MuscleMeat

Heb jij al eens iets smerig meegemaakt in een restaurant of op hotel?

Peiling Peiling Heb jij al eens iets smerig meegemaakt in een restaurant of op hotel?

• Totaal stemmers
    34
Zo een beetje ieder restaurant in Griekenland in een toeristische plaats komt voor optie 1 in aanmerkingen wat een stel goorlappen daar zeg. In Turkije is het al niet veel beter. Doe mij lekker ouderwets de costa's.

Eenmaal in portugal lang geleden, trok echt op niets... Mochten zelfs niet in zwembad...

Turkije daarintegen nog nooit tegen gevallen! (al 7x ondertussen)

Wie echte luxe wil gaat naar turkije - Belek - Cornelia deluxe hotel.
Zeker een aanrader!!

Neen, ligt er maar net al welke restaurants je bezoekt. Heb enkel last van mensen die smerig en onfatsoenlijk eten, en met de mond vol praten en dergelijke.

Ja 2maand geleden, in de Weert (dat is tegen Bornem) Ik ging gezellig gaan eten met men vrouwtje en de schoonouders. Tijdens het hoofdgerecht loopt men schoonmoeder plots zo snel ze kan naar het toilet waar ze onmiddelijk moet overgeven. De salade was volgens mij totaal niet gespoeld want er kropen nog 2wormen in. Dit is volgens mij een overgeeflijke fout van het keukenpersoneel. Als je de groenten spoelt moet je dit zowieso kunnen zien. Dat 1ne bord hebben we niet moeten betalen maar daar zien ze ons nooit of nooit meer terug.

Ja 2maand geleden, in de Weert (dat is tegen Bornem) Ik ging gezellig gaan eten met men vrouwtje en de schoonouders. Tijdens het hoofdgerecht loopt men schoonmoeder plots zo snel ze kan naar het toilet waar ze onmiddelijk moet overgeven. De salade was volgens mij totaal niet gespoeld want er kropen nog 2wormen in. Dit is volgens mij een overgeeflijke fout van het keukenpersoneel. Als je de groenten spoelt moet je dit zowieso kunnen zien. Dat 1ne bord hebben we niet moeten betalen maar daar zien ze ons nooit of nooit meer terug.

Een bord maar niet hoeven te betalen? Dat had ik echt niet geaccepteerd

Hotels in Brazil zijn nasty. Als je iets schoons wilt hebben moet je naar een pousada gaan.

Dit was een pousada. Niks mis mee verder. Met hotels overigens ook geen slechte ervaringen in Brazilie gehad. Ook al valt het wel tegen dat in het eerste hotel de staf alleen maar Portugees sprak.

Komt aan in hotel (owkee, Preston Pallace :D) en als je op je kamer aankomt ruikt het een beetje vreemd... Trek de bedden uit elkaar en vind daar de maaltijd van de vorige bewoner nadat deze al eens gegeten is :D. Beetje jammer :P

Een bord maar niet hoeven te betalen? Dat had ik echt niet geaccepteerd

idd 1bord niet hoeven betalen en iedereen koffie graties (die hun misch 20cent kost) iedereen kreeg koffie maar niemand heeft hem gedronken, zijn vertrokken en zien ons nooit meer terug. Heb men gal gaan uitspuwen bij de verantwoordelijke maar deze schoof de verantwoordelijkheid steeds van hem af. triestig.

2 jaar terug een last minute naar Rhodos,was all in.
Elke maaltijd die ik daar bij het hotel nam,had ik een haar in,letterlijk elke maaltijd was voorzien van een vette griekse krullende hoofdhaar!
Hotel was vorig jaar dan ook bij red mijn vakantie te zien volgens mij.

Terug
Naar boven