AndroidHealthClinic

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Is een kist vol !
Ingezien door douane?

nee,niet gecontroleerd

Dat is een waslijst:d

o/t: zit ge int leger?

ja ik bestel liever in 1keer voor een tijdje ipv elke keer opnieuw verzendkosten te betalen :)
ik zit inderdaad in het leger.
ben zelfs eergisteren nog medisch voorlopig afgekeurd toen ik ging voor onderofficier giing omdat mijn bmi 29 was.
mijn gegevens toen waren 91,8kg waarvan 4%vet
of 3,7kg vet en 88,1kg massa.
stond allemaal mooi uitgeprint en toch kijken ze alleen naar die belachelijke bmi waarde.
nu zou ik op 3maanden die extra 3,5kg er af moeten krijgen om goedgekeurd te worden.
maw ik moet spieren gaan verbranden om zoveel te kunnen zakken.

vandaag aangekomen en geen douanekosten moeten betalen.
(1) Gaspari Nutrition SizeOn, 1290 Grams, Arctic Lemon Ice Shipped From: PA
(1) MuscleTech Hydroxycut Hardcore, 120 Liquid Capsules Shipped From: PA
(1) Gaspari Nutrition SuperPump250, 800 Grams, Refreshing Orange Shipped From: PA
(1) MuscleTech NaNO Vapor, 2.2 Lbs., Orange Haze Shipped From: PA
(1) Syntrax Fyre, Free Sample! Shipped From: PA
(1) Optimum Pro Complex, 4.6 Lbs., Banana Cream Shipped From: PA
(1) Controlled Labs Purple Wraath, Free Sample! Shipped From: PA
(1) Controlled Labs Green MAGnitude, Free Sample!, Sour Green Apple Shipped From: PA
(1) Advanced Muscle Science Hyper Pump, Free Sample!, Lemon Lime Shipped From: PA
(1) ALRI Venom Hyperdrive 3.0, 90 Capsules Shipped From: PA
(1) Optimum 100% Whey Protein, 16 Flavor Packets, Variety Pack Shipped From: PA
(2) Valeo Cotton Lifting Straps, 1-Pair Shipped From: PA
(1) Posing: Men''s Posing Suit #1, Medium, Navy Blue Shipped From: Manufacturer
(1) Clothing Gym Hardwear String Back Tank W/Arm Logo, Large, White Shipped From: On Backorder
(1) FREE GIFT: Bodybuilding.com Gym Bag, Black W/Silver Strip Shipped From: PA

je moet nog 1 item krijgen... check ff of je nano vapor yohimbime bevat.. nano vapper is het meest gruwelijkste (ik gebruik dt woord nooit) dat ik ooit gebruikt hebt.

je hebt voor international postal service gekozen tog... duurt ong 20 dagen meestal

bij express courier heb je het binnen 5 dagen maar naar 4 a 5 weken heb je wel mooi een accept giro thuis

het bevat idd yohimbine hci.
ik bestel altijd via gewone post,heb 1keer via express besteld en toen kwam er idd nog een extra betaling achteraf.
vandaag start ik met de nano vapor en de hydroxycut hardcore.

ja ik bestel liever in 1keer voor een tijdje ipv elke keer opnieuw verzendkosten te betalen :)
ik zit inderdaad in het leger.
ben zelfs eergisteren nog medisch voorlopig afgekeurd toen ik ging voor onderofficier giing omdat mijn bmi 29 was.
mijn gegevens toen waren 91,8kg waarvan 4%vet
of 3,7kg vet en 88,1kg massa.
stond allemaal mooi uitgeprint en toch kijken ze alleen naar die belachelijke bmi waarde.
nu zou ik op 3maanden die extra 3,5kg er af moeten krijgen om goedgekeurd te worden.
maw ik moet spieren gaan verbranden om zoveel te kunnen zakken.
Wat voor zever is dat? Doe eens een pose voor die manne, zullen je direct doorlaten:D

