MuscleMeat

Help Khalid Thabet

over alle vervelende mensen met een dubbel paspoort denk ik :D

ik post normaal niet op dit forum, maar als ik sommige reacties in dit topic lees schrik ik echt gewoon...

zoals:
''van mij geen hulp.. ik ga geen onderscheid maken, bb-er of niet. wil ze het liefst vandaag nog allemaal weg hebben uit NL. (kon dat maar)''

de simpelheid van deze mensen druipt er van af...

YORKMAN zei:
ik post normaal niet op dit forum, maar als ik sommige reacties in dit topic lees schrik ik echt gewoon...

zoals:
''van mij geen hulp.. ik ga geen onderscheid maken, bb-er of niet. wil ze het liefst vandaag nog allemaal weg hebben uit NL. (kon dat maar)''

de simpelheid van deze mensen druipt er van af...

Wat wil je nu zeggen? Dat ik mijn eigen mening niet eens meer mag vormen? ga dan maar op Fok forum rondhangen.

Als mensen geen rechten hebben om hier te zijn, horen ze hier ook niet te zijn.
We hebben het hier niet over mensen die hier woongerechtigd zijn.

Als jij je op illegaal terrein bevind wordt je toch ook verwijderd/eruit gezet?
Is normaal toch.

Jarenlang zijn er hier heel veel mensen binnengekomen. Geen probleem als dat nodig is, dan vangen wij ze op, echter wanneer het gevaar en de problemen geweken zijn, kunnen ze toch ook weer terug naar het land van herkomst (moet me voorzichtig uitdrukken, want anders rollen er weer een paar van de stoel af;)).

@Yorkman: Als je uit de VS komt en daar al lang woont kun je daar beter blijven, want NL is niet meer wat het 15-20 jaar geleden was. En als dit je 1e post is heb ik liever niet dat je post, want dan moet je maar naar een forum toe gaan waar het alleen politiek geent is. Dit is een Bobybuild/Fitness/Powerlift forum.

dit topic staat tussen de wedstrijd voorbereiding topics vriend, en de titel van dit topic valt nogal op....vandaar heh

toch vreemd dat die procedures zo lang kunnen duren. Als ze aan mij op me werk vragen wanneer ik verwacht iets af te krijgen, moet ik niet aankomen met " ongeveer 12 jaar " .

Terug
Naar boven