XXL Nutrition

(help) te snel weer begonnen

GJM

Competitive Bodybuilder
Waardering
188
Lengte
1m85
Massa
116kg
Vetpercentage
7%
Ik heb voor dat ik me nieuwe kuur begonnen ben, mijn bloed laten testen (7 weken klaar)
na weken wachten en wachten, heb ik drie weken later de uitslag gekregen (10 weken klaar). mijn test niveau was veel te laag....

na nu wat research gedaan te hebben zou dat best door tren enanthate kunnen komen, naar wat ik gelezen heb blijven 19nor roids de hpta nogal lang onderdrukken...

je zou zeggen even wachten nog tot ik volledig hersteld ben..

het probleem is, ik was nogal ongeduldig en ben twee dagen voor de uitslag (waarvan ik nog niet wist waarneer die eindelijk zou komen, moest 1 week duren)
begonnen met mijn nieuwe kuur: test/boldenone, en ben afgeknald met een frontload..
ik had alles behalve de testosteron al terug en dat was dik in orde. ik heb de time on = time of regel gehanteerd en ben begonnen.. drie weken na de bloedtest dus..

nu zit ik met een dilemma,zal ik stoppen of doorgaan.
ik ben nu alweer onderdrukt maar dit zal sneller herstellen dan als ik doorga.
maar aan de andere kant ben ik alweer een paar weken na de bloedtest en ik voelde me prima (ook kwa libido, niks mis mee) en onderdrukt ben ik nu toch al.
als ik door zou gaan zal dit een kort kuurtje worden met zeker 6 maanden of erna.

wat is jullie input: doorgaan/stoppen.

alvast bedankt:o

• Topic Starter Topic Starter
ben nog vergeten te vermelden dat ik tijdens de bloedtest op 3,7% vet stond.

wat ik gelezen is lage beef ook slecht voor de testproductie, toch:o

Bent toch al begonnen, en al weer een tijdje bezig, dus ik zou doorgaan, maar daarna ECHT de tijd nemen om te herstellen

Maar ik ben geen AAS-deskundige, dus oordeel niet alleen op mijn post;)

Edit:3,7%:eek::eek:

Stoppen want anders zal je herstel nog slechter zijn en zal je misschien veel verliezen. Stoppen en langnakuren met Clomid EN Nolvadex en na tijdje weer laten checken bij de doc.

Succes!

Stoppen want anders zal je herstel nog slechter zijn en zal je misschien veel verliezen. Stoppen en langnakuren met Clomid EN Nolvadex en na tijdje weer laten checken bij de doc.

Succes!

verlies nooit echt veel massa na de kuur, of bedoel je ander verlies.

Succes!

Dat het slechter is voor zijn herstel (achteraf) wist ik ook wel, maar is dat niet dom, midden in een kuur stoppen, ivm met gewendgeraking aan AAS enzo (en het is toch ook niet slim, om maar een halve kuur ofzo te bestellen, en die dan te gaan gebruiken...dus dit is net hetzelfde lijkt me???)

IK had gewoon nooit na 10 weken alweer begonnen .Wat nu de beste oplossing is voor jou weet ik ook niet meteen . Maar doorgaan zou ik pêrsoonlijk ni doen .

Dat het slechter is voor zijn herstel (achteraf) wist ik ook wel, maar is dat niet dom, midden in een kuur stoppen, ivm met gewendgeraking aan AAS enzo (en het is toch ook niet slim, om maar een halve kuur ofzo te bestellen, en die dan te gaan gebruiken...dus dit is net hetzelfde lijkt me???)

