AndroidHealthClinic

Help gewichtheffen

Status
Niet open voor verdere reacties.
word em niet meer vandaag denk ik :)

Als jullie nu eens gewoon wachten ipv dit topic vol te spammen. Lijkt wel een kleutertuin.

"Topic van de eeuw"

Toch nog iets goed voor dat tienerbodybuilding subforum ^_^
Maareuh, volgens mij vind d16 gewoon geen goede geloofwaardige foto van eenbodybuilder ^^, trouwens we weten dat je niet jay culter of coleman kan zijn eh :p

volgens mij komt die zo met een heel uitebreid verhaal dat ie het vergeten is enzo of dat de digitale camera van zn kameraad op een vreemde manier verdwenen is. iets in die richting. en dan krijgen we de foto rond sinterklaas want dan vraagt die zelf een digitale camera van onze goed heilig man XD

belofte maakt schuld...

ik krijg Steeds minder vertrouwen in je d16 volgens mij ben je niet echt wat je zegt kwa stats;)

• Topic Starter Topic Starter
topic van de eeuw door mij gestrart:P:P:P

Nu wordt ik toch ook wel erg benieuwd !

:P tja het is de gok als hij bij google een plaatje zoekt van een bodybuilder op zijn leeftijd met die stats, dat wij die al een keer gezien hebben :D

denk dat ie cursus photoshop aan het volgen is :)

• Topic Starter Topic Starter
ja de kans was 99/100 dat het een topic van jou zou kunnen zijn :)!

hahaha jah:P ik zal wel wat minder topics maken:P:P;)
michael ( volgens mi )had voor gesteld om een topic te maken met '' Al danny's vragen'':P
vond ik wel een goed idee(A)

Hahaha wat een noob, nu is hij inderdaad aan het zoeken naar plaatjes of een goed verhaal aan het verzinnen. Echt zielig vind ik het:P Nu maar wachten.

Laatste Activiteit: Gisteren 20:28

uit ze profiel

hij is dus niet eens gaan trainen lijkt me

om acht uur beginnen, dan zou hij maar 15 min rtainen, tijd van naar huis te gaan

Laatste Activiteit: Gisteren 20:28

uit ze profiel

hij is dus niet eens gaan trainen lijkt me

om acht uur beginnen, dan zou hij maar 15 min rtainen, tijd van naar huis te gaan

Nice speurwerk. Waarschijnlijk had zijn vriend geen zin, of kon niet. Of hij was zijn camera nog halen, dus het duurde een half uurtje langer. Toen is hij nog even op het forum gaan kijken en moest lachen om de reacties in dit topic. Om half 9 is zijn vriend gekomen en zijn ze gaan trainen + foto's maken. Ze waren lekker uitgetraint, en gingen naar huis. Meneer probeert zijn foto's op de computer te zetten, maar wat nu, de computer deed het niet, en de geheugenkaart van de camera is helemaal leeg!???
Zou kunnen toch?

:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven