Ciron
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 860
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 68kg
- Vetpercentage
- 12%
Zijn niet bepaald bulkmaaltijden maargoed
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn niet bepaald bulkmaaltijden maargoed
In.
Je Barbell Row is overigens uit verhouding met je andere oefeningen.
Probeer met het uitoefenen ervan wel goed gebogen te staan.
![]()
Dit valt onder stronglifts als een Barbell Row, maar is een Pendlay (Barbell) Row.
Andere programmas bedoelen met een Barbell Row een Bent Over Row en daar mag je iets meer rechtop voor staan.
Zoals dit dus;
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Prima gewichten al hoor, zeker gezien je gewicht!
Kcals lijken nog wat laag maar langzaam opbouwen kan geen kwaad![]()
.

Verstandig om niet te snel zwaar te gaan met squatten
Ben ook pas ermee begonnen en heb ontdekt dat form belangrijker is dan gewicht.
Misschien verstandig om een ervaren iemand even naar je techniek te laten kijken voor de zekerheid, bedoel ik verder niet verkeerd hoor!

Was ik al van plan! Heb mijn deadlift vorige week laten filmen voor een formcheck. Kon hem niet uploaden omdat hij te groot was<-- binnekort ff verkleinen. Ga binnekort ook mn squat filmen en uploaden voor een check.
Ook mijn fysiek update / begin komt eraan.
Wat ik wel heb bij mijn squats; mijn rechterbeen gaat soort van slingerend omhoog. Alsof bambi op probeert te staan
Echter hou ik het gewicht gemakkelijk.. tips?

)Was ik al van plan! Heb mijn deadlift vorige week laten filmen voor een formcheck. Kon hem niet uploaden omdat hij te groot was<-- binnekort ff verkleinen. Ga binnekort ook mn squat filmen en uploaden voor een check.
Ook mijn fysiek update / begin komt eraan.
Wat ik wel heb bij mijn squats; mijn rechterbeen gaat soort van slingerend omhoog. Alsof bambi op probeert te staan
Echter hou ik het gewicht gemakkelijk.. tips?
Wat voor apparaat is het? Zo een met steekgewichten? een DB erop leggen of aan de pin van het steekgewicht een schijf ertussen hangen?Cable row (wide grip)
3x 12 (52 kg) <-- even vasthouden om zwaarder te maken. (apparaat kan niet zwaarder dan 52kg)
Wat voor apparaat is het? Zo een met steekgewichten? een DB erop leggen of aan de pin van het steekgewicht een schijf ertussen hangen?