Fitness Seller

(help) te snel weer begonnen

Niet lullig bedoeld hoor maar wacht even met actie ondernemen tot iemand gereageerd heeft die echt weet waar hij het over heeft. De meeste mensen die nu gereageerd hebben hebben zelf nog nooit gekuurd of 1 kuurtje gehad. Probeer Klaas/Ikke/Testo/G21 te pm'n dit zijn een PAAR van de mannen op dit forum die je een ECHT GOED antwoord kunnen geven.

Als die 1spuit heeft gezegd lijkt het me logisch dat die stopt.
Het zal alleen maar resulteren in een nog slechter herstel. En daar hoef je echt geen tientallen kuurtjes voor te doen om dat te weten. Denk zelf is na, als je geen testoteron heb herstellen je spieren niet als je dan gaat trainen zet je een catabolische reactie ingang vervolgens heb je geen anabolische werking in je lijf om het op te vangen wat resulteert in massa verlies.

Als die 1spuit heeft gezegd lijkt het me logisch dat die stopt.
Het zal alleen maar resulteren in een nog slechter herstel. En daar hoef je echt geen tientallen kuurtjes voor te doen om dat te weten. Denk zelf is na, als je geen testosteron heb herstellen je spieren niet als je dan gaat trainen zet je een catabolische reactie ingang vervolgens heb je geen anabolische werking in je lijf om het op te vangen wat resulteert in massa verlies.

Wat jij zegt klopt wel. Maar ik kan me ook voorstellen dat je kiest voor de andere methode. Zijn test is enigste wat laag is. Dus hij draait nu lekker 8 weken op exogene test. Draait flink wat HCG tussendoor en dan kan hij met hogere endogene test uit de kuur komen dan dat hij nu stopt en gaat nakuren.

Beide opties klinken erg aannemlijk vind ik. Daarom adviseerde ik hem te luisteren naar de mensen die mss ervaring hebben met zoiets of mensen die erg diep op die stof in gaan.

wat al gezegd is even de "goeroes' pm-en die hebbe vast wel de juiste oplossing!

Wil je een echte goeroe pmen, pm dan je dokter maar.

Dat proberen we nu uit te dokteren.
Er zijn 2 gedachte gangen:
1: Zijn test was al laag en door deze shot is zijn test nog lager. Daarom is het verstandiger om door te kuren (dan heeft hij veel exogene test) en tijdens de kuur zo goed mogelijk alles voorbereiden om zo goed mogelijk uit de kuur te komen (HCG etc...)
2: Onmiddelijk stoppen en nakuren en het lichaam laten herstellen.

Voor beide methodes valt wat te zeggen. Maar de 2 beste antwoorden zijn gegeven door Yzord en mezelf vind ik. Bel de dokter of PM een van de experts.

• Topic Starter Topic Starter
Dat proberen we nu uit te dokteren.
Er zijn 2 gedachte gangen:
1: Zijn test was al laag en door deze shot is zijn test nog lager. Daarom is het verstandiger om door te kuren (dan heeft hij veel exogene test) en tijdens de kuur zo goed mogelijk alles voorbereiden om zo goed mogelijk uit de kuur te komen (HCG etc...)
2: Onmiddelijk stoppen en nakuren en het lichaam laten herstellen.

Voor beide methodes valt wat te zeggen. Maar de 2 beste antwoorden zijn gegeven door Yzord en mezelf vind ik. Bel de dokter of PM een van de experts.

zo denk ik er dus ook over, daarom twijfel ik ook zo. voor beide is iets te zeggen

ik begrijp dat je nu een frontload hebt gezet? test/bold en verder niets?

tja..met je gezondheid en axis herstel in acht nemend is stoppen het meest verantwoorde.
begin met nolva 20mg ed en voor 15 dagen 500IU HCG eod
nolva doortrekken tot dag of 20 na laatste HCG injectie.

2 weken later je bloed laten prikken zal de beste zet zijn om je herstel te monitoren.aan de hand van deze gegevens je volgende kuur inplannen..

succes met herstellen bro..

tja..met je gezondheid en axis herstel in acht nemend is stoppen het meest verantwoorde.
begin met nolvadex 20mg ed en voor 15 dagen 500IU HCG eod
nolvadex doortrekken tot dag of 20 na laatste HCG injectie.

