MuscleMeat

Help mij want dit gaat de verkeerde kant op ...

Als je nou eens alle appelsap/fris vervangt door volle melk, en op al die boterhammen dik vlees legt ben je al een klein stukje op weg.

• Topic Starter Topic Starter
Als je nou eens alle appelsap/fris vervangt door volle melk, en op al die boterhammen dik vlees legt ben je al een klein stukje op weg.

Thee mag nog wel?
Oké, melk is nog wel lekker, misschien dat dat nog wel lukt.
Dik vlees, wat bedoel je daarmee? Toch geen half paard :p
Lapje salami of hesp hoop ik, maar dat bedoel je niet met "dik" zeker?

Dat weer niet teveel want dat gaat ten koste van je rust (en testo-gehalte).

1x per dag is goed gemiddelde?
Zullen het staand doen en zal haar oppakken (50kg) dus das ook training ;)

Drie-vier lagen dik boterhamvlees. Of pindakaas.

Kerel, je eet 1 a 2 aardappelen met avondeten, mijn dochter van 3 eet nog meer.
En drink ipv frisdrank melk of chocomelk.
Ga gewoon veel eten, en zorg voor voldoende eiwitten, zit in b.v. kip, en kwark(ja kwark bestaat echt).

Lees alle stickey's maar eens goed door.
Succes ermee.

Kerel, je eet 1 a 2 aardappelen met avondeten, mijn dochter van 3 eet nog meer.
En drink ipv frisdrank melk of chocomelk.
Ga gewoon veel eten, en zorg voor voldoende eiwitten, zit in b.v. kip, en kwark(ja kwark bestaat echt).

Lees alle stickey's maar eens goed door.
Succes ermee.

Ik weet niet hoe groot de aardappelen bij jou zijn, maar bij mij zijn ze zo groot als een vuist, dus als je dochter van 3 er daar meer van eet als mij, zou straf zijn :)

Kzal proberen, maar wordt moeilijk.

Hoe hebben jullie eigenlijk allemaal de overstap gemaakt naar "gezonde" voeding?
Allemaal zo die 5 dagen elk uur iets kleins eten en dan de 5 dagen nadien om het anderhalf uur, zodat je honger blijft hebben of andere manieren?
Is volgens mij niet zo simpel ...

Gewoon stap voor stap meer en beter eten. Honger mag niet meer bestaan en verzadigingsgevoel moet je leren negeren.

laat die liters frisdrank weg en vervang die voor volle melk of choco melk zal je zien dat je en stuk beter aankomt.

Gewoon stap voor stap meer en beter eten. Honger mag niet meer bestaan en verzadigingsgevoel moet je leren negeren.

Man man man, mijn respect voor jullie groeit met de minuut :)
Heb net al boterham meer gegeten als anders en in plaats van thee/appelsap heb ik 2 glazen melk gedronken, wel maar halfvolle aangezien dat het enigste was dat we momenteel in huis hebben ...
Verzadigingsgevoel leren negeren? Dus als ik vol zit en normal zou stoppen, toch nog die extra boterham eten ofwat?

laat die liters frisdrank weg en vervang die voor volle melk of choco melk zal je zien dat je en stuk beter aankomt.

Ok, heb ik deze ochtend al gedaan. Tis ni veel, maar tis een begin!

En iedere dag 8 uur slaap,spieren groeien pas als je rust :D

havermout, pasta, rijst, melk, noten, kwark, eieren, kip, brocolli

meer heb je niet nodig

En iedere dag 8 uur slaap,spieren groeien pas als je rust :D

8u slaap? Das nog niet zoveel ... Heb meestal wel 10u nodig om goed uitgeslapen te zijn, dus 8 haal ik meestal wel. (Deze nacht niet, heb maar 6u gehaald ... Komt het daardoor dat ik nu pijn heb aan mijn triceps, biceps en borst? Of komt dat gwn door training van gisteren na 9 maand niets te doen ?)

havermout, pasta, rijst, melk, noten, kwark, eieren, kip, brocolli

meer heb je niet nodig

Added to my list! :p

Btw, echt lekker zijn die dingen toch niet allemaal hoor :D

Oké, dat wordt moeilijk. Zeer moeilijk ...
Mja, als da de enigste weg is naar Rome, zal het wel moeten he :)

Is ectomorf-zijn een voordeel of een nadeel?
Die uitleg die jij bij ectomorf hebt staan is de uitleg van een mesomorph, een ectomorf zet moeilijk vet aan maar ook moeilijk spiermassa. Een endomorph makkelijk vet maar ook redelijk makkelijk spiermassa. Een mesomorph heb je gewoon geluk die zet weinig vet aan maar veel spiermassa. Je bent altijd een van de drie types. Maar daar moet je nu niet naar kijken. Gewoon vreten.

En die pijn is spierpijn, al slaap je de hele dag heb je dat nog. No pain no gain :D (maar leer wel de goede techniek).

Laatst bewerkt:
Spierpijn is fijn,dan heb je het gevoel dat je wat gedaan hebt :D

^Inderdaad :D Heerlijk zo'n voldaan gevoel.

Die uitleg die jij bij ectomorf hebt staan is de uitleg van een mesomorph, een ectomorf zet moeilijk vet aan maar ook moeilijk spiermassa. Een endomorph makkelijk vet maar ook redelijk makkelijk spiermassa. Een mesomorph heb je gewoon geluk die zet weinig vet aan maar veel spiermassa. Je bent altijd een van de drie types. Maar daar moet je nu niet naar kijken. Gewoon vreten.

En die pijn is spierpijn, al slaap je de hele dag heb je dat nog. No pain no gain :D (maar leer wel de goede techniek).

Ok, vreten blijft de boodschap :p

Waarom zet je die "leer wel de goede techniek" erbij? Is dat als commentaar op mijn oefeningen van gisteren of een gewone opmerking?

---------- Toegevoegd om 15:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:59 ----------

Spierpijn is fijn,dan heb je het gevoel dat je wat gedaan hebt :D

Ok, zolang het maar niet betekent dat ik iets verkeerd heb gedaan is het goed :)

Het voelt idd wel goed eerlijk gezegd :p

---------- Toegevoegd om 15:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:01 ----------

Btw, ik heb nu pijn aan mijn borst, biceps en triceps en aangezien ik gisteren getraint heb, ga ik het vandaag niet meer doen.

Maar morgen zou ik terug moeten trainen (als ik 3 dagen in de week wil halen), maar als ik nu morgenvroeg opsta met pijn, mag ik dan trainen?

Heb vroeger ook al gehoord dat het geen zin heeft om te trainen als je nog spierpijn hebt ...

train je je benen wel ?

bijna niemand begint goed met voeding en training..
in de loop van tijd zal je veel bijleren door ervaring en door lezen op dit forum.
in jou geval kan je ook gwoon elke dag 12 boterhammen pindakaas eten + avond eten + bakje kwark en wat kip eten elke dag.
terwijl je dat doet lees je hier wat rond en over een maandje kan je dan een serieus eet plan maken probeer minstens 6 keer te eten op een dag.
maakt niet uit dat je geen honger hebt :p het kan er echt wel in.
anders spoel je het maar weg met water of melk.
succes

Ziet er beter uit dan de gemiddelde puber tegenwoordig, maar zoals al veel gezegt, snel een voedingsschema maken :)

Terug
Naar boven