XXL Nutrition

Heb jij al eens iets smerig meegemaakt in een restaurant of op hotel?

Peiling Peiling Heb jij al eens iets smerig meegemaakt in een restaurant of op hotel?

• Totaal stemmers
    34

MeDieViL

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
560
Lengte
Massa
40kg
Vetpercentage
Je kent die programmas wel van mensen die op reis gaan en dan op een of ander verkrot hotel aankomen wat verschrikklijk smerig is of waar het eten alles behalve hygienisch bereid is.

Ik vraag me af of er DBB'ers zijn die al zoiets hebben meegemaakt? Of leden die al eens iets smerigs hebben gezien in een restaurant of opgelicht geweest zijn ivm met hun vakantie?

Je kent die programmas wel van mensen die op reis gaan en dan op een of ander verkrot hotel aankomen wat verschrikklijk smerig is of waar het eten alles behalve hygienisch bereid is.

Ik vraag me af of er DBB'ers zijn die al zoiets hebben meegemaakt? Of leden die al eens iets smerigs hebben gezien in een restaurant of opgelicht geweest zijn ivm met hun vakantie?

Geen uitgewoonde hotels maar wel in Brazilie meegemaakt dat mijn boeking niet was betaald door het bedrijf waar ik geboekt had. Hoop gelazer toen ik daar was maar wel de volledige som terug ontvangen via mijn creditcardmaatschappij. Hoe dan ook verpest zo'n voorval een gedeelte van je vakantie.

nee, het zijn altijd een soort van tokkies die dat hebben....

kakkerlakken zo groot als een schoen

Vrijwel heel 2008 voor mijn werk vanuit hotels geleefd. Verbazingwekkend weinig ranzigheid tegen gekomen. Zeker bij de grotere hotelketens is alles altijd schoon en netjes. De wat kleinere hotels, meer in de stadscentra laten soms nog wel te wensen over (vooral in de badkamers).

nee, ik ga nooit op restaurant/hotel

Nee nog nooit, het is maar net waar je komt en heen gaat he.

Ik ging een keer met mijn ouders op vakantie naar spanje. In het hotel daar lagen allemaal vieze kwakjes, we wisten niet wat het was maar waarschijnlijk...

Rondreis in Noord-Afrika overal vliegen, dode vliegen, levende en ander insectengepuis.
In een ''restaurant'' voor in zoverre dit deze naam waardig is, maar in dat soort landen moet je ook niets verwachten qua hygiëne etc.

In een hotel in Lorret, eten was echt walgelijk, warme chips en zo als avondmaal, was ook maar 2 sterren..

Als protest hebben we dan ook een enorm walgelijk mengsel gemaakt van zo'n 10 liter en dit uitgegoten in het zwembad.

Ik heb een keer in een Turks 4 sterrenhotel als ontbijt gehad : koude frieten van de dag ervoor , gemengd met Turkse yoghurt . Sindsdien zet ik geen voet meer binnen in dat land .

In een hotel in Lorret, eten was echt walgelijk, warme chips en zo als avondmaal, was ook maar 2 sterren..

Als protest hebben we dan ook een enorm walgelijk mengsel gemaakt van zo'n 10 liter en dit uitgegoten in het zwembad.

Kan je toch verwachten lijkt me dan..

Kwam een keer een plastic speeltje tegen in mn HappyMeal

Hotel Garby? :D Ben ik een paar jaar terug geweest... mieren in de kamer en we kregen iedere avond bevroren lasagna geserveerd... Had er trouwens voedselvergiftiging of iets dergelijks opgelopen. Maar ja.. was wel goedkoop :D

• Topic Starter Topic Starter

:roflol:
Wat voor mengsel was dat dan?

Speciaal voor jou skinnie, er lag een keer een volle dichtgeknoopte condoom in de wasbak. Wij kiezen de smerigste plekjes meestal wel uit pff..

Geen uitgewoonde hotels maar wel in Brazilie meegemaakt dat mijn boeking niet was betaald door het bedrijf waar ik geboekt had. Hoop gelazer toen ik daar was maar wel de volledige som terug ontvangen via mijn creditcardmaatschappij. Hoe dan ook verpest zo'n voorval een gedeelte van je vakantie.
Hotels in Brazil zijn nasty. Als je iets schoons wilt hebben moet je naar een pousada gaan.

Terug
Naar boven