2 weken later je bloed laten prikken zal de beste zet zijn om je herstel te monitoren.aan de hand van deze gegevens je volgende kuur inplannen..

alleen 1 frontload, verder nog niks. maar aan de andere kant, ben nu al volledig plat gelegd. test schijnt je al vanaf je eerste injectie volledig plat te leggen.???

een spuitje 250mg test om de twee weken legt je systeem niet helemaal plat. heb ik zelf ondervonden toen ik het 8 maanden aan een stuk heb gedaan. mijn testgehalte in mijn lichaam was toen ook laag toen ik begon. 8 maanden later wel geen bloedtest gedaan maar zonder nakuren gestopt en niet echt een probleem gehad. gewoon blijven doortrainen. ondertussen voelde ik mij toch maar goed gedurende 8 maanden. denk je dat ouderen die een hormoon replacement therapie volgen hun systeem helemaal plat gelegd wordt. ik denk het niet.het wordt gewoon onderdrukt en als je stopt, gaat je lichaam weer meer testosteron produceren.

het is maar net wat je het belangrijkst vind bro..prioriteiten stellen!

het is maar net wat je het belangrijkst vind bro..prioriteiten stellen!

zonder mijn gezondheid te behouden zal er niet echt een bb toekomst voor mij zijn, dus ik hou het bij dit en ga je advies opvolgen

bedankt he:D

Je eigen test aanmaak is of gaat nu toch plat.
Want je werkt met lange esters.

Persoonlijk zou ik kiezen tussen 2 dingen.
1) Doorgaan gewoon met het volle aantal weken en daarna keer goed de tijd nemen te herstellen.
2) Doorgaan , switchen naar korte esters en dus een korte kuur doen van max 4 weken oid.

Laatst bewerkt:
ik zou zeker niet stoppen, doorgaan, of er zoals ikke zegt, een korta kuur van maken, hcg erbij en na je kuur nakuren enz

Eenmaal begonnen, zou ik deze kuur zeker afmaken...
Gewoon doorbeuken en hierna eens goed herstellen!

begin met nolvadex 20mg ed en voor 15 dagen 500IU HCG eod
nolvadex doortrekken tot dag of 20 na laatste HCG injectie.

G21, de meester van de verantwoorde posts! Helder, goed geformuleerd, informatief, doordacht en oplevent tot z'n mooie motto "Educate yourself before you medicate yourself".

;)

Dit keer ben ik het alleen niet met je eens, voor zover dat eigenlijk kan, want je hebt simpelweg gelijk met je post. Ik ga met IKKE mee. Laten we wel zijn, omdat TS toevallig een bloedtest heeft die uitwijst dat z'n test te laag is, zou hij na tien weken niet moeten kuren. Dat klopt ook. Maar hoevelen van ons steken niet net als TS vrolijk de naald er weer in na 10 weken? Ik vind dat als je toch al bent begonnen (met een frontload!) je ook moet doorgaan, maak er een korte kuur van, gebruik zeker wel hCG, pak zoveel kilo's als je kunt in die korte tijd en zweer op je eigen balletjes dat je het meent als je zegt dat je daarna wèl 6 maanden off gaat.

Btw, Hoezo BigMaus pm'en hierover? Volgens BigMaus is ie nog steeds gestopt. Gewoon een beetje aan het bridgen... :D ;)

Ik zou me persoonlijk meer druk maken om je Lever en nier waardes! Als die nog niet hersteld zijn lijkt me dat schadelijker!

Door kuren.. je bent nu toch al te laat. Zorg voor een goede nakuur. Combi hcg nolva/clomid. Wat avena sativa en tribulus erbij.

Je doktor raadplegen heeft geen nut die hebben amper verstand van dit soort zaken. Laten doorverwijzen naar een endocrinoloog is ook een optie. Zeg dat je er niet vanaf durft en hulp nodig hebt.. of dat je erg veel last hebt van de te lage hormoonwaardes en het je dagelijks leven heel negatief beinvloed.

suc6

Direct kappen. Tenzij je er niet om geeft straks een lange en zware off periode tegemoet te gaan. Je axis is duidelijk nog niet hersteld en nu ga je dat weer voor lange tijd onderdrukken.

Terug
Naar boven