XXL Nutrition

hernia en deca durabolin

welkom power tower .warom zet je er niet wat test bij kan nooit kwaad

Hoe komt het dat hier nooit HRT aangeraden wordt? Is toch juist ideaal voor mensen zoals TS..?

heb nu weer twee hernia,s d,r liggen er nog een paar op de loer en heb bovendien een vernauwing in m,n zenuwbaan!!!
(....)

de ham vraag:ik wil nog een keer zo,n kuurtje doen,maar dan iets zwaarder
GAAT MN KRAAKBEEN HIERVAN GROEIEN? want als dat zo is gaat het kuurtje niet door,ik denk dat dat dan fataal zou kunnen zijn voor mn rug!

Dus als ik het goed begrijp heb je nu twee hernia's, er liggen er nog een paar op de loer, en je hebt een vernauwing in je zenuwbaan ???

Lijkt je dat niet een beetje overdreven, met een dubbele hernia en vernauwing in je zenuwbaan kan je nauwelijks normaal je schoenen aan en uit trekken, laat staan trainen.

Anyway, van deca groeit je kraakbeen niet, anders zouden veelvuldige deca-gebruikers op den duur ****ing klachten krijgen wegens overmatige kraakbeen-groei.
Daar komt nog eens bij, je tussenwervelschijf bestaat niet uit kraakbeen maar uit bindweefsel.

• Topic Starter Topic Starter
OK LOO!!
IK BEGRIJP DAT HET MOEILIJK IS VOOR TE STELLEN!
IK TRAIN NIET ALLEEN IN DE GYM!
IK LOOP/ZWEM ,EN FIETS ER OOK NOG BIJ! DOOR EEN HERNIA OF EEN DUBBELE KAN JE SOMS NOG BEST VEEL DOEN! HET HANGT EEN BEETJE VAN DE LOCATIE AF EN VAN JE GESTEL! BIJ DE MEESTE MANNEN KOMEN HERNIAS VOOR OP NIVO L4 L5 DAAR LOPEN JE ZENUWEN HET DICHTST LANGS EN DAT KAN FATAAL ZIJN (DENK AAN UITVAL KRACHTVERLIES ED) ECHTER DAARBOVEN HEB JE MEER RUIMTE! L4 EN L5 ZIJN BIJ MIJ WEGGEHAALD,DE ANDERE HERNIAS HEB IK ONDER,,CONTROLE,, DOOR NIET MEER VOLUIT EN SUPER ZWAAR TE TRAINEN! (IK TRAIN ZON DRIE JAAR TOEN AL MET EEN HERNIA MAAR DAT WIST IK TOEN NOG NIET!)DAAR KOMT NOG BIJ DAT IK EEN GOED GETRAIND LICHAAM HEB,HEB ALTIJD GESPORT ROOK EN DRINK NIET,EN HEB EEN TOP CONDITIE!! MN SPIEREN ONDERSTEUNEN MN RUG! IK BEN DAN WEL 50+ ALS JE ME ZIET SNAP JE WEL WAAROM IK ZO EIGENWIJS BEN! KOM MAAR EEN KEER MET ME TRAINEN! JE ZULT VERBAASD ZIJN!
GREETINGS POWER TOWER! (MILWAUKEE IRON):eek:

hahaha je voelt je wel heel wat he?

post eens een foto ben wel benieuwd naar je fysiek!

Power, zet je caps even uit en gebruik leestekens.

OK LOO!!

IK BEGRIJP DAT HET MOEILIJK IS VOOR TE STELLEN!

IK TRAIN NIET ALLEEN IN DE GYM!

IK LOOP/ZWEM ,EN FIETS ER OOK NOG BIJ! DOOR EEN HERNIA OF EEN DUBBELE KAN JE SOMS NOG BEST VEEL DOEN! HET HANGT EEN BEETJE VAN DE LOCATIE AF EN VAN JE GESTEL! BIJ DE MEESTE MANNEN KOMEN HERNIAS VOOR OP NIVO L4 L5 DAAR LOPEN JE ZENUWEN HET DICHTST LANGS EN DAT KAN FATAAL ZIJN (DENK AAN UITVAL KRACHTVERLIES ED) ECHTER DAARBOVEN HEB JE MEER RUIMTE! L4 EN L5 ZIJN BIJ MIJ WEGGEHAALD,DE ANDERE HERNIAS HEB IK ONDER,,CONTROLE,, DOOR NIET MEER VOLUIT EN SUPER ZWAAR TE TRAINEN! (IK TRAIN ZON DRIE JAAR TOEN AL MET EEN HERNIA MAAR DAT WIST IK TOEN NOG NIET!)DAAR KOMT NOG BIJ DAT IK EEN GOED GETRAIND LICHAAM HEB,HEB ALTIJD GESPORT ROOK EN DRINK NIET,EN HEB EEN TOP CONDITIE!! MN SPIEREN ONDERSTEUNEN MN RUG! IK BEN DAN WEL 50+ ALS JE ME ZIET SNAP JE WEL WAAROM IK ZO EIGENWIJS BEN! KOM MAAR EEN KEER MET ME TRAINEN! JE ZULT VERBAASD ZIJN!