ja ik snap er ook niets van dat die zich daar zo blind op staren terwijl ze zelf ook zien dat conditie niet beter kan.
nuja deze morgen was ik 89kg dus al bijna 3kg kwijt op die paar dagen kwestie van gewoon wat extra vocht uit te drijven blijkbaar.
in feite zou ik dus op 2dagen wel goed gekeurd worden.
begrijpen wie kan :s

ja ik snap er ook niets van dat die zich daar zo blind op staren terwijl ze zelf ook zien dat conditie niet beter kan.
nuja deze morgen was ik 89kg dus al bijna 3kg kwijt op die paar dagen kwestie van gewoon wat extra vocht uit te drijven blijkbaar.
in feite zou ik dus op 2dagen wel goed gekeurd worden.
begrijpen wie kan :s

ABL e man
Welke eenheid zit ge nu?

op dit moment de 10WTAC van kleine-brogel als professionele wacht maar ik wou voor ambulancier gaan.

ah luchtcomponent en de medische, chille leven dus. Ik zit nog altijd in Saffraanberg en kzal der wss volgend jaar uk nog zitten (opleiding onderofficier, landcomp.)
Grtz

Ik wil ook graag iets bestellen bij bodybuilding.com, maar ben nog een beetje aan het vogelen met de invoerbelasting.
Ik heb gevraagd dat als ik iets voor 150$ zou kopen, dit ook op de doos komt te staan, of dat ze ook een lagere prijs erop kunnen zetten zodat de invoerbelasting niet zo hoog is.

Maar kreeg deze reactie.

If you place an order for $150, then that will be the price documented. If you know of products that aren't allowed you probably shouldn't order them. If you do order them, then customs officials will not allow them clearance for delivery, and send them back to us. We would be able to get you refunded for the product once we've received it back stateside, but customs officials will not grant them clearance for delivery. Let us know if there's anything else that we can do for you.

Wat is jullie ervaring hiermee?
Of hoe doen jullie dat?

haha bij mij hebben ze altijd onder $80 als waarde gezet terwijl ik altijd boven de $700 bestelde

Bij mij hadden ze $40,- neergezet voor een bestelling van $170,-

Ik wil ook graag iets bestellen bij bodybuilding.com, maar ben nog een beetje aan het vogelen met de invoerbelasting.
Ik heb gevraagd dat als ik iets voor 150$ zou kopen, dit ook op de doos komt te staan, of dat ze ook een lagere prijs erop kunnen zetten zodat de invoerbelasting niet zo hoog is.

Maar kreeg deze reactie.

If you place an order for $150, then that will be the price documented. If you know of products that aren't allowed you probably shouldn't order them. If you do order them, then customs officials will not allow them clearance for delivery, and send them back to us. We would be able to get you refunded for the product once we've received it back stateside, but customs officials will not grant them clearance for delivery. Let us know if there's anything else that we can do for you.

Wat is jullie ervaring hiermee?
Of hoe doen jullie dat?

Ik had een vele malen lager bedrag op de doos :D

Hebben jullie hier dan specifiek om gevraagd? of doen ze dat automatisch?

en iemand ervaring met dingen die hier verboden zijn?
Doen ze daar ook andere labels op?

Ik denk dat ze het over de mail niet wilden zeggen, omdat ze bang zijn dat het misschien mensen van de douane zijn ofzo :P

Volgens mij zetten ze gewoon het inkoopbedrag erop oid...

Ik moest Bold 200 bestellen (verboden in nederland) en op het label stond gewoon 'dietary supplement'

Hebben jullie hier dan specifiek om gevraagd? of doen ze dat automatisch?

en iemand ervaring met dingen die hier verboden zijn?
Doen ze daar ook andere labels op?

Ik denk dat ze het over de mail niet wilden zeggen, omdat ze bang zijn dat het misschien mensen van de douane zijn ofzo :P

hebben het vanzelf gedaan...
er zijn nog aantal dingen verboden hier..voordat je besteld post ff wat je wilt bestellen kan ik je advies erop geven

Terug
Naar boven