XXL Nutrition

(help) te snel weer begonnen

Die heeft ie nu al weer verder onderdrukt door weer te zetten... wel is het het zo hoe langer je 'on' bent des te langer is je herstel.. stoppen kan ook.. maargoed..

G21, de meester van de verantwoorde posts! Helder, goed geformuleerd, informatief, doordacht en oplevent tot z'n mooie motto "Educate yourself before you medicate yourself".

;)

Dit keer ben ik het alleen niet met je eens, voor zover dat eigenlijk kan, want je hebt simpelweg gelijk met je post. Ik ga met IKKE mee. Laten we wel zijn, omdat TS toevallig een bloedtest heeft die uitwijst dat z'n test te laag is, zou hij na tien weken niet moeten kuren. Dat klopt ook. Maar hoevelen van ons steken niet net als TS vrolijk de naald er weer in na 10 weken? Ik vind dat als je toch al bent begonnen (met een frontload!) je ook moet doorgaan, maak er een korte kuur van, gebruik zeker wel hCG, pak zoveel kilo's als je kunt in die korte tijd en zweer op je eigen balletjes dat je het meent als je zegt dat je daarna wèl 6 maanden off gaat.

Btw, Hoezo BigMaus pm'en hierover? Volgens BigMaus is ie nog steeds gestopt. Gewoon een beetje aan het bridgen... :D ;)

:o :D

het is idd een geval waar je schouder engel en duivel met elkaar in conflict raken. verantwoord technisch is het idd verstandig om PCT in te plannen..maar als je net "On" bent..wil je er eigenlijk ook direct voor gaan..vind idd Ikke's voorstel een goed alternatief om nog wat van de androgenen mee te krijgen..om vervolgens een gezonde tijd off te gaan!

Good luck!

• Topic Starter Topic Starter
iedereen bedankt, heb nu wel een paar dingen om te overwegen!!

als ik zou door gaan: 2x per 500iu hcg (dus om de 3 a 4 dagen)
nakuur: nolva/clomid, 2 weken 40mg nolva/ 100mg clomid, daarna 20mg nolva/ 50mg clomid tot ik me goed hersteld voel (in ieder geval 2 weken)

O ja hcg natuurlijk drie weken na mijn laatste spuit doortrekken..

waardeer alle gekregen hulp:cool:

iedereen bedankt, heb nu wel een paar dingen om te overwegen!!

als ik zou door gaan: 2x per 500iu hcg (dus om de 3 a 4 dagen)
nakuur: nolvadex/clomid, 2 weken 40mg nolvadex/ 100mg clomid, daarna 20mg nolvadex/ 50mg clomid tot ik me goed hersteld voel (in ieder geval 2 weken)

O ja hcg natuurlijk drie weken na mijn laatste spuit doortrekken..

waardeer alle gekregen hulp:cool:

suc6 hou ons op hoogte vriend;)

Terug
Naar boven