MuscleMeat

Help Khalid Thabet

Mr. B.I.G. zei:
Nee idd voor mij geen uitzonderingen NEE!!! Kan je wel gelijk zo beginnen, maar net wat Richard al vermelde mocht hij daadwerkelijk nog steeds gevaar lopen in eigen land en hij kan dit aantonen kunnen ze hem niet terugsturen!

En ik geloof best dat hij zich heeft aangepast en netjes gewerkt heeft, en natuurlijk is dit zwaar klote voor hem! Maar nogmaals zo lopen er nog tien duizenden van rond! Dus er moet gewoon een lijn getrokken worden!

:thumbup: precies...

Die mensen die de beoordeling maken hebben alle feiten wij hier niet, hier spelen alleen emoties.

Effe beetje offtopic:
Iedereen wil altijd allochtonen terugsturen naar het land van herkomst, maar zodra het een bekende is niet meer. Maar ja iedereen heeft wel bekenden, dus daarom mag dat helaas niet meetellen.

Persoonlijk sta ik achter het beleid van Verdonk. Het is lullig om mensen terug te sturen, maar je zult toch ergens een start moeten maken. Hij zit hier vanwege problemen in zijn land. Mochten die problemen er nog steeds zijn (en uiteraard bewezen) dan is het dus bull om deze persoon terug te sturen. Gaat het wel ok in zijn land, dan moet hij gewoon terug. Hij wist dit 12 jaar geleden toen hij als politiek vluchteling aanklopte.

Sterkte

• Topic Starter Topic Starter
Trouwen geldt niet meer als regel. Een goede vriend van mij is getrouwd met een canadese en ook zij mocht niet blijven. Ze wonen nu in Canada.

De bull shit is gewoon dat je niet iemand 12 jaar kan laten wachten. En daar gaat het over. En tuurlijk moest het beleid strenger worden maar je laat mensen eerst 12 jaar wachten en hier een leven opbouwen, da`s gewoon niet eerlijk tegen over deze mensen. En je kan zeggen "dat wist hij toen hij 12 jaar geleden als politiek vluchteling aanklopte"denk je nou echt dat die mensen erop wachten om nog eens zo lang in onzekerheid te leven??? nou echt niet. En elk jaar dat mensen hier zijn bouwen ze iets op en de onzekerheid neemt af, juist op het moment dat mensen zich bijna zeker gaan voelen trekken we hun kleed onder hun voeten vandaan.

Ik begrijp dat heel veel van jullie het geen moer intresseerd hoe iemand anders zich voelt. Maar voor de mensen met nog wel een hart in hun fl**ker wil ik jullie bedanken voor jullie steun en als je goede ideeen hebben laat ze me weten.
Thanx

Ik vind jouw redenatie niks. Hij wist 12 jaar geleden toen hij als politiek vluchteling hier naar toe kwam dan hij, als het goed gaat in zijn land, terug moet. En dat kan idd 12 jaar duren of misschien wel langer. Maar hij wist van tevoren dat hij terug moet. Zo is het vluchtelingenbeleid inmekaar gezet.
Dus om nu te zeggen dat hij maar moet blijven na 12 jaar, vind ik totaal geen reden. Dat je vervolgens gaat zeggen dat velen hier geen hart in hun fl**ker hebben, is meer een probleem wat bij jou ligt dan bij ons. Er zijn tig anderen ook teruggestuurd en ik hoorde je toen ook niet, dus waarom zou hij mogen blijven? Omdat hij aan bb doet? Omdat jij hem lekker vindt?

Zoals ik al eerder zei, is het nog steeds onveilig in zijn land, dan moet hij zelfs blijven vind ik. Zoniet, dan zwaaien we hem met zijn allen uit, temeer omdat dat de voorwaardes zijn en waren toendertijd wat betreft politieke vluchtelingen. Hij heeft er zelf mee ingestemd.

Idd. Mensen komen hier tijdelijk!
Als ie echt niet terug zou kunnen is het een ander verhaal.
Als ie nu ineens iemand koud zou maken zeg je ook terugsturen die handel.

