Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb nooit iets van waarde mee, waarom zou je dat doen? Ik ga er heen, 5 minuten, ik train en ga direct naar huis. Waarom zou ik geld, telefoon of iets anders mee nemen. Sleutels in mijn broekzak.. en meer heb ik niet mee.
Sinds kort 1tje. Bij het zwembad fcol! De perv had er daar maar een gehangen, zodat hij 'alles in het zwembad kon overzien, je weet immers maar nooit'.
wij hebben er 1 gericht op het krachthonk. ze zeggen dat t is om mensen af te kunnen zeiken die de gewichten neit terugleggen. als dat vaker gebeurt worden ze eruit getrapt schijnt t
die eigenaar zit zich thuis stiekem af te trekken terwijl jij traint.
denk daar maar eens aan de volgende keer als je weer aan het dumbbell drukken bent
Nee , niet dat ik weet . Moesten ze er één hangen in de gym of aan de lockers zou dat geen probleem zijn , dan zou er niet zoveel gepikt worden . Maar waarom zouden ze in godsnaam één hangen in de douches , om anal raping te voorkomen ?