MuscleMeat

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Even een vraag:

Ik zie dat ik enorm veel korting kan uitsparen als ik Animal Pak koop en laat overkomen uit Amerika (zelf met verzendkosten).

Nu, ik heb geen Paypal, is dat een probleem (ook geen Visa).

Hoe zit het met invoerkosten? Met welke maximumprijs moet ik rekening houden (anders koop ik groot in).

invoerkosten is 21% btw over aankoopbedrag+ verzendkosten en nog €13 heffingskosten oid.

Ik moest laatst €40 betalen over iets ter waarde van $130 (€97) :rolleyes:

Dus omgerekend is het de moeite niet echt?

Ik heb het gevoel dat ze (douane) in NL veel strenger zijn dan in BE

Bij BB.com al 5 of 6x besteld, en 2x invoerkosten moeten betalen.
Bedrag altijd onder 90 euro (1x beetje hoger, en toen moeten betalen).
En Als ik moest betalen was het 22 (voor 110 euro ofzo) en 16 euro (90 euro ofzo dacht ik).

Of je veel bespaard hangt af van de producten. Als er aanbiedingen zijn (3 orange triad + 1 free bv) en je hebt 10% coupon (bijna altijd). bespaar je serieus veel.
Animal PM is bv 29 DOLLAR vs 39 euro hier. Tja...

Ik heb het gevoel dat ze (douane) in NL veel strenger zijn dan in BE

Bij BB.com al 5 of 6x besteld, en 2x invoerkosten moeten betalen.
Bedrag altijd onder 90 euro (1x beetje hoger, en toen moeten betalen).
En Als ik moest betalen was het 22 (voor 110 euro ofzo) en 16 euro (90 euro ofzo dacht ik).

Of je veel bespaard hangt af van de producten. Als er aanbiedingen zijn (3 orange triad + 1 free bv) en je hebt 10% coupon (bijna altijd). bespaar je serieus veel.
Animal PM is bv 29 DOLLAR vs 39 euro hier. Tja...
Ik heb vooral interesse in ANimal Pak te kopen...maar ik ben wat terughoudend omdat ik niet voor verrassingen wil komen te staan...

Ik zou ook direct voor 150-200$ willen bestellen dan...of is dit af te raden?

Bij die bedragen heb je bijna zowiezo douanekosten.
Animal Pak is nu niet meteen het product met het grootste verschil(tenzij actie).
Bij bepaalde shops hier in NL daalt de prijs direct met kwantumkorting (naar +/- 27e/stuk als ik me niet vergis?)

Bij die bedragen heb je bijna zowiezo douanekosten.
Animal Pak is nu niet meteen het product met het grootste verschil(tenzij actie).
Bij bepaalde shops hier in NL daalt de prijs direct met kwantumkorting (naar +/- 27e/stuk als ik me niet vergis?)
5 dozen met verzendkosten komt op 106 euro

Hier zit je al rap aan 146.25 euro voor 5 dozen...

bij vitacost.com is de animal pak $23,91

bij vitacost.com is de animal pak $23,91
Inderdaad, dit in combi met 10$ korting...

Maar ik wil zekerheid wat betreft douane kosten.
En naar wat ik uit dit topic heb gelezen, en zelf wat heb opgezocht, zijn douanekosten nogal vage boel.

Je bent niet zeker dat deze zullen worden aangerekend?
Vroeger was er een verschil in express verzending en gewone verzending maar dat is ook weg?

douane kosten zijn inderdaad vaag. op de doos die je van vitacost krijgt staat duidelijk Vitacost op
de kans dat ze het openmaken is zeker aanwezig. als je het allemaal uit rekent ben je misschien iets van 2 euro goedkoper uit per pot ten opzichte van hier. Maar je kan de douane ook bellen

zelf 1 keer bij dit bedrijf besteld en toen de supplementen laten sturen naar mijn vakantie adres in Amerika werkte perfect.

gr

maikel

douane kosten zijn inderdaad vaag. op de doos die je van vitacost krijgt staat duidelijk Vitacost op
de kans dat ze het openmaken is zeker aanwezig. als je het allemaal uit rekent ben je misschien iets van 2 euro goedkoper uit per pot ten opzichte van hier. Maar je kan de douane ook bellen

zelf 1 keer bij dit bedrijf besteld en toen de supplementen laten sturen naar mijn vakantie adres in Amerika werkte perfect.

gr

maikel
moet je dan geen invoerkosten betalen op de vlieger?

En bellen naar de douane om te vragen wat dit met zich meebrengt bedoel je?

nee je mag voor 500 euro vrij invoeren als je het zelf meeneemt

Als je de douane of belasting telefoon belt en vraagt wat de invoer kosten zijn voor goederen aan x bedrag
dan weet je waar je aan toe bent en kan je zelf uit maken of het scheelt. maar hou rekening met zeker een maand
verzend tijd.

gr

maikel

BB.com is bijna altijd binnen 5 tot 7 werkdagen.
Maand voor vitacost is wel erg lang niet?

als je pakketje door de douane word tegengehouden ben je snel 2 tot 3 weken kwijt hier dan in België

De tijd zit ik niet zo mee...het is gewoon als dit opweegt tegen de kosten die ik uitspaar...

Dat van die 500 euro zelf meenemen is wel interessant...mss moet ik eens iemand zoeken die naar Amerika gaat en hem het laten meenemen...

Hoe zit het nou met het verzenden bij BB.Com?
Aangezien ze ook een NL magazijn hebben.
Half jaar geleden hadden ze het over misschien wordt het aangepast.
Maar als ik nu zo hoor is er dus nog niets van gekomen?

Hoe zit het nou met het verzenden bij BB.Com?
Aangezien ze ook een NL magazijn hebben.
Half jaar geleden hadden ze het over misschien wordt het aangepast.
Maar als ik nu zo hoor is er dus nog niets van gekomen?

net even gekeken maar voor 8a9 kilo nog steeds 77euro dus dat lijkt me geen NL magazijn!

Terug
Naar boven