Zelfde met veel van die gassies uit voormalig Yoego!

Gooien altijd in de verdediging als ze hier iets flikken dat het komt door hun moeilijke jeugd.

Gewoon terug sturen. Wij in dit miniscule landje kunnen niet de wereldproblematiek oplossen. Ze mogen hier al tijdelijk blijven, krijgen centjes, onderdak, eten, enz enz.
We zijn eigenlijk al veel te goed.
Moet jij eens aankloppen als hier de pleures uitbreekt in Afghanistan dat jij geld wilt hebben, een woning en kinderbijslag!

Ik blijf het klote vinden, als ik iets wist had ik ook wat gedaan maar zou het absoluut niet weten.
Ik vind dat er ook naar die persoon gekeken moet worden. Heeft hij zijn best hier gedaan en altijd goed gewerkt, beheerst die gene de taal.
Er kan best onderscheid gemaakt worden tussen de goede en de slechte mensen.

het zijn gewoon de regels van nederland, hij wist van te voren dat het ooit zo zou gebeuren. hij is gelukkig niet de enigste die hier weg moet anders krijg je zoon grote rotzooi in nederland. ik geef toe er zijn goede bij maar ik heb het over toch zeker wel de helf die van onze simpele regeltjes profiteerd! je moet ergens een grens trekken.

wat nu als het bij ons hier mis zou gaan? worden wij dan ook zo welkom onvangen daar? heheeh ik dacht het niet. dus BB- er of niet hij moet zich aan de regels houden.

Mascha zei:
Trouwen geldt niet meer als regel. Een goede vriend van mij is getrouwd met een canadese en ook zij mocht niet blijven. Ze wonen nu in Canada.

De bull shit is gewoon dat je niet iemand 12 jaar kan laten wachten. En daar gaat het over. En tuurlijk moest het beleid strenger worden maar je laat mensen eerst 12 jaar wachten en hier een leven opbouwen, da`s gewoon niet eerlijk tegen over deze mensen. En je kan zeggen "dat wist hij toen hij 12 jaar geleden als politiek vluchteling aanklopte"denk je nou echt dat die mensen erop wachten om nog eens zo lang in onzekerheid te leven??? nou echt niet. En elk jaar dat mensen hier zijn bouwen ze iets op en de onzekerheid neemt af, juist op het moment dat mensen zich bijna zeker gaan voelen trekken we hun kleed onder hun voeten vandaan.

Ik begrijp dat heel veel van jullie het geen moer intresseerd hoe iemand anders zich voelt. Maar voor de mensen met nog wel een hart in hun fl**ker wil ik jullie bedanken voor jullie steun en als je goede ideeen hebben laat ze me weten.Thanx

Jij snapt het niet helemaal he, regels zijn regels! En alleen maar omdat jij hem toevallig kent...!?
Pfff...zeg dan niks!!!:rolleyes:

In principe sta ik achter dit beleid, Nederland is nou eenmaal té vol. Maar als iemand zich in 12 jaar heeft bewezen dat het een goed persoon is en hij heeft altijd hard gewerkt voor zijn centjes, dan vind ik dit erg sneu. Ik mag Khalid ook erg graag en vind dit echt zwaar klote voor hem. Denk alleen dat wij er weinig aan kunnen doen. Ik vind dat er best een onderscheid gemaakt kan worden naar hoe lang men hier al zit en hoe men zich in die tijd gedragen heeft hier. Hij verdient dit zeker niet.

