supreme
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 43
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 83kg
Sorry, maar toch nog een kritisch vraagje. Ik ben zeer geinteresseerd in dit dieet. Ik voel me namelijk (als ik bv van een cut-periode kom) vaak gejaagd bij een dieet dat hoog ik carbs zit.
Toch paar vraagjes:
-Zijn er pro's die dit dieet gebruiken ? Als ik trainingvideo's kijk, zie ik toch meestal dat ze op een high-carb dieet zitten.
-Dit onderzoek: Voeding
zegt wel dat een combinatie van weinig carbs en veel eiwit gezondheidsrisico's met zich meebrengen.
-BFFM-dieet spreekt ook tegen dit dieet. Hij zegt alle extremen (op dieetgebied) zijn verkeerd. Hij keurde om die reden ook het Atkins dieet af...
Kan iemand mij antwoord geven op deze vragen ?
Er blijven altijd 2 partijen elkaar tegen spreken, er bestaat gewoon geen magisch perfect dieet. Het blijft toch altijd uitvogelen wat het beste voor jezelf werkt.
De ene groep blijft toch wel volhouden dat carbs nodig zijn, en dat ze goed builden op carbs.
En de anti-carb groep blijft volhouden dat dit soort dieeten de pinnacle zijn.
Ik heb zelf nog geen low carb dieet gedaan, maar ik wil het wel gaan proberen ooit.
Maar die 60% vet brengt toch wel twijfels, natuurlijk moet je niet vergeten dat er een hoop verkoop praatjes aan zo'n verhaal zitten(er zit natuurlijk wel een kern van waarheid in)

) ik ga binnenkort ermee beginnen denk ik