XXL Nutrition

het dipje in de periode dat je off bent!?

de dip zeker en vast niet maar een pre workout gaat je wel helpen in de gym

ok super !!! bedankt

Maar hangt zo'n dip ook niet af van wat je gebruikt, de dosis en duur van AAS ?? en ook hoeveel verschillende AAS je bij elkaar gebruikt ??

---------- Toegevoegd om 22:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:20 ----------

Jij hebt vast nog nooit in een dip gezeten?

Nope .. sorry :(

ok super !!! bedankt

Maar hangt zo'n dip ook niet af van wat je gebruikt, de dosis en duur van AAS ?? en ook hoeveel verschillende AAS je bij elkaar gebruikt ??

---------- Toegevoegd om 22:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:20 ----------

Nope .. sorry :(

Dat is zwaar persoonsverbonden de een heeft het meer van het eene en de andere heeft het weer meer met het andere last van merk ik als ik naar mezelf kijk en de mensen om me heen

• Topic Starter Topic Starter
Met wat mdma kun je ieder dipje opvangen

Kan je die dip met een pre-workout opvangen ja of nee dat blijft nu de vraag ??

Een pre workout geeft je dat extra energie voor te trainen en zal het je makkelijker maken om voluit te gaan tijdens je training. maar een dip kan je nooit niet opvangen. gelijk hier al gezegt is geweest je hebt wss nog nooit een dip gehad. ik geef je maar een paar tips welke pre workouts goed zijn voor het beste uit je training te krijgen...

Een pre workout geeft je dat extra energie voor te trainen en zal het je makkelijker maken om voluit te gaan tijdens je training. maar een dip kan je nooit niet opvangen. gelijk hier al gezegt is geweest je hebt wss nog nooit een dip gehad. ik geef je maar een paar tips welke pre workouts goed zijn voor het beste uit je training te krijgen...

Ik heb idd nog nooit een dip gehad en hoop die ook niet te krijgen !! en welke tips wilde je me geven dan qua pre workouts ?? ben benieuwd sta altijd open voor info e.d !!

Ik heb idd nog nooit een dip gehad en hoop die ook niet te krijgen !! en welke tips wilde je me geven dan qua pre workouts ?? ben benieuwd sta altijd open voor info e.d !!

Persoonlijk ga ik goed op de oude Noxipro, ik koop het via Marktplaats voor 35 euro.. Zijn verschillende aanbieders dus moet je zelf ff kijken.

Persoonlijk ga ik goed op de oude Noxipro, ik koop het via Marktplaats voor 35 euro.. Zijn verschillende aanbieders dus moet je zelf ff kijken.

Ik wissel hier nog wel eens af ik heb hier Phsycho, NO, Explode en MF Assault ( nieuwe blend )

Maar om terug te komen op de dip hoe kan je dat opvangen of er vanaf komen want is wat geestelijks..?? lijkt me dan niet lichamelijk iemand daar ervaring mee ??

Lijkt me juist lichamelijk, je test zakt in elkaar en dat merk je zowel lichamelijk als geestelijk trouwens.

hallo,
ik vroeg me af of er meer mensen zijn die na hun kuur te kampen krijgen met een zwaar dipje en alles wat moeilijker gaat, echt een k*t periode ikzelf houd het vaak niet aan de x aantal weken on= gelijk aan x weken of. heb in mijn jongere jaren ook gekuurd maar toen had ik daar eigenlijk helemaal geen last van zou het met de leeftijd te maken hebben? zijn er mss 30+ ers die hun ervaring erover willen delen, alle mensen die zich op een of andere manier anders voelen en hoe ze die off periode doorkomen!! ik ga nu in mijn off periode een kuurtje creatine doen, en mijn volgende kuur alvast opstellen, mensen met andere manieren of gewoontes ??

Als je zo vaak kuurt en je toch niet aan de off periode houdt, EN nog eens veel last hebt in die off periodes, waarom blijf je dan niet gewoon "on", blasten en cruisen ?

---------- Toegevoegd om 09:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:04 ----------

ok super !!! bedankt

Meer van hoeveelheid en duur van HPTA onderdrukking, en atrofie van de testikels. Hoe langer herstel duurt, hoe meer "dip".

Als je zo vaak kuurt en je toch niet aan de off periode houdt, EN nog eens veel last hebt in die off periodes, waarom blijf je dan niet gewoon "on", blasten en cruisen ?

---------- Toegevoegd om 09:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:04 ----------

Meer van hoeveelheid en duur van HPTA onderdrukking, en atrofie van de testikels. Hoe langer herstel duurt, hoe meer "dip".

THNX Big cat !!!

Ik wissel hier nog wel eens af ik heb hier Phsycho, NO, Explode en MF Assault ( nieuwe blend )

Maar om terug te komen op de dip hoe kan je dat opvangen of er vanaf komen want is wat geestelijks..?? lijkt me dan niet lichamelijk iemand daar ervaring mee ??

Je eigen test ligt plat, dat is dus wel lichamelijk. Je eigen test regelt nog al het 1 en ander in je lichaam, een low test level betekent ( niet voor iedereen uiteraard ) minder fit, minder kracht, minder zin in dingen, minder goed humeur en ga zo maar door. Er zijn 100 000 supps die dit zogenaamd tegen gaan maar daar geloof ik allemaal niet in, gewoon even doorbijten dus als je er last van hebt.

Wat Big Cat zegt.
Voor mij ook de reden om te bridgen/cruisen/trten ipv off gaan. Die dip is k*t en je gaat toch weer on.

ik wist niet dat het mogelijk Was om gewoon on te blijven!! Daar wil ik wel meer over weten en heb ik toch enkele vragen over, ik zal eens beginnen zoeken op het internet hierover. Als je mss sites Kent Die hierover meer info geven?
Alvast vriendelijk bedankt :)

Heb ook altijd een dip maar ik ga niet om deze reden on blijven.. Liever steeds een dip na een kuur dan lang on blijven en uiteindelijk een veel langere en ergere dip hebben

Heb ook altijd een dip maar ik ga niet om deze reden on blijven.. Liever steeds een dip na een kuur dan lang on blijven en uiteindelijk een veel langere en ergere dip hebben

is ook helemaal niet de bedoeling dat je dan ooit nog off komt meestal ...

Gelukkig ook nog nooit een dip gehad. Maar gebruik nu Nano-vapor, beste PRE sinds tijden voor mij :)

is ook helemaal niet de bedoeling dat je dan ooit nog off komt meestal ...
kan altijd iets gebeuren waardoor je verpicht bent off te gaan ik denk maar aan een ongeval met langdurige revalidatie of een tijdje naar de gevangenis etc... Krijg je je hormoonbalans dan nog wel helemaal terug in orde??? De zekerheid nooit of te gaan bestaat nooit en das toch een belangrijke factor om rekening mee te houden

Terug
Naar boven