Fitness Seller

hebben jullie ook camera's in de sportschool

hertz1

Cool Novice
Waardering
1
Het ijzer gedeelte van onze sportschool bevindt zich op de begane grond (50-60M2). Om alles in de gaten te houden is er een camera opgehangen, bar is 1e etage. Inmiddels zijn er 4 camera's waarvan er 1 is waarbij de sporter ook vanaf thuis door de eigenaar in de gaten gehouden kan worden. Ik heb het gevoel dat dit helemaal niet mag, geen idee wat er met de beelden thuis gebeurd. Oke, ik snap best dat er mensen zijn die het 'hardcore' vinden om naar mannen in het zweet te kijken, maar zo'n hardcore sportschool is het is als je begrijpt wat ik bedoel (tenminste tot voor de 4e camera niet).

Wat vinden jullie?

Wij hebben ook camera's.. staat ook bij de ingang, camera bewaking lol :p
boeit me niet zoveel.. hangt er 1 beneden bij de bar en 1 boven en bij allebei hangt er een bewegingssensor. staat toch dure apperatuur en ik stoor me er niet aan dus. geen idee of ie thuis mee kan kijken, al zal het kunnen boeit het me niet maar dat doet die kerel echt niet, heeft echt wel wat beters te doen :p

Waarom hang jij er niet een in de dames kleedkamer valt toch niet meer op?

Ja in 1 van de 2 gyms die ik bezoek heb je ook camera's, en het zijn webcams die via radiomasten aan het plafond zijn bevestigd :D

Waarom hang jij er niet een in de dames kleedkamer valt toch niet meer op?
een piepgatje maken is veel goedkoper en kan je ze ook begluren:D
O.T in sommige gyms word er veel gejat in de kleedkamers,maar je moet waardevolle spullen maar thuis laten of even aan de balie in bewaring geven ben tegen camera's,er staan tegenwoordig overal camera's voel me soms in een groot big brother huis,heb graag privacy:)

nee, zou wel moeten, vorige keer 3 meyer uit me jas gestole

[****]

het was in een andere gym, heb m gezocht daar , heb een uur door die t*ring buurt gereden met de auto,
ik zag m niet, want ik had ze nek gebroken..

aangifte gedaan, maja die varkens doen ook niks

Laatst bewerkt:
het was in een andere gym, heb m gezocht daar , heb een uur door die t*ring buurt gereden met de auto,
ik zag m niet, want ik had ze nek gebroken..

aangifte gedaan, maja die varkens doen ook niks
agenten zijn liever lui dan moe,ik had een tijdje geleden een woordewisseling met een turk,dag erna was mijn postbus stuk getrokken,heb hem daar voor aangepakt en wat slaag gegeven een kwartiertje later stond er politie en een ambulance.maar algoed dat die varkens liever lui zijn,ze hebben snel een korte verklaring van me gevraagd bij mij thuis en ze zijn vertrokken:)ze zijn zelf ook niet echt gesteld op allochtonen,dus een goede tip een allochtoon kan je bijna altijd slaan zonder er gerechtelijke gevolgen zullen zijn,iedereen weet hoe idioot ze zich soms kunnen gedragen:p spijtige zaak voor de goede allochtonen,want ze zijn niet allemaal zo slecht,maar ze hebben door dat soort crimineeltjes een slechte naam gekregen.

bij ons hangen er geen cameras voor zover ik weet.

geen cameras, ook nergens voor nodig.

Beetje dom om in een kleedkamer 3 meijer in je jas te laten zitten. Al helemaal als er mocro's komen

Alleen in de douches, en die hangen op 1meter hoogte.
Snap er totaal het nut niet van ???

Bij de Achmea HealthCenter in Apeldoorn heb je ze zelfs in de kleedkamers hangen... mag niet eens denk ik maar goed

Meijer is een nederlandse benaming voor een biljet van 100 gulden. Tegenwoordig 100 euro dus ;)

Een meijer is 100 euro (vroeger was dat 'een meijer' in ieder geval 100 gulden..)

Voor zo ver ik weet hangen er geen bij mij :)

Ik wil niet bij de hand gaan doen, maar waarom zou je in hemelsnaam 300 euro mee naar de gym nemen?

Enige reden die ik zou kunnen verzinnen is om roids te kopen van een mede sporter :D

Tjah ideale plaats om je spullen te laten stelen, denk dat het echt om miljoenen euro's gaat jaarlijks wat er gestolen wordt. Altijd kastje op slot en mobiel uitschakelen, want als het afgaat werkt dat als een rode lap op een stier natuurlijk. Als ik ga douchen neem ik zelfs sportzak en sleutel van locker mee naar waar je je afdroogt. Je mag geen enkel risico nemen.

Terug
Naar boven