Fitness Seller

Het Anabolisch Diet: Meer Kracht, Meer Spieren, Minder Vet

Ik ga morgen naar de doctor, welke onderzoeken moest ik nu ook alweer allemaal laten uitvoeren?

Mike.

@ Paddo's: Hoe lijkt je dit schema voor doordeweeks? Ik moet nog een beetje met de verhoudingen spelen (k/e/v). Ik moet ook nog kijken hoeveel vezels ik binnenkrijg via de groente, anders neem ik wat lijnzaad erbij.

Verder vit C, multi, groene thee caps, zma. creatine laat ik eerst ff weg.

voor, tijdens en na de training Xtend (35 gram BCAA's in totaal)
na de training serving EAA's

1.
eieren
kippenborstfilet
lijnzaad
sperziebonen
visolie cap
aardbeien

2.
rundergehakt
sperziebonen
aardbeien

3.
kippenpoten
broccoli
visolie cap

4.
rundergehakt
sperziebonen
olijfolie

5.
kippenpoten
broccoli
visolie cap

6.
Biefstuk
olijfolie
komkommer

Hoe zit het met de verhoudingen verzadigde vetten, onverzadigde vetten bij het Anabolic Diet?

toch iets anders als post-workout shake:

serving whey isolaat
10 ml olijfolie
komkommer

;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga morgen naar de doctor, welke onderzoeken moest ik nu ook alweer allemaal laten uitvoeren?

Mike.

Mike,

Voor je begint:

-Bloedtest (cholesterol ldl/hdl, tryglyceriden, bloodsuiker, testosterone levels, ...)
-Gewicht/vet percentage noteren
-Foto's nemen
-Dagboek bijhouden eerste 30dagen energie/slaap/training/...

Succes

• Topic Starter Topic Starter
@ Paddo's: Hoe lijkt je dit schema voor doordeweeks? Ik moet nog een beetje met de verhoudingen spelen (k/e/v). Ik moet ook nog kijken hoeveel vezels ik binnenkrijg via de groente, anders neem ik wat lijnzaad erbij.

Verder vit C, multi, groene thee caps, zma. creatine laat ik eerst ff weg.

voor, tijdens en na de training Xtend (35 gram BCAA's in totaal)
na de training serving EAA's

1.
eieren
kippenborstfilet
lijnzaad
sperziebonen
visolie cap
aardbeien

2.
rundergehakt
sperziebonen
aardbeien

3.
kippenpoten
broccoli
visolie cap

4.
rundergehakt
sperziebonen
olijfolie

5.
kippenpoten
broccoli
visolie cap

6.
Biefstuk
olijfolie
komkommer

Hoe zit het met de verhoudingen verzadigde vetten, onverzadigde vetten bij het Anabolic Diet?

Dieet:
-Kipfilet is mager, ik zou voor de vleugels/poten gaan. Vetter & beter voor portefeuille.
-Geen kaas?

Vetten:
-1/3de van mijn vetten komt uit olijfolie & visolie. Rest is allemaal vetzuren
-in praktijk 3 eetlepels olijfolie / 3 eetlepels visolie per dag

Ik ga thread meer in oog houden aangezien ze weer alive is.

thanks voor je reactie.

Ik haal al genoeg vetten uit de eieren, kippenborst is alleen maar om de eiwitten in de juiste verhouding te krijgen met de vetten.

interresant dit... wil ik ook wel probere..
eerst ff alles lezen .

weg dan maar

Laatst bewerkt:
^^ verwijder die link maar(voor je eigen veiligheid), is tegen de forum regels!

ja idd, ik had hem van de week ook geupload en op DBB gepost..

Ben je al naar de dokter geweest? Laat je je speciaal testen voor dit dieet?

Om kwart voor 1 gaat de dokter pas open hier, dan moet ik een 'kaartje' nemen met een uur erop en dan ga ik naar de dokter. denk tegen de late namiddag. of vroeger, ik zie wel.

Ik wil mijn testosteron waarden en al de rest ook wel eens weten, ook wil ik naar de dokter om te zien of mijn drugsgebruik en alcoholgebruik veel schade heeft toegebracht en eens een controle laten doen waarom mijn stofwisseling zo hoog ligt.

Maar eigenlijk wel jah, ik wil eens zien of het te bewijzen valt dat dit dieet iets veranderd in je lichaam. Altijd handig om te weten ;)

Mike

Ik wil deze waardes ook iig testen voordat ik aan dit dieet begin. Ik ben benieuwd..

Als ik naar de dokter ben geweest duurd het wel een paar dagen voor de uitslag is bekend, dan zal ik deze waarschijnlijk ook hier posten, want die waarden zullen voor mij weinig betekenen.

Bedankt Roxxe, maar dat heeft paddos, de topicstarter, al gepost in de beginpost ;) :D

Terug
Naar boven