AndroidHealthClinic

het board is nog steeds erg langzaam [Stem in de enquête voor meer snelheid!]

Peiling Peiling Mag de 'Nieuwe Posts' link tijdelijk weg om het board wat sneller te maken?

• Totaal stemmers
    61
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Tijdelijk opties weghalen is geen enkel probleem T. Het zit 'em in de luie instelling van veel mensen van tegenwoordig. Doelloos zitten F5'en of die Nieuwe Posts-knop bewerken brengt niks anders dan last voor andere gebruikers en voegt niks toe aan het board. Wie echt geinteresseerd is in dutchbodybuilding.com surft door de secties maar gaat niet kansloos knoppie drukken en daarmee 100 anderen irriteren die ;echt aan het posten zijn en hun posts niet kunnen plaatsen.

Ik zou zeggen: Eliminate the option NOW!

Zelfs Pino is het ermee eens!

Ik heb een polletje toegevoegd die na een week sluit!

Graag reacties!

Big_T zei:
Ik heb een polletje toegevoegd die na een week sluit!

Graag reacties!

Verdoemme ik zeg nog zo zet die luie apen een hak ome T! Laat ze lekker surfen zodat de post-mensen kunnen posten! Jij wil toch zo graag een post-record, nou, er zijn al aardig wat posts en threads afgehaakt door die trage server, wees slim en tief die knop er nu af en wie weet gaan we met z'n allen een DBB record zetten!

Polls zijn geheel tegen de beschouwing van Pino in btw

DBC01 zei:
Tijdelijk opties weghalen is geen enkel probleem T. Het zit 'em in de luie instelling van veel mensen van tegenwoordig. Doelloos zitten F5'en of die Nieuwe Posts-knop bewerken brengt niks anders dan last voor andere gebruikers en voegt niks toe aan het board. Wie echt geinteresseerd is in dutchbodybuilding.com surft door de secties maar gaat niet kansloos knoppie drukken en daarmee 100 anderen irriteren die ;echt aan het posten zijn en hun posts niet kunnen plaatsen.

Ik zou zeggen: Eliminate the option NOW!

Dus jij denkt dat het weghalen van bepaalde opties goed zou zijn voor dit board omdat jij ze niet gebruikt? Ik ben er zeker van dat dat een negatief effect zou hebben.

Als welke optie dan ook, het plezier van veel anderen vergalt omdat anderen te lui zijn om secties in te gaan dan is zo'n optie die 'gemak dienst de mens' heet, snel weg te halen ja. 't IS te idioot voor woorden dat mensen die een post neerzetten 20-40 seconden moeten wachten totdat er een stel knurften klaar zijn met F5'en!

Als die knop word weggehaald dan zal ik hier niet zoveel meer komen posten, dat kan ik garanderen.

Ik mis trouwens nog een optie: knop niet weghalen én snelheid behouden.

Ja die optie komt over een tijdje, moet je de thread even in z'n geheel lezen.
De knop wordt tijdelijk weggehaald om de server wat op te krikken want zoals nu: 40 seconden om een thread te openen daar ga je van huilen kerel, da's geen doen meer. En alleen maar omdat mensen te lui zijn secties in te gaan, belachelijk!

Ik heb de nieuwe posts optie nog nooit gebruikt, krijg ik nu een elite membership?

Die knop is mijn leven, laat em alsjeblieft blijven oom T.

Ik gebruik dat nieuwe posts gedoe nooit. Mag van mij wel (tijdelijk) weg.

Nokken met die knop nieuwe posts!!!

Nog nooit gebruikt die knop. Bannen dat ding!

Wat mij betreft mag die knop weg hoor....het is hier ook een drama.

Duurt ook minimaal 15 seconden voordat ie nieuwe pagina inlaadt.

Ik gebruik die knop zowiezo nooit.

Nieuwe posts gebruik ik nooit. Het board is nu echt rete traag idd.

Hier ook super langzaam word er gek van :headbang:

Het is retehandig. Moet je maar eens op de vroege morgen komen, dan is het echt retesnel. Ik stel voor dat we een rooster hebben. Users met de gebruikersnaam A t/m J van 6 tot 12, K t/m P van 12 tot 18, P t/m Z van 18 tot 24 en de rest 's nachts :)

Ik zie die nieuwepost knop nu pas voor het eerst.

afvoeren dat ding

zonder die knop heb ik echt niks meer op dbb te zoeken :)

Het board langzaam, het board is retesnel, het vliegt :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven