- Waardering
- 679
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dus jij kan me helpen met mijn keto dieet8 in kilo in 3 maanden , zet dat kind op een keto dieet en binnen 3 maanden heeft hij abs

+1, er zitten hier zoveel mensen continu op DBB. Weerhoud dat ons van buff wordenWat een irritant wijf. En die mensen zeggen maar ja en amen. 2 uur screentime? Wat heeft dat met afvallen te maken als ze toch al een uur beweging krijgen per dag![]()

op deze shit ga je hard, HARD zeg ik u.........Re Nicolette van Dam: dat er nog een hoofd om die mond en tanden heen past zeg.

Maar als ik het voor het zeggen had zou ik de kinderen screentime laten verdienen. iedere 5km lopen is 1 uur screentime. Dan lopen ze na een maan een halve marathon :+
Dat vind ik nou echt een goed idee! Dat ze daar niet op hadden kunnen komen met dat programma! Een zo'n dik kind (en zn vader ook) was na 4 baantjes trekken al benauwd haha...dus die zou niet veel tv kunnen kijken denk ik als hij het verdienen moest!
t*ring die ene hee, 129 kilo op 12 jarige leeftijd... die heeft de bulk er al goed in zitten!
+1, er zitten hier zoveel mensen continu op DBB. Weerhoud dat ons van buff worden![]()

Die ouders van nu dan. Geven dat kind gewoon alles. En dan afvragen waarom ze zo dik is. Afschieten dat tuig, verdienen het niet om een kind te hebben. Zwakke mensen
is dat nu een sneer naar mij toeWeerhoudt ons gelukkig niet van buff worden, ben al 66kg terwijl ik veel op dbb zit!

Weerhoudt ons gelukkig niet van buff worden, ben al 66kg terwijl ik veel op dbb zit!