XXL Nutrition

Help, Ons kind is te vadsig

• Topic Starter Topic Starter
Elke keer als ik me op begin te winden kijk ik ff naar nicoslet en word ik weer rustig. Maar nu ist afgelopen :(

die calculator wil ik ook weten ibj mij over hoe buff ik over 2 jaar ben. :rolleyes:

Die kinderen hebben inderdaad een ziekte, hun ouders.

Zit het net te kijken, wat zijn die ouders toch een onwijze debielen zeg. Jesus christus he ik word er gewoon boos om :mad:

Was die moeder nou ook zo dik en/of was ze hoogzwanger?

haha ik leesde de titel en dacht dat ouders hier om raad kwamen hahaha

Die idioten die ook gewoon niet de regels volgen en niet eens het snoep weggooien :roflol:

wat denken ze nou dat het vanzelf gaat en leuk is ofzo? Idioten, totaal geen idee van de werkelijkheid

Luisteren is moeilijk he, het kind woog ergens in de 60! kilo en zal op zn latere leeftijd naar geschat 130 kilo wegen mits hij zo door gaat.

En Nicolette is wel lekker, maar ze heeft een erg domme uitstraling vind ik.

Wie van jullie kijkt dit? Blijkbaar weegt een jongen van 12 jaar 129 kg, zieke bulk dus

Nicolette van Dam zie je soms ook dus verhoogt het je test levels:D

Die ouders zouden eigenlijk stokslagen moeten krijgen.. niet te geloven hoe stom, lamlendig en onverantwoordelijk die zich gedragen, maar ja ik heb geen kinderen dus kan/mag daar vast geen mening over hebben..

Wat betreft Nicolette van Dam.. lekkerrrrrrr :cool:

excentrieke mensen.

Been there, done that.

Ik tenniste als kind (tussen 9 en 15 jaar) 4-5x per week en soms wel vaker, maar at ook slecht. Op school in pauzes met maten blikjes frisdrank halen, appelflappen, frikandelbroodjes dat soort shit.
Woog op me 15e 114.

Maar ik zie hier veel mensen reageren van die kinderen zijn dom, ouders ziek bla bla bla.
Het merendeel hier komt van 60kg vel over been en komt amper aan, dan kan je je inderdaad moeilijk voorstellen hoe het is als je snel dik wordt (en nu niet mijn eigen woorden gaan gebruiken dat ik super veel at, at gewoon slecht en meer dan ik verbruikte).

Nu nog, weeg nu weer 115 ongeveer met een redelijk acceptabel vetpercentage vind ik zelf, maar als ik iets boven de 3000kcal eet kom ik gewoon aan.

Nog een ander punt wat lastig is te begrijpen misschien, kinderen en ouders weten niet waar ze moeten beginnen om af te vallen.
Toen ik eenmaal door had (door de hulp van een maat) hoe krachttraining beetje werkte en wat voor oefeningen ik moest doen vond ik het al snel leuk en ging het afvallen makkelijk in combinatie met een simpel voedingsschema.

Ja maar eddine leg me dan eens uit, je bent niet ineens 100+ kg, dat gaat geleidelijk, je ziet dat je dikker wordt en toch doe je er niks aan, dat snap ik dus niet.. Ik bedoel, je hebt dan zelf toch ook wel snel door dat je teveel ongezond eet? Hoe laat je het zo ver komen

Been there, done that.

Ik tenniste als kind (tussen 9 en 15 jaar) 4-5x per week en soms wel vaker, maar at ook slecht. Op school in pauzes met maten blikjes frisdrank halen, appelflappen, frikandelbroodjes dat soort shit.
Woog op me 15e 114.

Maar ik zie hier veel mensen reageren van die kinderen zijn dom, ouders ziek bla bla bla.
Het merendeel hier komt van 60kg vel over been en komt amper aan, dan kan je je inderdaad moeilijk voorstellen hoe het is als je snel dik wordt (en nu niet mijn eigen woorden gaan gebruiken dat ik super veel at, at gewoon slecht en meer dan ik verbruikte).

Nu nog, weeg nu weer 115 ongeveer met een redelijk acceptabel vetpercentage vind ik zelf, maar als ik iets boven de 3000kcal eet kom ik gewoon aan.

Nog een ander punt wat lastig is te begrijpen misschien, kinderen en ouders weten niet waar ze moeten beginnen om af te vallen.
Toen ik eenmaal door had (door de hulp van een maat) hoe krachttraining beetje werkte en wat voor oefeningen ik moest doen vond ik het al snel leuk en ging het afvallen makkelijk in combinatie met een simpel voedingsschema.

Klopt wat je hier zegt, en ook gewoon respect voor!
Echt wat je alleen vaak ziet, dikke mensen gooien het al snel op ziektes dat ze dik zijn, en dat ze niet kunnen afvallen, ik ken het van om mij heen!
Die mensen snappen echter totaal niet waar ze mee bezig zijn, en schijnbaar zitten ze er ook niet echt mee, want inzet ontbreekt gewoon in de meeste gevallen!

Ja en dat soort mensen, totaal geen medelijden mee...!

Ja maar eddine leg me dan eens uit, je bent niet ineens 100+ kg, dat gaat geleidelijk, je ziet dat je dikker wordt en toch doe je er niks aan, dat snap ik dus niet.. Ik bedoel, je hebt dan zelf toch ook wel snel door dat je teveel ongezond eet? Hoe laat je het zo ver komen

Ja dat merk je wel, alleen de spiegel bedriegt nogal. Als je elk jaar 5 kilo aankomt bij wijze van dat zie je niet echt. Ik was trouwens op me 12e al 90kg en zag er niet echt raar dik uit of zo hoor, zo overdreven als die fat ****s op tv was het zeker niet.

Klopt wat je hier zegt, en ook gewoon respect voor!
Echt wat je alleen vaak ziet, dikke mensen gooien het al snel op ziektes dat ze dik zijn, en dat ze niet kunnen afvallen, ik ken het van om mij heen!
Die mensen snappen echter totaal niet waar ze mee bezig zijn, en schijnbaar zitten ze er ook niet echt mee, want inzet ontbreekt gewoon in de meeste gevallen!

Ja en dat soort mensen, totaal geen medelijden mee...!

Precies, dat is gewoon onzin. Niks is een ziekte, je hebt vaak alleen wat meer pech dat je sneller aankomt door een tragere stofwisseling.

Het geluk dat ik had is dat ik een sportfreak ben en het liefste de hele dag door sport, of dat nou krachttraining, voetbal, handbal, honkbal, tennis of wat dan ook is.

en ik maar denken dat je 1.87 bij 80kg @ 7% was :(

Wel respect man dat je toch zoveel afgevallen ben ;)

Terug
Naar boven