Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je kan zoals big cat al vermeld heeft je eigen aanmaak terug activeren door met een lange behandeling van hcg maar zoieso hoe ouder we worden hoe minder testosteron ons lichaam gaat aanmaken. En kanker da kan je van bijna alles krijgen, als we daar rekening mee moeten houden mpgen we niet meer buiten komen want werkelijk alles is kanker verwekkend.Altyd on = altyd on.
Myn punt : het leven is nogal verandelijk.
In de periode dat ik off ben zorg ik altijd dat ik me workout begin met een goede Pre-workout, en tijdens de training minder reps. Vooral de pre-workout helpt me er altijd wel door heen. En verder mindset en voeding aanpassenHoop dat je er wat aan heb!
ik meet na met een lintmeter, als ik wat minder of meer weeg vind ik niet zo erg zolang die maten met de lintmeter maar stabiel blijvenYep een goede pre workout helpt en niet op de weegschaal gaan staan elke dag !!! Zoals veel jongens doen haha

ik meet na met een lintmeter, als ik wat minder of meer weeg vind ik niet zo erg zolang die maten met de lintmeter maar stabiel blijven![]()
ik meet na met een lintmeter, als ik wat minder of meer weeg vind ik niet zo erg zolang die maten met de lintmeter maar stabiel blijven![]()
D
Het schynt dat 1 op de 3 mensen te maken zal krygen met kanker.....nu kunnen we dit wel afdoen als doemdenken maar dat verandert weinig aan de statistieken...
Weet niet of trt dan ook nog wel zo op zyn plaats is ?
Verder ben ik na 12 jaar kuren van mening dat die dips ook leermomenten kunnen zyn voor zowel je lichaam als je mentale huishouding...voor my is het 1 soort balans on/off.
.
Sorry mensen, ik haalde het voorbeeld van kanker aan om aan te tonen dat onverziene omstandigheden nogal invloed kunnen hebben mbt hoe iemand in het leven kan staan.
Geenzins bedoel ik hiermee dat trt gelinkt zou kunnen worden hieraan.
Het kan evengoed een andere ernstige aandoening betreffen waar men naar de leeftyd toeneemt meer risico loopt om te krygen.
Ik twyfel of je dan nog vrolijk verder blyft prikken..?