Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Iemand die me kan zeggen of dit hetzelfde is als een overschrijving? Kan zo niet direct deze info terugvinden en de info die ze mij verschaffen kan ik niet invullen bij m'n overschrijving?
Iemand die me kan zeggen of dit hetzelfde is als een overschrijving? Kan zo niet direct deze info terugvinden en de info die ze mij verschaffen kan ik niet invullen bij m'n overschrijving?
Nu staat er NOW Super Omega 3-6-9 is not available in the Netherlands store. Heeft iemand dat vaker gehad, gewoon bestellen in de dichtstbijzijnde shop denk ik?
Weinig goede ervaringen met FedEx dus ga er maar vanuit dat je nog even kan wachten.
Douane heeft zelfs 2 maanden gedaan over een bestelling voordat ze het vrij gaven.
Heads-up,
MyProtein heeft weer eens een 25% korting actie!
Als je 2 producten uit een bepaalde selectie kiest krijg je 25% korting op je hele order.
Omega 3 en Vitamine D3 zitten ook bij die selectie, dus vul je voorraad aan en pak die korting mee
http://nl.myprotein.com/all-offers/save-up-to-25.list`
PS:
Ik ben op geen enkele manier verbonden met MyProtein