AndroidHealthClinic

Help, Ons kind is te vadsig

+1 voor dat dikke ventje, die wilt afvallen omdat die chicks wilt regelen

Buffer dan 90% van ...

Oh nee toch niet.

Leuk programma, ik trek alleen af en toe de haren uit mn kop als ik die ouders hoor praten.

Wie van jullie kijkt dit? Blijkbaar weegt een jongen van 12 jaar 129 kg, zieke bulk dus
:eek:

Ergens is het gewoon zielig voor dat kind om bij zulke ouders op te groeien. 12 jaar en dan al bijna 130kilo vet meezeulen je hele leven.
k hoop voor hem dat hij ooit dbb leert kennen:D
+1

Dat kleine meisje zegt net: "ik krijg het wel eens benauwd als ik mn veters strik"...dan moet je je als ouders zijnde toch de ogen uit de kop schamen dat je het zo ver hebt laten komen...
WTF! ???

haha guys, ik was al op 'vadsig' aan het zoeken in RTL gemist :p

Ik vind het altijd wel grappig om te zien, zo ziek. Een kind van 12, 129 kg. En het probleem van die ouders is dat ze "het zo fijn vinden als ze zien dat hun zoontje het fijn heeft". Verder hebben ze vaak ook niet door wat ze fout doen. Maar ik erger me wel duizend bommen en granaten aan dit soort obesigezinnen. Want de moeder en dochters hebben ook vrijwel altijd overgewicht. Soms de vader ook. Deze gezinnen zitten allemaal rond hun 40e regelmatig in het ziekenhuis, lekker ons verzekeringsgeld te verhogen. Diabetes, myocardinfarct, artrose, u name it. Als ik die gezinnen zie, dan denk ik altijd weer aan het nut van obesitax, zoals die al wel in vliegtuigen geldt. Maar controleer het maar eens voor de samenleving.

Hahahaha zit nu de herhaling te kijken.

It's funny because they'r fat!

Ze zullen zich iig nooit hier aanmelden en een topic starten 'ik eet genoeg, maar kom niet aan'. Dus wat is het probleem?

Ik had het vorige week ook gekeken, damn sommige ouders zijn echt te dom om te poepen. Vader heeft een frietzaak, kinderen een dikke tv en pc op de kamer, mogen non-stop snoepen en snacken en is verslaafd aan gamen. Van vader mag het niet, van moeder wel maar ze mogen het toch. Waar the **** is het verantwoordelijkheidsgevoel gebleven? Serieus, grow some ****ing balls dan als vader. En dan emotioneel worden als je met de neus in de feiten wordt gedrukt als ze de gevolgen gaan benoemen. Hoe krijg je het voor elkaar als ouder om daar niet eerder bij stilgestaan te hebben?

• Topic Starter Topic Starter
Had toch wel verwacht dat dit topic ouderwets zou uitmonden in een banaal faptopic betreffende die Nicolette. Jammer dit.

Dat heb ik ook eens gekeken, maar kan het echt niet aanzien.
Wat een slappe ouders! "Ze kan wel door blijven eten"
Dat kan elk kind! Dan is het toch aan de ouders om te zeggen dat het genoeg geweest is.

---------- Toegevoegd om 12:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:00 ----------

Vinden jullie die Nicolette echt wat? Behoorlijk irritant als presentatrice en nog eens lelijk ook.

Asinine-America-HATERS-GONNA-HATE1.jpg

Terug
Naar boven