- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
en ik maar denken dat je 1.87 bij 80kg @ 7% was
Wel respect man dat je toch zoveel afgevallen ben![]()
Haha, ja gewicht boeit me niet, vul maar wat in hier.
en bedankt

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en ik maar denken dat je 1.87 bij 80kg @ 7% was
Wel respect man dat je toch zoveel afgevallen ben![]()

Gelijk heeft die.+1 voor dat dikke ventje, die wilt afvallen omdat die chicks wilt regelen
Wie van jullie kijkt dit? Blijkbaar weegt een jongen van 12 jaar 129 kg, zieke bulk dus

+1Ergens is het gewoon zielig voor dat kind om bij zulke ouders op te groeien. 12 jaar en dan al bijna 130kilo vet meezeulen je hele leven.
k hoop voor hem dat hij ooit dbb leert kennen![]()
WTF!Dat kleine meisje zegt net: "ik krijg het wel eens benauwd als ik mn veters strik"...dan moet je je als ouders zijnde toch de ogen uit de kop schamen dat je het zo ver hebt laten komen...

:dhaha guys, ik was al op 'vadsig' aan het zoeken in rtl gemist![]()
Hahahaha zit nu de herhaling te kijken.
It's funny because they'r fat!
Ze zullen zich iig nooit hier aanmelden en een topic starten 'ik eet genoeg, maar kom niet aan'. Dus wat is het probleem?
Nee, maar wel een topic 'ik sport genoeg, maar val niet af'.Ze zullen zich iig nooit hier aanmelden en een topic starten 'ik eet genoeg, maar kom niet aan'. Dus wat is het probleem?
Nee, maar wel een topic 'ik sport genoeg, maar val niet af'.
Daar kunnen we wel voor zorgenHad toch wel verwacht dat dit topic ouderwets zou uitmonden in een banaal faptopic betreffende die Nicolette. Jammer dit.

Vinden jullie die Nicolette echt wat? Behoorlijk irritant als presentatrice en nog eens lelijk ook.