Fitness Seller

Help gewichtheffen

Status
Niet open voor verdere reacties.
er kijkt hier regelmatig een gast mee.

"Topic van de eeuw"

Toch nog iets goed voor dat tienerbodybuilding subforum ^_^
Maareuh, volgens mij vind d16 gewoon geen goede geloofwaardige foto van eenbodybuilder ^^, trouwens we weten dat je niet jay culter of coleman kan zijn eh :p

:haha: :popcorn:
nog steeds geen foto?

die D16 durft gelijk niet meer online te komen:P
:p

Momenteel bekijken: 2 (1 leden en 1 gasten) gebruikers dit onderwerp

idd

Wie zou die gast zijn?

Ik vind dit niet kunnen , zullen we een ban eissen met zn allen??

:p;)

hahaha jah:P ik zal wel wat minder topics maken:P:P;)
michael ( volgens mi )had voor gesteld om een topic te maken met '' Al danny's vragen'':P
vond ik wel een goed idee(A)
of eens wat meer zelf zoeken en meer lezen ipv domme vragen stellen die al duizend maal gesteld en beantwoord zijn :)

• Topic Starter Topic Starter
jah dat ook:P

jesus nog steeds geen foto:S??? volgens mij gaat ie ook niet komen hoor??? hoop het natuurlijk wel:P

op het internet fotos zoeken vna iemand van 16 met een gewicht van 104 kg is niet makkelijk hoor;)

Daar ben je inderdaad lang mee bezig. En het moet wel geloofwaardig blijven natuurlijk.

jah ey maar kom op nou zegt hij was 1.93 ofso en dan 104 kg is flink hoor en je gat mii niet vertelle dat het allemaal spieren zijn ( als ik dat miss heb mag die foto wel snel komen!! ) hij zal wel vet hebben..:P

ik denk eerlijk gezegd dat hij toch niet mer komt maarja we zitten allemaal wel een beetje nutteloos te wachten dus ik kijk wel wanneer die fotos er zijn voor de rest bemoei ik me niet meer met dit topic iets van 5 paginas waar in staat : wanneer komen de fotos-.- :p

ik heb nog een vraagie wou der geen nieuwe topic voor openen. ( iederen blij!!!!! :):):):):P). Ik heb 1 foto gepost in die foto galerij maar nou wou ik er gister nog 1 kon niet stond er dat ik volgende dag kon ofso en nou kan ik nog geen nieuwe foto der opzete hoelang moet ik wachten??

wacht tot morgen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven