Ja heb ik ook, maar dat komt bij mij meer omdat ik mn neus heb gebroken toen ik 's nachts stront lazarus wakker werd met kramp in mn been, waardoor ik snel ik bed stapte om mn voet op te rekken. Door die snelle beweging werd ik misselijk waardoor ik snel naar de badkamer wilde gaan.
Onze hond sliep bijna elke nacht voor mn slaapkamer deur nadat we onze andere hond in moesten laten slapen, dus ik struikelde over onze lieve Miloskovitsch, doordat ik zo bezopen was en geen reactievermogen had stak ik mn handen niet vooruit uit automatisme dus viel ik BAM vol op mn b**kes.
Kon ook niet meer opstaan dus dacht van 'blijf hier wel liggen tot iemand me morgen ochtend vind' maar toen voelde ik allemaal nattigheid, dus ik mn neus dicht knijpen, liep mn mond vol bloed.
Dat blijven liggen tot iemand me vind leek me toen niet zo'n goed idee meer dus ik een beetje vooruit kruipen naar de deur van mn broertjes kamer, heletijd op zn deur kloppen tot hij wakker werd. Heeft me overeind geholpen en naar bed gebracht en de plas bloed opgeruimd.
En 3 dagen later ging het zo slecht met de hond dat we haar ook in moesten laten slapen, en heb ik mijn neus dus nooit recht laten zetten als soort van herdenking aan haar.
Dus ja, ik heb ook altijd 1 neusgat dicht.