MuscleMeat

hebben jullie ook camera's in de sportschool

ik train gelukkig thuis :D

maar in de sportschool waar ik eerst trainde zijn ook regelmatig spullen ontvreemd.

Er zullen op mijn sportschool vast wel camera's hangen, boeit me verder niet. Heb me nergens voor te schamen oid:rolleyes:

Bij ons hangt 1 camera in de 1e verdieping in de gang, bij de kluisjes/kleedkamers/zalen.

Zodat ze beneden via hun pc kunnen zien wat er boven gebeurt.

Ik heb nooit iets van waarde mee, waarom zou je dat doen? Ik ga er heen, 5 minuten, ik train en ga direct naar huis. Waarom zou ik geld, telefoon of iets anders mee nemen. Sleutels in mijn broekzak.. en meer heb ik niet mee.

Sinds kort 1tje. Bij het zwembad fcol! De perv had er daar maar een gehangen, zodat hij 'alles in het zwembad kon overzien, je weet immers maar nooit'.

binnekort zie je jezelf al zwetend terug gehurkt met barbell op je nek, op 1 of andere gay rukkers paysite :roflol:

o/t in onze gym hangen geen camera's

wij hebben er 1 gericht op het krachthonk. ze zeggen dat t is om mensen af te kunnen zeiken die de gewichten neit terugleggen. als dat vaker gebeurt worden ze eruit getrapt schijnt t

binnekort zie je jezelf al zwetend terug gehurkt met barbell op je nek, op 1 of andere gay rukkers paysite :roflol:

o/t in onze gym hangen geen camera's

ehmm.. ik kijk nooit op "gay rukkers paysites" , dus hoe zou ik mezelf daar moeten tegenkomen ?

die eigenaar zit zich thuis stiekem af te trekken terwijl jij traint.
denk daar maar eens aan de volgende keer als je weer aan het dumbbell drukken bent :roflol:

Nee , niet dat ik weet . Moesten ze er één hangen in de gym of aan de lockers zou dat geen probleem zijn , dan zou er niet zoveel gepikt worden . Maar waarom zouden ze in godsnaam één hangen in de douches , om anal raping te voorkomen ?

Terug
Naar boven