MuscleMeat

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Ik heb voor Wire Transfer gekozen bij BB.com

Iemand die me kan zeggen of dit hetzelfde is als een overschrijving? Kan zo niet direct deze info terugvinden en de info die ze mij verschaffen kan ik niet invullen bij m'n overschrijving?

Ik heb voor Wire Transfer gekozen bij BB.com

Iemand die me kan zeggen of dit hetzelfde is als een overschrijving? Kan zo niet direct deze info terugvinden en de info die ze mij verschaffen kan ik niet invullen bij m'n overschrijving?
jah is hetzelfde

Ik heb 12 dagen geleden een order bij nutraplanet geplaatst.

Het ging om 3 pre Workouts, totale waarde +- 50 euro.
Verzending via FedEx (zonder tracking)

Iemand ervaring?
Enig idee wanneer mijn pakket aan kan komen?

Weinig goede ervaringen met FedEx dus ga er maar vanuit dat je nog even kan wachten.
Douane heeft zelfs 2 maanden gedaan over een bestelling voordat ze het vrij gaven.

Via DHL nog nooit problemen gehad.

Nog een goeie voor Yohimbe HCL?? Goedkoopste die ik kon vinden was 58dollar voor 2 potjes incl verzending...

Heb vorig week Jym pro eiwitten besteld. Echt heerlijk spul. Helaas zijn de verzendkosten duur.

Heads-up,
MyProtein heeft weer eens een 25% korting actie!
Als je 2 producten uit een bepaalde selectie kiest krijg je 25% korting op je hele order.
Omega 3 en Vitamine D3 zitten ook bij die selectie, dus vul je voorraad aan en pak die korting mee :D
http://nl.myprotein.com/all-offers/save-up-to-25.list`

PS:
Ik ben op geen enkele manier verbonden met MyProtein :(

Edit:
MyProtein zit niet in Amerika :o

Laatst bewerkt:
Wat is er met iedereen en Yohimbine? Iedereen hard op zoek :/

Zojuist 2 potjes yohimbine hcl ontvangen. Is gelukkig langs de douane gekomen. Heb bij planetary nutrition besteld.

Terug
Naar boven