Als je doorzet is ze test misschien zo laag dat die bijna geen herstel meer heeft wat is het gevolg een catabolischestatus, dus spierverlies in je nakuur en wat misschien nog wel langer doorgaat.

ben pas 1 week bezig en heb pas 1 spuit gezet

Dan verwijs ik vriendelijk door naar de posts van Drycure;)...
1tje lijkt me niet zoveel...
Wat gebeurt er trouwens als je bvb, maar twee keer 200 mg deca zet??:p
(sry voort offtopic-gedoe, maar je vraag lijkt me toch al beantwoord;))

Dan verwijs ik vriendelijk door naar de posts van Drycure;)...
1tje lijkt me niet zoveel...
Wat gebeurt er trouwens als je bvb, maar twee keer 200 mg deca zet??:p
(sry voort offtopic-gedoe, maar je vraag lijkt me toch al beantwoord;))

luister graag naar ieder zijn mening:D

kappen en tijdje nakuren met clomid en nolva. Hoe staan je ballen erbij??

Je zult hier zoals normaal verschillende meningen krijgen. Het is echt aan jou wat je moet doen.

En 3,7%? FOTO'S!!! :D

Je zult hier zoals normaal verschillende meningen krijgen. Het is echt aan jou wat je moet doen.

En 3,7%? FOTO'S!!! :D

ik post deze vraag ook om veel verschillende meningen te krijgen:D

ben nu 4,8% alweer :cool: voel me alweer een stuk gezonder;)

denk aan je gezondheid vriend.
bewaar je spullen voor de volgende keer;)

Maakt niet uit,afhankelijk van de ester die je met die eerste spuit hebt gezet,is je lichaamseigen test sowieso een maand onderdrukt.
Ik bedoel daarmee als je een langwerkende ester hebt gebruikt...zoals enanthaat,in sustanon zit ook enanth.
Gemakkelijk uit te rekenen met de roid calculator.
Heb je ook rekening gehouden met de ester van de laatste spuit die je gebruikt hebt tijdens je vorige kuur?
Als je de laatste week een enanthaat of cyp hebt gespoten,is het onmogelijk dat de bloedtests 7 weken later al een volledig herstelde testosteronproduktie aangeven.Die ester zat immers nog minstens drie weken in je bloed...

Maakt niet uit,afhankelijk van de ester die je met die eerste spuit hebt gezet,is je lichaamseigen test sowieso een maand onderdrukt.
Ik bedoel daarmee als je een langwerkende ester hebt gebruikt...zoals enanthaat,in sustanon zit ook enanth.
Gemakkelijk uit te rekenen met de roid calculator.
Heb je ook rekening gehouden met de ester van de laatste spuit die je gebruikt hebt tijdens je vorige kuur?
Als je de laatste week een enanthaat of cyp hebt gespoten,is het onmogelijk dat de bloedtests 7 weken later al een volledig herstelde testosteronproduktie aangeven.Die ester zat immers nog minstens drie weken in je bloed...

Volgens mij moet je nog een keer lezen, want zijn testoteronproductie was minimaal. En overigens is het niet zo dat enanthaat 1maand onderdrukt, hoogstens 2-3weken

Niet lullig bedoeld hoor maar wacht even met actie ondernemen tot iemand gereageerd heeft die echt weet waar hij het over heeft. De meeste mensen die nu gereageerd hebben hebben zelf nog nooit gekuurd of 1 kuurtje gehad. Probeer Klaas/Ikke/Testo/G21 te pm'n dit zijn een PAAR van de mannen op dit forum die je een ECHT GOED antwoord kunnen geven.

ik post deze vraag ook om veel verschillende meningen te krijgen:D

ben nu 4,8% alweer :cool: voel me alweer een stuk gezonder;)

Dat weet ik beste Seeker. Maar je gaat straks volgens mij een berekening maken van wie er zegt dat je moet doorgaan en wie er zegt dat je moet kappen. En je zoekt eigenlijk een soort bevestiging van mensen die zullen zeggen dat je moet doorgaan. Heb ik het mis?

Ik vind dat je moet doen waar je je goed bij voelt en dat je hetgene doet waarbij je straks geen spijt krijgt. Die ene week zal niet gelijk je axis verder (extreem) onderdrukken, daar is nl tijd voor nodig. Dus je kunt nog stoppen zonder dat je deze kuur verpest.

En 4,8%. Ook daar ben ik jaloers op en FOTO'S!! :)

Terug
Naar boven