GREETINGS POWER TOWER! (MILWAUKEE IRON)

Gast je lult uit je nek:

1. Je kunt niet weten of er twee hernia's onderweg ( ze zijn er of zijn er niet)

2. L4 en L5 weggehaald, je wervellichamen worden echt niet weggehaald

3. Fataal?! HAHAHAHA

4. Meeste hernia's verdwijnen vanzelf

5. Meer ruimte hernia??? Ook hier sla je de plank mis, een hernia drukt op de uittredende zenuwwortel en heeft dan ook werkelijk geen zak te maken met de ruimte van je wervelkanaal.

6. Vernauwing zenuwbaan??? Vernauwing van je wervelkanaal bedoel je, dit kun je niet weten tenzij je een MRI ondergaan hebt.

En zo kan ik nog wel even doorgaan als ik wil

hahaha je voelt je wel heel wat he?

post eens een foto ben wel benieuwd naar je fysiek!

negatief!!! ik voel me niet heel wat! ik ben 50+ en trots op mn lichaam!!
ben geen prof body builder,ben gewoon lekker fanatiek op het sportiefe vlak,trouwens daarbuiten ook!!!!!
we gaan niet zo maar bij de pakken neer zitten loo!
dat zal ff lekker wezen,maar gelukkig is niet iedereen zo gek als ik!
en als dat foototje van jou jij is? haal ik je nooit meer in! ha ha ha
maar dat hoeft ook niet loo! ik ga mn eigen gang in de gym en hoop dat nog jaaaaaaaren vol te houden!
greetings power tower!!!!!!!!!!!!!!!!:cool:

ik lul uit me nek!!
wat heb jij een grote bek! je moet chirurg worden,maar daar zal je de hersenen wel niet voor hebben!
en verder hoef ik personen zo als jij helemaal nix uit te leggen!!!
professor dokter lulmaarraak!

Nare negatieve sfeer hangt hier.

Nare negatieve sfeer hangt hier.
vind je het gek!!
we kunnen ook ,,gewoon,, met elkaar comuniceren!
maar mensen die beginnen met als hoofd text je lult uit je nek!!
je kunt ook beginnen met:ik denk dat je het verkeerd ziet of iets dergelijks!
maar goed je hebt gelijk big maus!!! ik zal mr peccie laten voor wat ie is!
nogmaals reacties ok maar niet op zo,n manier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
evenzo goed: have a nice day
power tower!:mad::(:o;)

grappig wel :)
iemand die loopt, zwemt en fietst
lijkt me niet erg buff
succes verder Power Tower!!!

grappig wel :)
iemand die loopt, zwemt en fietst
lijkt me niet erg buff
succes verder Power Tower!!!

bedankt maat!
er bestaan gelukkig ook nog vriendelijke mensen!
en waarom zou ik er om liegen,ben gewoon een tikkie sportief!
vin t heerlijk! succes in the gym hercule!;)
greetings power tower!

:rolleyes: zie onderstaande

ik ben 50 jaar jong en een fanatiek sportschool bezoeker, ben zeker gezien mijn leeftijd in een bijzonder goede vorm,maar train dan ook al drie jaar bloed serieus! (...)
ik train nog steeds,geconcentreerd maar pittig!
heb in het verleden een licht kuurtje gedaan (deca durabolin/organon) en is zeer goed bevallen taille 65cm borst115cm biceps 40cm onderarm35cm
voor een kerel van 50 toch best redelijk niet?

:rolleyes:

ik train heel goed en heb enorm veel aanleg!
(...) ik ben het type wat graag afziet,de dood of de beker en geen gelul!
heb laatst een ouwe lullen keuring gehad ivm mijn leeftijd (moest van de baas) en daar bleek ik al 1,5liter meer lucht te hebben dan een gemiddeld persoon,en misschien mede daarom kan ik zo buffelen ondanks die k.. rug! ben van 86 naar 100kg gegaan biceps waren 40cm nu39 borst is nog steeds 115cm taille 88cm onderarm34cm gewicht schommelt rond de 95 kg!

Ik Ben Bere Sterk Ik Zie Dr Top Uit Oke K.. Rug Maar The Mind Is Strong! Word 51 Ben Niet Oud In Tegendeel,ben Een Ijzer Vreter Een Fries Een Bijter,,,,,maar Wil Nog Een Keer Vlammen!!!

nee geen militair gewoon ****in fanatiek! vroeger!!!!!!! had je houten schepen en stalen kerels! tegenwoordig:houten kerels en stalen schepen! ik ga naar de gym om te trainen,niet voor de thee met een koekie!!

!)DAAR KOMT NOG BIJ DAT IK EEN GOED GETRAIND LICHAAM HEB,HEB ALTIJD GESPORT ROOK EN DRINK NIET,EN HEB EEN TOP CONDITIE!! MN SPIEREN ONDERSTEUNEN MN RUG! IK BEN DAN WEL 50+ ALS JE ME ZIET SNAP JE WEL WAAROM IK ZO EIGENWIJS BEN! KOM MAAR EEN KEER MET ME TRAINEN! JE ZULT VERBAASD ZIJN!

met alle respect, ik krijg een beetje het idee alsof jij bijna een stijve derde been van jezelf in de spiegel krijgt, zo komt het een beetje over.

Anyway, no hard feelings goed van je dat je zo fanatiek en vooral trots op jezelf bent !

Terug
Naar boven