktoren in het ziekenhuis vertelde mij dat ik na 3 weken weer rustig mocht gaan trainen en werken als mijn leverfunctie tekenen van verbetering gaven.Ik wil niet zaligmakend zijn over huisartsen maar deze man was pas daarvoor uitgeroepen tot beste huisarts van NL wat ook wat zegt.Na 2 maanden was ik weer back on track.Dit is nu anderhalf jaar geleden en heb er eigenlijk geen last meer van.Soms een uurtje of 2 dat ik echt ontregelt ben en moet slapen.Dit is overigens 1x in de 2 a 3 maanden.De nasleur kan soms lang duren en het verschilt per persoon hoe hevig het virus is.
Succes ik weet hoe klote het is ;)

Dat je arts is uitgeroepen tot beste arts zegt helemaal niets. Pfeiffer is nu eenmaal een ziekte die tot op heden nog steeds erg veel verschillende meningen schept bij artsen. Ik heb ook een zeer goede arts, maar hij vertelde me dat je pfeiffer maar 1 keer kan krijgen. Nou een oud collega heeft tot 2 maal toe extreme pfeiffer gehad (met een tussenpose van 6 jaar dacht ik, dus sprake van "niet goed uitgeziekt" is hier niet). De andere arts zegt weer dat er geen behandelmethode voor is, en de ander zegt weer van wel.
 
Dat je arts is uitgeroepen tot beste arts zegt helemaal niets. Pfeiffer is nu eenmaal een ziekte die tot op heden nog steeds erg veel verschillende meningen schept bij artsen. Ik heb ook een zeer goede arts, maar hij vertelde me dat je pfeiffer maar 1 keer kan krijgen. Nou een oud collega heeft tot 2 maal toe extreme pfeiffer gehad (met een tussenpose van 6 jaar dacht ik, dus sprake van "niet goed uitgeziekt" is hier niet). De andere arts zegt weer dat er geen behandelmethode voor is, en de ander zegt weer van wel.

True,Ik ken ook meerdere mensen waarbij het meer als 1x is gebeurt.Het verschilt ook per persoon hoe lang het herstel duurt.Artsen blijven ook mensen met verschillende ideeen en zolang er geen goede remedie is waarvan aangetoont wordt via studie's en onderzoeken dat het pfeiffer verhelpt zal je de verschillende ideeen van artsen blijven houden.Wat voor de een werkt werkt misschien voor de ander niet.Maar voor mij werkte wat mijn arts mij vertelde.Doe wat goed voelt en het komt vanzelf goed.

Conclusie:Pfeiffer zuigt als de $&^^*:D
 
Heb een aantal jaren geleden ook pfeiffer gehad en er uiteindelijk ruim een jaar last van gehad. Pas na 2 jaar was ik weer volledig de oude. Kwam vooral omdat ik aan het begin niet genoeg rust heb genomen en gewoon doorgegaan ben met m`n dagelijkse bezigheden, niet aan te raden dus! Neem zoveel rust als je kan nemen en zoek er wat info over op internet!

Beterschap!
 
Nu ik van de keelonsteking af ben, voel ik me gewoon weer redelijk goed. Ik ben wat wazig af en toe, maar ik merk gelukkig niks extreems.

Ik hoop dat dit gewoon zo blijft en dan kan ik volgende week weer heel rustig wat gaan bewegen in de gym.
 
Back
Naar boven