Mr. B.I.G.
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 6
Gwennie zei:En als hij nou trouwt met een Nederlandse vrouw, dan kan ik toch wel hier blijven?
Nou Gwennie je wilde hem toch helpen....

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gwennie zei:En als hij nou trouwt met een Nederlandse vrouw, dan kan ik toch wel hier blijven?

Mr. B.I.G. zei:Nee idd voor mij geen uitzonderingen NEE!!! Kan je wel gelijk zo beginnen, maar net wat Richard al vermelde mocht hij daadwerkelijk nog steeds gevaar lopen in eigen land en hij kan dit aantonen kunnen ze hem niet terugsturen!
En ik geloof best dat hij zich heeft aangepast en netjes gewerkt heeft, en natuurlijk is dit zwaar klote voor hem! Maar nogmaals zo lopen er nog tien duizenden van rond! Dus er moet gewoon een lijn getrokken worden!
nou echt niet. En elk jaar dat mensen hier zijn bouwen ze iets op en de onzekerheid neemt af, juist op het moment dat mensen zich bijna zeker gaan voelen trekken we hun kleed onder hun voeten vandaan.Mascha zei:Trouwen geldt niet meer als regel. Een goede vriend van mij is getrouwd met een canadese en ook zij mocht niet blijven. Ze wonen nu in Canada.
De bull shit is gewoon dat je niet iemand 12 jaar kan laten wachten. En daar gaat het over. En tuurlijk moest het beleid strenger worden maar je laat mensen eerst 12 jaar wachten en hier een leven opbouwen, da`s gewoon niet eerlijk tegen over deze mensen. En je kan zeggen "dat wist hij toen hij 12 jaar geleden als politiek vluchteling aanklopte"denk je nou echt dat die mensen erop wachten om nog eens zo lang in onzekerheid te levennou echt niet. En elk jaar dat mensen hier zijn bouwen ze iets op en de onzekerheid neemt af, juist op het moment dat mensen zich bijna zeker gaan voelen trekken we hun kleed onder hun voeten vandaan.
Ik begrijp dat heel veel van jullie het geen moer intresseerd hoe iemand anders zich voelt. Maar voor de mensen met nog wel een hart in hun fl**ker wil ik jullie bedanken voor jullie steun en als je goede ideeen hebben laat ze me weten.Thanx

Ben het met je eens. In principe als het veilig is waar hij vandaan komt zou hij gewoon terug moeten. Maar om iemand na 12 jaar nog terug te sturen vind ik echt veel te ver gaan. Na 12 jaar in een land leven en daar gewoon een baan hebben en een nieuw leven te hebben opgebouwd is het gewoon absurd om nog te worden teruggestuurd.Aimee zei:In principe sta ik achter dit beleid, Nederland is nou eenmaal té vol. Maar als iemand zich in 12 jaar heeft bewezen dat het een goed persoon is en hij heeft altijd hard gewerkt voor zijn centjes, dan vind ik dit erg sneu. Ik mag Khalid ook erg graag en vind dit echt zwaar klote voor hem. Denk alleen dat wij er weinig aan kunnen doen. Ik vind dat er best een onderscheid gemaakt kan worden naar hoe lang men hier al zit en hoe men zich in die tijd gedragen heeft hier. Hij verdient dit zeker niet.
andrew zei:Ben het met je eens. In principe als het veilig is waar hij vandaan komt zou hij gewoon terug moeten. Maar om iemand na 12 jaar nog terug te sturen vind ik echt veel te ver gaan. Na 12 jaar in een land leven en daar gewoon een baan hebben en een nieuw leven te hebben opgebouwd is het gewoon absurd om nog te worden teruggestuurd.
Ik vind dan ook niet dat hij moet blijven omdat hij toevallig ook aan bodybuilding doet maar omdat hij al 12 jaar hier woont en leeft.
Mascha zei:Dat hek is al van de dam omdat ze vanaf het begin hun werk niet goed hebben gedaan. (en daar zijn deze mensen nu de dupe van)
Je kan iemand niet 12 jaar laten wonen en werken in een land, en let wel deze jongen heeft netjes gewerkt en niet de kantjes eraf gelopen (en dus ook niet van jou en mijn belastingcenten geleefd).
Dus voor jou geen uitzonderingen het zijn verdomme mensen hoor waar jij het over heb.
Als deze jongen terug gaat naar zijn land kost het zijn leven. Hij is politiek vluchteling, hij heeft zijn mening durven spreken tegen de wens in van de regering in.
Het is geen economische vluchteling.
RvR zei:overigens vind ik de mensen die het hebben over 'hun eigen land' en 'konden ze maar allemaal weg' een beetje .. tja.. dom?
ik denk namelijk dat je bij dit onderwerp de raciale haat er niet bij moet betrekken, maar gewoon moet kijken naar het feit dat regels regels zijn, op die manier kom je een stuk intelligenter over..