Aimee zei:
In principe sta ik achter dit beleid, Nederland is nou eenmaal té vol. Maar als iemand zich in 12 jaar heeft bewezen dat het een goed persoon is en hij heeft altijd hard gewerkt voor zijn centjes, dan vind ik dit erg sneu. Ik mag Khalid ook erg graag en vind dit echt zwaar klote voor hem. Denk alleen dat wij er weinig aan kunnen doen. Ik vind dat er best een onderscheid gemaakt kan worden naar hoe lang men hier al zit en hoe men zich in die tijd gedragen heeft hier. Hij verdient dit zeker niet.
Ben het met je eens. In principe als het veilig is waar hij vandaan komt zou hij gewoon terug moeten. Maar om iemand na 12 jaar nog terug te sturen vind ik echt veel te ver gaan. Na 12 jaar in een land leven en daar gewoon een baan hebben en een nieuw leven te hebben opgebouwd is het gewoon absurd om nog te worden teruggestuurd.
Ik vind dan ook niet dat hij moet blijven omdat hij toevallig ook aan bodybuilding doet maar omdat hij al 12 jaar hier woont en leeft.

andrew zei:
Ben het met je eens. In principe als het veilig is waar hij vandaan komt zou hij gewoon terug moeten. Maar om iemand na 12 jaar nog terug te sturen vind ik echt veel te ver gaan. Na 12 jaar in een land leven en daar gewoon een baan hebben en een nieuw leven te hebben opgebouwd is het gewoon absurd om nog te worden teruggestuurd.
Ik vind dan ook niet dat hij moet blijven omdat hij toevallig ook aan bodybuilding doet maar omdat hij al 12 jaar hier woont en leeft.

O dus iemand die hier 2 jaar alles doet (werken enz) mag van jou wel teruggestuurd worden en iemand die hier al 12 jaar zit niet meer?

Het is vervelend, maar het is niet anders.
Toedeloe zeg ik tegen hem, en met hem nog velen.

Laat hem terug gaan naar zijn eigen land en als imigrant weer terugkomen!

Mascha zei:
Dat hek is al van de dam omdat ze vanaf het begin hun werk niet goed hebben gedaan. (en daar zijn deze mensen nu de dupe van)
Je kan iemand niet 12 jaar laten wonen en werken in een land, en let wel deze jongen heeft netjes gewerkt en niet de kantjes eraf gelopen (en dus ook niet van jou en mijn belastingcenten geleefd).
Dus voor jou geen uitzonderingen het zijn verdomme mensen hoor waar jij het over heb.
Als deze jongen terug gaat naar zijn land kost het zijn leven. Hij is politiek vluchteling, hij heeft zijn mening durven spreken tegen de wens in van de regering in.
Het is geen economische vluchteling.

een fout moet recht worden gezet.. vroeg of laat.. maar het moet..

als je een uitzondering voor deze mensen maakt dan krijg je zaken tegen de staat waar iedereen een gevalsvergelijking maakt en dan is het dus aan de rechters om te beslissen welk geval overeenkomt en welk niet..

in mijn ogen is een uitzondering het begin van het eind..

ik vind dat je recht en moraal gescheiden moet houden.. regels zijn er om na geleefd te worden..

ik vind het al erg genoeg dat er voor maxima een uitzondering is gemaakt..

overigens vind ik de mensen die het hebben over 'hun eigen land' en 'konden ze maar allemaal weg' een beetje .. tja.. dom?

ik denk namelijk dat je bij dit onderwerp de raciale haat er niet bij moet betrekken, maar gewoon moet kijken naar het feit dat regels regels zijn, op die manier kom je een stuk intelligenter over..

RvR zei:
overigens vind ik de mensen die het hebben over 'hun eigen land' en 'konden ze maar allemaal weg' een beetje .. tja.. dom?

ik denk namelijk dat je bij dit onderwerp de raciale haat er niet bij moet betrekken, maar gewoon moet kijken naar het feit dat regels regels zijn, op die manier kom je een stuk intelligenter over..

Hun eigen land zegt toch niks over raciale haat kerel?

hoe gaan ze dat eigenlijk doen op de openlimburgse in venlo 9 april a.s.?
daar zou hij een gast optreden geven, zit verdonk dan in het publiek en mag hij na zijn optreden z'n boeltje pakken en direct op het vliegtuig?

Hij zou geen gastoptreden geven hoor, dat doet Khalid Mr. Universe! :D

Is ie nu nog niet weg?

o... khalid mr. universe... nee dat maakt natuurlijk een verschil

Terug
Naar boven