Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Maakt niks uit, er is niet een bepaalt nadeel of voordeel aan vindt ik.
Dit gaat er ook over;
[Link niet meer beschikbaar]
(Alhoewel de mesomorph een beetje als alpha male wordt voor gesteld vind ik)
En dit is misschien ook interessant voor je
http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/ectomorph-128992/
WOW!
Dat geeft me wel moed! Wat een progressie heeft die gemaakt! Kga er nooit uitzien als hem, maar als ik ook maar een beetje breder/gespierder wordt is mijn doel al geslaagd. Ik weeg nu 58kg. Die kerel zijn doel is 85kg en droog. Mijn doel is misschien de helft, 70kg zou ik toch graag wegen MET een sixpack. Zou dat lukken?
Ben ook enkele keren herbegonnen (door ziektes of blessures). Mijn ervaring is dat je altijd die spierpijn gaat hebben. Ik zou nu gewoon 2 weken lang bijvoorbeeld 3 x fullbody doen, maar heel lage intensiteit. Gewoon wennen aan de techniek. Je zal wat spierpijn hebben, maar als je kalm terug begint te trainen voel je wel dat het beter gaat (was bij mij toch het geval).
Binnen twee weken begin je dan met een "deftig" schema. Bijvoorbeeld rippetoe (dacht dat ik had gelezen dat je dat ging doen). Meer beginnen eten ook, en eens je de microbe te pakken hebt binnen een kleine twee maand een deftig eetschema. Ondertussen heb je de tijd om de stickies allemaal eens door te nemen en nog wat vragen te stellen hier.
Heb je getraind toen je die spierpijn had? Zoja, ging dat?
Ok, zal kalm trainen deze dagen en vooral de techniek proberen onder de knie te krijgen.
Rippetoe werd me aanbevolen, maar ik heb daar niet de juiste spullen voor, om dit thuis te doen, dus vrees ik dat ik zelf een ander trainingsschema ga moeten opstellen.
Misschien dat ik vanaf het einde van mijn examens, een "begin" voedingsschema moet opstellen... Eentje waarbij ik iets meer eet dan nu het geval is en als ik elke week een nieuw opstel of elke week iets extra toevoeg aan elke maaltijd, kan ik zo misschien opbouwen tot een echt goed voedingsschema, is dat geen plan?

)
Zal mij gewoon nu vooral op de techniek baseren.