MuscleMeat

Help, Ons kind is te vadsig

eric_cartman_beefcake.jpg

8 in kilo in 3 maanden , zet dat kind op een keto dieet en binnen 3 maanden heeft hij abs
dus jij kan me helpen met mijn keto dieet :D
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/wots-the-deal-with-this-keto-schema-265147/

On topic: ik doe er minstens 2 uur over om een aflevering af te kijken, moet het steeds een paar minuten stil zetten om de uit mijn lijf gelachen longen weer terug te douwen.

Dat joch met die ouders met die snackbar is nog het leukste "nee ik wil nog een balletje en een tostie: Als mijn zoon dat zou zegge of van mijn bord zou frete dan hoek ik um neer.

Maar je gaat hem tog geen gelijk geven omdat je geen ruzie wilt ???

Laatst bewerkt:
Wat een irritant wijf. En die mensen zeggen maar ja en amen. 2 uur screentime? Wat heeft dat met afvallen te maken als ze toch al een uur beweging krijgen per dag???

gaat niet alleen om afvallen, maar gezonde levensstijl, en de hele dag gamen is ook niet echt goed voor ze...

( niet dat ik dat zelf niet heb gedaan ofzoo :D)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zolang die kinderen maar genoeg bewegen zie ik niet in waarom ze dan ook nog een TV/computer beperking opgelegd krijgen (tuurlijk, vanuit opvoedkundig standpunt is er wel het een en ander mis mee, maar het is niet alsof het ongezonder is dan een boek lezen).

Re Nicolette van Dam: dat er nog een hoofd om die mond en tanden heen past zeg.

Laatst bewerkt:
Wel overdreven reclame maken...allemaal zo'n tefal actifry op tafel, terwijl de kinderen bijkomen genieten ze van de overheerlijke yunamie appels

ik haat appels :fuu:

Re Nicolette van Dam: dat er nog een hoofd om die mond en tanden heen past zeg.
:D

Ik vind dat screentime gedoe ook een beetje overdreven, maar ik snap niet dat ze er zo'n enorme heisa om maken, alsof je een kind mishandelt als je de tv van de kamer neemt. Als je een kind van 9 of 10 hebt en je zegt als ouder die TV gaat van de kamer af, dan is het over en uit met de discussie. Maar die ouders zijn zoooooo slap, en dan gaat zo'n vader een pc met touchscreen beloven als hij 1week de tv van de slaapkamer afhaalt....pffff nou nou dan laat je zien wat voor sterke vader je bent hoor als je dat nodig hebt.

ik HAD nieteens een tv op m'n kamer toen ik zo oud was.

In feite is het natuurlijk onzin, die screentime. Ik zit per dag ook 8 tot 10 uur achter een scherm. Dat maakt natuurlijk niet uit. Het probleem bij deze kinderen is natuurlijk gewoon het feit dat er een patroon verbroken moet worden.
Was laatst ook commentaar op hier over de afvalleers xx(xx)l, die gast zei dat je na 8 uur niets mee mag eten. Wat natuurlijk onzin is, maar dat soort mensen (vetkleppen) eten op die tijden geen magere kwark, maar chips en koekjes.

Maar als ik het voor het zeggen had zou ik de kinderen screentime laten verdienen. iedere 5km lopen is 1 uur screentime. Dan lopen ze na een maan een halve marathon :+

Maar als ik het voor het zeggen had zou ik de kinderen screentime laten verdienen. iedere 5km lopen is 1 uur screentime. Dan lopen ze na een maan een halve marathon :+

Dat vind ik nou echt een goed idee! Dat ze daar niet op hadden kunnen komen met dat programma! Een zo'n dik kind (en zn vader ook) was na 4 baantjes trekken al benauwd haha...dus die zou niet veel tv kunnen kijken denk ik als hij het verdienen moest!

Dat vind ik nou echt een goed idee! Dat ze daar niet op hadden kunnen komen met dat programma! Een zo'n dik kind (en zn vader ook) was na 4 baantjes trekken al benauwd haha...dus die zou niet veel tv kunnen kijken denk ik als hij het verdienen moest!

Vond je die man in zijn speedo opwindend?

t*ring die ene hee, 129 kilo op 12 jarige leeftijd... die heeft de bulk er al goed in zitten!

Die ouders van nu dan. Geven dat kind gewoon alles. En dan afvragen waarom ze zo dik is. Afschieten dat tuig, verdienen het niet om een kind te hebben. Zwakke mensen

Oh ja, helemaal mee eens!

Ik heb een aflevering gezien en me zo godsgruwelijk geërgerd dat het voor mijn hart beter is om het maar niet meer te doen.

Laatst bewerkt:
Weerhoudt ons gelukkig niet van buff worden, ben al 66kg terwijl ik veel op dbb zit!

Sinds ik op DBB zit ben ik een bodybuilder, gedraag ik mij irl als een bodybuilder en vertel ik aan iedereen dat ik aan bodybuilding doe.

En dat in 1 minuut door alleen maar te registreren :)

Terug
Naar boven