Fitness Seller

Help, Ons kind is te vadsig

Guess

Huge Freak
Waardering
1.009
Lengte
1m83
Massa
77kg
Vetpercentage
8%
Wie van jullie kijkt dit? Blijkbaar weegt een jongen van 12 jaar 129 kg, zieke bulk dus

Nicolette van Dam zie je soms ook dus verhoogt het je test levels:D

de ouders kunnen er allemaal niets aan doen en het is zo zielig volgens die ouders

maar ze eten wel elke dag patat...

Facking grappig dat programma. Voel ik me goed door

Het is een ziekte en er is niks aan te doen. Ze zijn zielig en zijn zó snel uitgeput. Eigen schuld? Nee. Medelijden? Ja, natuurlijk.

Ergens is het gewoon zielig voor dat kind om bij zulke ouders op te groeien. 12 jaar en dan al bijna 130kilo vet meezeulen je hele leven.
k hoop voor hem dat hij ooit dbb leert kennen:D

kunnen ze niks aan doen, want hij wil wel bewegen, maar dan word hij al heel snel moe!
en met zo'n dikke buik, ik vind het echt sneu...

• Topic Starter Topic Starter
8 in kilo in 3 maanden , zet dat kind op een keto dieet en binnen 3 maanden heeft hij abs

"nee we hebben geen snoep la"

*trekt enorme la open tot de nok toe gevuld met koek en snoep*

:roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

"Uw kind moet echt meer bewegen"

En vervolgens zie je dat balletje pretvet op de Wii....wtf
Dat helpt serieus!

edit:
Ik snap echt niet dat die ouders het zo ver laten komen =/

Laatst bewerkt:
Die ouders van nu dan. Geven dat kind gewoon alles. En dan afvragen waarom ze zo dik is. Afschieten dat tuig, verdienen het niet om een kind te hebben. Zwakke mensen

"Uw kind moet echt meer bewegen"

En vervolgens zie je dat balletje pretvet op de Wii....wtf
Dat helpt serieus!

edit:
Ik snap echt niet dat die ouders het zo ver laten komen =/
Ik zeg het je jongen: Een ziekte is het. Een godverdomde ziekte.

Programma is nu bezig op rtl4. Misschien moet je het straks even terug kijken op www.rtl.nl

Haha wat een ouders.

Zo ouders, zo kinders :D

Die ouders moesten ze ook een flink aanpakken en flink laten sporten!! Ik vind 't gewoon mishandeling dat ze een kind zo vet voeren. Die kinderen zijn nog te klein om er zelf echt iets aan te doen. Die domme ouders vinden het zielig om een kind snoep te ontzeggen...Ik zou het zielig vinden als mijn kind zo dik zou zijn.

Dat kleine meisje zegt net: "ik krijg het wel eens benauwd als ik mn veters strik"...dan moet je je als ouders zijnde toch de ogen uit de kop schamen dat je het zo ver hebt laten komen...

Terug
Naar boven